Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä nyt niin saastainen, likainen ja sotkuinen koti? (sis. kuvia)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivälehdet nyt vain liioittelevat aina.

Vierailija
22/27 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talossa on toimiva vessa, joka ei tarvitse korjausta. Eli ei ole sellaista tilannetta ettei siellä pääsisi vessaan.

Joku talon toisista vessoista on kuitenkin rikki ja ei ole käytössä. yhdelläkin vessalla pärjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankealtahan tuo näyttää, piha ja tupa. Jos on äidin hiukset hyvin, niin luulis fiksaavan kodinkin. Minkäs ikäisiä lapset ovat? Nelivuotiaskin jo osallistuu lelujen keräämiseen, petaamiseen jne. Patja paljaalla lattialla on kyllä paha.

Vierailija
24/27 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varsinaisesti läävä kun ei ole hirveitä kasoja esim koirankakkaa lattioilla... Mutta eipä tuo nyt hirveästi kutsu viihtymään. Piha oli aika kauhea.

Vierailija
25/27 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ja minä en tuollaisessa kunnossa pitäisi. Hakisi apua ellen itse kykenisi siivoamaan.

Toisaalta tuollaisia koteja on näkynyt useassakin ohjelmassa ihan kotimaisissa reality-sarjakodeissa ja ihan livenäkin olen nähnyt ja vielä paljon pahempiakin, jotenkin ei ymmärrä, jos ihmisillä ei terveydellistä tai muuta vastaavaa syytä pitää kotia tuollaisessa kunnossa.

Vierailija
26/27 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toki ihannekaan, mutta ei mitenkään niin järkyttävä kuin otsikko antaa ymmärtää.

Vierailija
27/27 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksösiä ei taida olla kuin 2.

Prioriteetit on vähän oudot ja oven kampeaminen, sänkyjen puute jne on kurjaa lapsille.