Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä lahjaksi 2v tytölle, jolla on isosisko? Eli tavaraa yllin kyllin...

Vierailija
26.04.2012 |

auttakaa kummia! Omat lapset jo niin isoja, etten osaa ajatella ollekaan :(

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin lisään vielä, että asuu sen verran kaukana, etten ole menossa edes synttäreille :( Joten kaipaan siis jotain ihan konkreettista paketissa lähetettävää.

-ap

Vierailija
2/17 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nä mä varmaan ostasin jonkun hieman kalliimman tai hienon vaatteen. Onhan se kiva ettei kaikki ole perittyä ja vanhemmat ei välttämättä itse ostele mitään tyyliin marimekon paita 50 euroa...

tai sitten muumipussilakasetti :) peitto ja tyyny... ne tosin hankalempi postissa lähettää.

yksi hyvä vaihtoehto on myös joku kaunis koru, joka sopii lapselle.. kalevalan hevoskoru tai vastaava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä varmaan ostasin jonkun hieman kalliimman tai hienon vaatteen. Onhan se kiva ettei kaikki ole perittyä ja vanhemmat ei välttämättä itse ostele mitään tyyliin marimekon paita 50 euroa...

tai sitten muumipussilakasetti :) peitto ja tyyny... ne tosin hankalempi postissa lähettää.

yksi hyvä vaihtoehto on myös joku kaunis koru, joka sopii lapselle.. kalevalan hevoskoru tai vastaava.

2 vuotiaalle 50 euron paita?? Tai Kalevala kouru?

No huh! En ostaisi noin kalliita ja turhia edes omalle lapselleni! Arvokoruja saavat vasta teini-iässä, sitä ennen eivät tee niillä mitään! Hävittävät vain!

t. ei ap

Vierailija
4/17 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirja

dubloja

ti-ti nalle cd tai dvd

Vierailija
5/17 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Muumi tai Hello Kitty jääkaappimagneetteja; niillä ainakin meidän 2- vuotias leikkii innoissaan ja vähän isommatkin. Muumi/Kitty pyyhe/pussilakana. Näin kaupassa myös aivan ihania prinsessa- legoja, semmosia just 2- vuotiaalle tarkoitettuja. En ole niitä ennen nähnyt, joten niitä ei isommilla sisaruksilla varmaankaan ole. Niitä oli kaksi eri kokoista pakettia, eli voi valita sen halvemman jos siltä tuntuu. Meidän 2v saa sellaisen joulupukilta.

Vierailija
6/17 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut jo useamman vuoden tapana antaa lippuja esim. lasten teatteriin. Jos lippujen hinnat tuntuu liian kovilta, voisitko vaikka facebookin kautta olla yhteydessä muihin kummeihin tai lapsen läheisiin ja ehdottaa että hankkisitte yhdessä? Me ollaan toisen kummiperheen kanssa hankittu usein joululahjat ja synttärilahjat yhdessä, jolloin on voitu antaa joku kalliimpi juttu. Mitään tavaraa en ostaisi jos peheessä on lapsia jo entuudestaan.

Vierailija
7/17 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä varmaan ostasin jonkun hieman kalliimman tai hienon vaatteen. Onhan se kiva ettei kaikki ole perittyä ja vanhemmat ei välttämättä itse ostele mitään tyyliin marimekon paita 50 euroa...

2 vuotiaalle 50 euron paita?? Tai Kalevala kouru?

No huh! En ostaisi noin kalliita ja turhia edes omalle lapselleni! Arvokoruja saavat vasta teini-iässä, sitä ennen eivät tee niillä mitään! Hävittävät vain!

t. ei ap

meillä ainakin pienten lasten korut on vanhempien tallessa ja niitä pidetään juhlissa ym erikoishetkissä. Toisekseen mä jotenkin ajattelen niin, että lahjan kuuluisi olla jotain sellaista, jota ei muutoin hankittaisi, ikäänkuin luksusta tai hienoa. Etenkin silloin jos perheellä on jo kaikenlaista yllinkyllin (eli esim niitä perusleluja ja vaatteitaon jo paljon) Eikä sen sinällään tartte olla mitään kauheen kallista..

toisaalta kun kyse on kummista niin kummintehtävää ajatellenhan sun kannattas ostaa vaikkapa lasten raamattu :)

Vierailija
8/17 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsillekin sävelletään kokoa ajan uusia lauluja, joten todennäköisesti ei ole kaikkia. Toisaalta mahtuu pieneen tilaan, joten ei haittaa tavaramäärääkään.

Vierailija
9/17 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vaikka kesävaate. On ihan mukavaa, ettei aina ole "perittyä" päällä.

T: kolmen tytön äiti

Vierailija
10/17 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saippuakuplajuttuja, vesipyssy, pallo, tvisti...

Vierailija
11/17 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat lakanat (joku lasten aihe)

Nätti mekko

Tuon ikäinen saattaisi tykätä myös hirveästi sellaisesti prinsessa asusta

Omat ruokailuvälineet

Hyvä iltasatukirja, sellainen, joka menee vähän pidempään

Tiitiäisen satupuu

Eppu Nuotion lorukirja

Korurasia ja lasten koruja, pinnejä yms.

Kysyt vanhemmilta, mille olisi tarvetta

Vierailija
13/17 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korupaketti, saisi pujotella naruun helmiä ja tehdä rannekorun. Värityskuvia ja tarroja, ne ovat ihania. Hyvälaatuiset maalit tai kynät, oma pieni kirja mihin piirtää. Jotain, mikä kuluu pois siis.

Vierailija
14/17 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut jo useamman vuoden tapana antaa lippuja esim. lasten teatteriin. Jos lippujen hinnat tuntuu liian kovilta, voisitko vaikka facebookin kautta olla yhteydessä muihin kummeihin tai lapsen läheisiin ja ehdottaa että hankkisitte yhdessä? Me ollaan toisen kummiperheen kanssa hankittu usein joululahjat ja synttärilahjat yhdessä, jolloin on voitu antaa joku kalliimpi juttu. Mitään tavaraa en ostaisi jos peheessä on lapsia jo entuudestaan.

ja pari lippua konserttiin on kyllä liian kallis synttärilahja minun budjettiini...

Kiva idea kuitenkin :)

-ap

Vierailija
15/17 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoleluja näin keväällä

Saippuakuplajuttuja, vesipyssy, pallo, tvisti...

hyvä idea!

-ap

Vierailija
16/17 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän noista jotain löydy!

-ap

Vierailija
17/17 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just kaksi vuotta täyttänyt tyttö sekä isosisko, ja tavaraa tosiaan yllinkyllin. On silti kuitenkin kiva että pikkusiskokin saa jotain uutta, joskus leluakin. Hyviä vinkkejä olet jo saanut, mutta kannanpa minäkin vielä korteni kekoon:

Meillä tuli 2-v lahjaksi mm Barbababa eväsrasia, pieni leikkimatkalaukku johon pakkailla tavaroitaan, Duploja, käsinukke, omat muumiaterimet ja lautanen, eläinkirja, Lapanen pieni kummitus dvd, Ti-ti nalle dvd, Myös Maikki Harjanteen Santtu kirjat on huippusuosittuja just tuon 2 veen mielestä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan