Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

saako naapurin lapset käydä teidän trampalla hyppimässä?

Vierailija
26.04.2012 |

ilman lupaa tai teiltä luvan kysyttyään? Vain teidän lasten seurassa vai muutenkin? Meillä on nyt alkanut näitä kyselijöitä riittää enkä oikein tiedä miten suhtautua. Eihän se tramppa siitä kulu mutta toisaalta ajatus "vieraista" lapsista pihassa roikkumassa ei houkuta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en antaisi kenenkään käydä pihalla ilman aikuisen valvontaa.

Jos olen kotona niin voisin valvoa jos omat lapset on paikalla. Muitten lapsia en valvoisi jos omat ei olisi siellä. Olisi outoa jos on kotona ja naapurin perhe olisi meidän pihassa hyppimässä.

Jos kotona ei ole ketään niin voisi olla OK että joku käy hyppimässä mutta silloinkin aikuinen valvomaan!

Eli sinne kuuluu valvoja, sillä lähdetään.

Vierailija
2/8 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa käydä ellei ole meidän lapsen kanssa. En halua ottaa vastuuta mahdollisista vahingoista, kun ei mulla riitä aika vahtia niitä lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävän iso vastuu lapsella jos jotain tapahtuu.

2

Vierailija
4/8 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilä vieraat lapset hyppivät vain aikuisen valvomnnassa ja omien lasten vieraana. Miedän piha ei ole huvipuisto enkä minä lastenhoitaja.

Vierailija
5/8 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tontin ja trampan omistajan vastuu, jos lapselle tapahtuu jotain, mut julkisilla pihoilla on huolehdittava hyppijöille aina joku aikuinen vahtimaan. Muuten vastuun kantaa hallituksen/asukastoimikunnan pj. Tämä on se syy, miksi meidän pihalle ei mitään yleistä tramppaa tullut, koska oli ihan satavarma, että siinä on kohta lauma toisten pihojen lapsia, ja kun jotain sattuu, niin syyllistä etsitään.

Tästä syystä en uskaltaisi päästää vieraita lapsia edes oman pihan trampoliiniin. Säikähtäneillä vanhemmilla kun on taipumus ajatella, että kaikki onnettomuudet voitais estää, ja lasten valvominen on trampoliinin omistajan vastuulla.

Vierailija
6/8 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkin leikkiessä. Huonoa käytöstä tulla 10 minuutiksi hyppimään ja lähteä toiselle kaverille.

Vierailija
7/8 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilä vieraat lapset hyppivät vain aikuisen valvomnnassa ja omien lasten vieraana. Miedän piha ei ole huvipuisto enkä minä lastenhoitaja.

vain aikuiset hyppivät ja lapset saavat katsoa jos läksyt on tehty ja talo siivottu. Minä en ole kuin sirkuspelle.

Vierailija
8/8 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä aikuiset saa tulla grillaamaan meidän terassille tai pesemään autoaan meidän pihaan. Jopa niin nipoja olemme, että emme anna naapurin kusettaa koiraansa pihassamme, vaikka tilaa olisi enemmän kuin heillä.