Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

geishakuulat pulahtelee jatkuvasti ulos

Vierailija
26.04.2012 |

Tänään hain postista kuulat. Ja pitänyt varmaan nyt vartin verran.. Jatkuvasti pulahtaa ulos ja yök on ihan valkovuodossa.. Onkohan ihan normaalia vai onkohan joku hiiva?!

Mitat kuulista ovat n. 19 mm. ja paino 2x28 g.

Aikaisemmin en ole tälläisiä käyttänyt. Kuinkahan nopeasti tulokset tulevat ja kuinka usein pitäisi käyttää ja kuina kauan?:)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile keilapalloja, jospa ne pysyisi.

ei ne normaalilla ihmisellä sinne mahdukkaan.. Vai näinkö itse treenaat?

Vierailija
22/29 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

treenailla alapäälihaksia, kun kukaan osaa mitään vastailla sulle :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

treenailla alapäälihaksia, kun kukaan osaa mitään vastailla sulle :D

ainakin mammojen mukaan. Mutta eipä kukaan näytä osaavan vastata oikein mitään. Voiskos joku nyt valottaa meille toheloille että teemmekö jotain väärin kun ne kuulat tippuu niin pian?

-2-

Vierailija
24/29 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaan jaksettava harjoitella joka päivä niin alkavat pysyä paremmin. Muistaakseni viikon käytön jälkeen sain jo pysymään 20-30 minuttia Olen nyt jo tottunut liikkumaan kuulat sisuksissani ja pysyvät koko päivänkin ajan. Lihakset harjaantuvat kun annatte vaan olla ne siellä. Kun supistaen oppii liikuttamaan niitä siis pillunlihaksilla niin treenaus edistyy taas paremmin.

Vierailija
25/29 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään hain postista kuulat. Ja pitänyt varmaan nyt vartin verran.. Jatkuvasti pulahtaa ulos ja yök on ihan valkovuodossa.. Onkohan ihan normaalia vai onkohan joku hiiva?! Mitat kuulista ovat n. 19 mm. ja paino 2x28 g. Aikaisemmin en ole tälläisiä käyttänyt. Kuinkahan nopeasti tulokset tulevat ja kuinka usein pitäisi käyttää ja kuina kauan?:)

Olisiko ollut parempi aloittaa hieman isommilla narullisilla kuulilla? Pysyvät paremmin sisällä ja niistä saa helpommin "otteen" treenausta tehdessä. Itselläni on noitten pienten lisäksi Joy-balls nimiset treenikuulat. Synnytyksien jälkeen olen aloittanut niilä ja vasta 1-2 kk jälkeen jatkanut niillä pienemmillä.

Vierailija
26/29 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taitaa olla just samanlaiset kuulat ja kyllä ne mullakin aina ulos tullessaan on ihan valkovuodossa. Ne pysyy kävellessä sisällä ehkä 5min, ja sitten tulevat ulos. Teenkö siis jotain väärin vai pitääkö vain kestää?

Teinitkö ne täällä huutelee valkovuodosta? Olen käyttänyt monet vuodet kuulia ja ei mitään vuotoja (paitsi menkat) ole ollut.

Vierailija
27/29 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaan jaksettava harjoitella joka päivä niin alkavat pysyä paremmin. Muistaakseni viikon käytön jälkeen sain jo pysymään 20-30 minuttia Olen nyt jo tottunut liikkumaan kuulat sisuksissani ja pysyvät koko päivänkin ajan. Lihakset harjaantuvat kun annatte vaan olla ne siellä. Kun supistaen oppii liikuttamaan niitä siis pillunlihaksilla niin treenaus edistyy taas paremmin.

Olen nyt käyttänyt 2 päivää ja aivan tuskaa tämä on ollut kun meinaavat tippua kokoajan. En ole vielä oppinut liikuttelemaan, mutta yritän tässä kokoajan istuessani havaita lihasten olemassaoloa.

Sille joka kehotti ostamaan narulliset kuulat, juttelin erotiikkaliikkeen myyjän kanssa ja hän minulle näitä suositteli, joten luotan nyt hänen ammattitaitoonsa.

-2-

Vierailija
28/29 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kysynyt asiaa täältäkin 100 kertaa, mutta kukaan ei ole koskaan vastannut.

vai ovatko ne vaan siellä ja sä vaistomaisesti treenaat lihaksia pitääksesi ne siellä, vai pitääkö niitä jotenkin kilkutella.

kertokaa viimeinkin, perkele!

Mutta en sitten varmaan sulle.

Joidenkin mielestä pelkkä kuulien hautominen sisällä jotenkin aktivoi lihaksia, jotka ei ole tahdonalaisia. Mä kyllä sanoisin, että nimenomaan niitä tahdonalaisia lihaksia kannattaa käyttää, jos haluaa selkeämpiä vaikutuksia.

Mä tosin en ole käyttänyt kuin Smartballseja, jotka on ne isot. Niissä on jotkut pienet kuulat sisällä jotka värähtelee, ja sekin auttaa tunnistamaan oikeat lihakset.

Vierailija
29/29 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taitaa olla just samanlaiset kuulat ja kyllä ne mullakin aina ulos tullessaan on ihan valkovuodossa. Ne pysyy kävellessä sisällä ehkä 5min, ja sitten tulevat ulos. Teenkö siis jotain väärin vai pitääkö vain kestää?

Teinitkö ne täällä huutelee valkovuodosta? Olen käyttänyt monet vuodet kuulia ja ei mitään vuotoja (paitsi menkat) ole ollut.

Ihmisbiologia ei taida olla sun vahvin ala...