Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut ketoosissa?

Vierailija
26.04.2012 |

Maanantaista asti olen pitänyt hiilarit ihan minimissä, tosin vähän on tullut lipsuttua, söin mm banaanin.

Tavoitteena 2vk ketoosi ja siitä sitten kevyesti kohti kesää. Ei ole eka kerta, tiedän että mulle tulee hirvee päänsärky 3pvksi ja vessassa saa ravata kun nesteet alkaa lähteä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omana kokemuksena voin kertoa, että olen diabeetikko ja olin tietämättäni ketoosissa. Laihduin mm. useita kiloja. Lääkäri sanoi minulle silloin että ketoosi on hyvin vaarallista laihtumista. En kylläkään tiedä miksi..

Vierailija
2/18 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala päänsärky, palelu ja heikotus. Olo oli niin kurja etten jäänyt odottelemaan sitä " energistä fiilistä ". Kokemuksen perusteella päädyin hyvä karppaamaan ja nyt olo pysyy hyvänä ja energisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrä, että ketoosi on tosi vaarallinen tila, jossa kirjaimellisesti pissaa luustonsa ulos. On aika tyhmää hankkia tahallaan itselleen osteoporoosi nuorella iällä.

Mitä oikein sekoilet? Esimerkiksi inuiitit elivät koko ikänsä vauvasta vaariin ilman hiilihydraatteja ja osteoporooseja. Ketoosi ei luustoa haittaa yhtään mitenkään.

Vierailija
4/18 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todella vaarallinen luustolle. Tuskin ruokavaliosi on kuin inuiiteilla eli todella paljon valaiden ja hylkeiden rasvaa ym. missä on tosi paljon d-vitamiinia ym. ja tuskin olet niin vauvasta lähtien syönyt. Ei kannattaisi kommentoida, kun ei oikeasti tiedä.

Vierailija
5/18 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa ketoasidoosi ja tiedät mikä siitä tekee diabeetikoille hengen vaarallisen!

mulla on diabetes ja tällä hetkellä alkava ketoasidoosi. Mulla on tulehdus päällä ja sen vuoksi sokerit hirmu korkeella ja siitä seuraa ketoasidoosi eli happomyrkytys.

Johtaa kuolemaan hoitamattomana.

Mulla nyt seurataan vielä vuorokausi ketoaineita ja jos en omalla nesteytyksellä ja insuliinilla saa ketoaineita pois niin sairaalareisuu tiedossa.

Terveen ihmisen ketoosi voi olla ok, mutta sokeritautisen ei ikinä!!!!!!

Vierailija
6/18 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan ylös kun tossa edellä oli tärkeää tietoa.

Vierailija
7/18 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa ketoasidoosi ja tiedät mikä siitä tekee diabeetikoille hengen vaarallisen!

mulla on diabetes ja tällä hetkellä alkava ketoasidoosi. Mulla on tulehdus päällä ja sen vuoksi sokerit hirmu korkeella ja siitä seuraa ketoasidoosi eli happomyrkytys.

Johtaa kuolemaan hoitamattomana.

Mulla nyt seurataan vielä vuorokausi ketoaineita ja jos en omalla nesteytyksellä ja insuliinilla saa ketoaineita pois niin sairaalareisuu tiedossa.

Terveen ihmisen ketoosi voi olla ok, mutta sokeritautisen ei ikinä!!!!!!

ja terveyttä sulle!! toiv. vältyt sairaalareissulta ja saat ketoaineet veke!

Vierailija
8/18 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa ketoasidoosi ja tiedät mikä siitä tekee diabeetikoille hengen vaarallisen! mulla on diabetes ja tällä hetkellä alkava ketoasidoosi. Mulla on tulehdus päällä ja sen vuoksi sokerit hirmu korkeella ja siitä seuraa ketoasidoosi eli happomyrkytys. Johtaa kuolemaan hoitamattomana. Mulla nyt seurataan vielä vuorokausi ketoaineita ja jos en omalla nesteytyksellä ja insuliinilla saa ketoaineita pois niin sairaalareisuu tiedossa. Terveen ihmisen ketoosi voi olla ok, mutta sokeritautisen ei ikinä!!!!!!

Mulla oli pari vuotta sitten ketoaineet 3 plussalla ja paastoverensokeri 25.Sairaalassa oli tipassa 5 päivää ja osastolla muuten vielä 5 päivää. Kooma ja kuolema kävi lähellä kun verensokeri ei vaan laskenut millään ruuan jälkeen verensokeri huiteli lähellä 40.Siksi nytkin pelottaa ihan helvetisti!! Tulehduksen aikana kun insuliini ei vaikuta kuten normaalisti.Tänäänkin olen pikainskaa piikittänyt 3 kertaisen määrän normaaliin verrattuna.

Vierailija
9/18 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä kasvavalla lapsella?

Olen tavannut 3v lapsen, jonka paha epilepsia pysyi kurissa ilman lääkkeitä ketogeenisellä dieetillä. Mut eipä tullut tarkemmin kyseltyä vanhemmilta.

Vierailija
10/18 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan elimistön luontainen keino selviytyä tilapäisen ravinnonpuutteen yli.

Käytetään energiaa vaan eri tavalla kuin normisti, syömällä niitä omia rasvavarastoja.

Vierailija
11/18 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa ketoasidoosi ja tiedät mikä siitä tekee diabeetikoille hengen vaarallisen! mulla on diabetes ja tällä hetkellä alkava ketoasidoosi. Mulla on tulehdus päällä ja sen vuoksi sokerit hirmu korkeella ja siitä seuraa ketoasidoosi eli happomyrkytys. Johtaa kuolemaan hoitamattomana. Mulla nyt seurataan vielä vuorokausi ketoaineita ja jos en omalla nesteytyksellä ja insuliinilla saa ketoaineita pois niin sairaalareisuu tiedossa. Terveen ihmisen ketoosi voi olla ok, mutta sokeritautisen ei ikinä!!!!!!

Mulla oli pari vuotta sitten ketoaineet 3 plussalla ja paastoverensokeri 25.Sairaalassa oli tipassa 5 päivää ja osastolla muuten vielä 5 päivää. Kooma ja kuolema kävi lähellä kun verensokeri ei vaan laskenut millään ruuan jälkeen verensokeri huiteli lähellä 40.Siksi nytkin pelottaa ihan helvetisti!! Tulehduksen aikana kun insuliini ei vaikuta kuten normaalisti.Tänäänkin olen pikainskaa piikittänyt 3 kertaisen määrän normaaliin verrattuna.

nyt lähetän todellakin paaaljon sympatiaa että empatiaa!!! todella viheliäinen sairaus,ei voi muuta sanoa!

Vierailija
12/18 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onneksi.

Vierailija
13/18 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran raskausaikana. Loppuajan useamman päivän mahatauti ja kuvotus veivät ketoosiin, joka ei oloa parantanut. Tippaan jouduin. Oli kamala olo.

Vierailija
14/18 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla pari ekaa päivää oli vähän heikompi olo, mutta sen jälkeen alkoi hyvä energinen fiilis. Nykyään ei tuu enää ees sitä heikkoa oloa alussa, kun on elimistö tottunut. Ketoosissa on kyllä aina tosi hyvä ja pirteä fiilis.

Vierailija
15/18 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehupaastolla ja kerran 8 viikkoa Nutrilett VLCD kuurilla. Ne ekat päivät kun ketoosiaineenvaihdunta vasta on lähdösä käyntiin ovat kyllä aika tukalia, mutta kyllä sen kestää kun tietää että se nälätön ja kevyt olo tulee sitten kun on kunnolla ketoosissa.

Vierailija
16/18 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nyt tosiaan olisi järkevämpää siirtyä hiukkasen hitaammin ketoosiin? Vaikka viikon ajan syö aina vain vähemmän hiilareita, niin ei tule sitten niin kovat oireilut.

Vierailija
17/18 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrä, että ketoosi on tosi vaarallinen tila, jossa kirjaimellisesti pissaa luustonsa ulos. On aika tyhmää hankkia tahallaan itselleen osteoporoosi nuorella iällä.

Vierailija
18/18 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelee joillekin näitä ketogeenisia ENED-dieettejä ja ihan vetävät ryhmiä sillä tavalla dieettaamiseen jos kerran noin vakavat seuraukset on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme