Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ultran mukaan poika tulossa, voiko muuttua vielä tytöksi?

Vierailija
19.11.2005 |

Ultrassa käytiin rv 19+5 ja lääkäri sanoi, että olisi poika. Kumpi sukupuoliarvio oli varmempi tyttö vai poika? Ei tolla sukupuolella mitään väliä meille ole, mutta pitäis tuo ylimääräinen huone rempata ja värejä tässä mietitään, että uskaltaisko tehdä ns.poikahuoneen?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meillä tyttö " kasvatti vehkeet" ja olikin sitten poika.

En silti tekisi poikahuonetta. Mutta minä uskonkin vasta sitten kuin omin silmin nään.

Vierailija
2/13 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikahuone...hmmm... valeansinisiä autoja vai? *haukotus*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kehityshuippu saavutetaan keskimäärin joka toisessa raskaudessa

Vierailija
4/13 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2 poikaa ja leikkihuoneen väritys on kaikkea muuta kuin poikamainen. Yksi seinä on oranssi, muuta vaaleita. Kalusteet ovat punaisia ja lastenpöytä vaaleanpunainen (pöytä on lainassa serkuilta). Lattialla on tosin automatto, jotta kaiklle kävisi selväksi lasteni sukupuoli.

Huone, jossa nukkuvat, on kyllä sininen, mutta se viittaa siniseen uneen eikä heidän sukupuoleensa.

Joten värejä kehiin, se kehittää luovuutta!

Vierailija
5/13 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla loppuun asti sanottiin, että on tulossa tyttö, mutta toisin kävi.

En suosittele tekemään ns.poikahuonetta. Miksette tekis jotain mikä sopii kummallekin...

Vierailija
6/13 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutulla ultrattiin kolmesti pojaksi, antoivat esikoistytön tyttövaatteita jo pois jne., mutta tyttö syntyi.

Vierailija
7/13 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tytöllä voi (kuulemma) olla häpyhuulet turvoksissa, joten ultrassa sitten katsotaan ne kiveksiksi.

Ja on aika kivoja vastauksia tullut ap:lle tästä " poikahuoneesta" =( Musta on taas ihana, kun joku laittaa etukäteen huoneen kauniiksi. Mutta ap;lle, miksi ette laittaisi jotain neutraalia. Eihän sitä tiedä, jos nyt saatte sen pojan ja jos saisitte seuraavaksi vaikka tytön. Joku keltanen tai mintunvihreä esimerkiksi!

Vierailija
8/13 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin vauva ei ole vielä syntynyt mutta silti. Enhän tietysti tiedä miltä teidän oma näytti ;)

Vierailija
9/13 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.10, jolla arkistoissa värikuva poitsun selkeesti näkyvistä pippelivehkeistä rv 25...

Vierailija
10/13 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos haluat 100% varmuuden niin mene vaikka Brunolle 4D-ultraan, hän katsoo sukupuolen virtsateistä ja tälloin sukupuoli on varma.

Vierailija
11/13 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan nipsaiset ylimääräiset killuttimet sieltä vauvan jalkovälistä heti synnärillä.

Vierailija
12/13 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin toisella kerralla emme halunneet tietää mutta aikaisesta viisastuneempina mieheni näki että poika tulossa, minä en osannut erottaa, eikä mies sanonut, mutta kun toisensa tuntee, tiesin ilmeestä että poika on. Enkä vaihtaisi pois, unelmani on nyt totta, 2 ihanaa poikaa on minulla ja ihana poikien isä!!!!!!!!!1

Vierailija
13/13 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Me kyllä saatiin 140 eurolla 100% vastaus!

t.10, jolla arkistoissa värikuva poitsun selkeesti näkyvistä pippelivehkeistä rv 25...

Hassua, ettei hän sitten oiekin nähnyt :))

-9-