Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako lapsenne /teininne aina pyytämänsä merkkivaatteet?

Vierailija
25.04.2012 |

Miten hoidatte tilanteet jos hän valittaa että kaikilla muilla on ja on surullinen kun itse ei saa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olen huomannut että heidän taktiikallaan se supertärkeä vaate ilmestyy viimeistään parin kuukauden päästä meille, heidän täytyy vain syöttää ajatus minulle taidolla :)

Vierailija
2/11 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kunnon perustelun tuloksena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluavat jotain keskimääräistä kalliimpaa, kuten vaikka Converset, säästävät niihin viikkorahoistaan tai tekevät jotain kodin töitä "ansaitakseen" ne. Mulla on se linja että ostetaan tavallisia keskihintaisia vaatteita mutta kyllä joissain vaatteissa suosin laatua, kuten kengät ja varsinkin poikien verkkarit ja colleget jotka kuluu nopeasti puhki. Oon huomannut että Puman ja Adidaksen vaatteet kestää paremmin kuin Lindexit.

Vierailija
4/11 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhinkin on jo teini. En näe mitään syytä kieltää, jos tyttö haluaa joka kuukausi max yhden vaatteen tyyliin tässä kuussa mekko ja ensi kuussa T-paita. Joudun suorastaan vaatimaan ostamista, jotta vaatevarasto ei niukkene liikaa (talvitakki on minusta välttämättömyys, vaikka tyttö on toista mieltä).

Vierailija
5/11 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin kysyn ai että IHAN kaikilla. Toiseksi selitän että ei kaikkea voi saada kun rahavarat eivät ole rajatomat, ja etten minä isänsäkään saa kaikkea. Jotain merkkijuttuja olemme ostaneet, ja kyllä omista rahoistaan saa säästää jos haluaa (jutusta riippuen kokonaan, tai esim. puolet) tai voimme tehdä niin että jos olen luvannut summan X johonkin niin saa käyttää sen merkkituotteeseen mutta ei sitten saa enää rahaa niihin muihin. Olen myös neuvonut etsimään käytettynä koska silloin hinta on alempi, ja välillä sitten niitä on ostettu.

Vierailija
6/11 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ole koskaan pyydetty vedoten siihen, että jollain muullakin on. ihan perus H et M kelpaa. jos joskus pyytäisivät jotain kalliimpaa, saisvat.

Vierailija
7/11 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhinkin on jo teini. En näe mitään syytä kieltää, jos tyttö haluaa joka kuukausi max yhden vaatteen tyyliin tässä kuussa mekko ja ensi kuussa T-paita. Joudun suorastaan vaatimaan ostamista, jotta vaatevarasto ei niukkene liikaa (talvitakki on minusta välttämättömyys, vaikka tyttö on toista mieltä).

Minulla on kaksi tyttöä jotka haluavat viikottain jotain. Entisetkin lojuvat lattialla :) Hyvin pitää perustella jos jotain ostan. talvitakkejakin on monta.

Vierailija
8/11 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi tyttöä jotka haluavat viikottain jotain. Entisetkin lojuvat lattialla :) Hyvin pitää perustella jos jotain ostan. talvitakkejakin on monta.

rakastaja eli mikä tahansa vaate ei kelpaa. Jos jonkun haluaa, ostan sen ihan mielelläni, koska tiedän sen tulevan käyttöön. Gina Tricotin rääsyjä meille ei ole haluttu (no ei se ole merkkivaatekaan, kunhan on esimerkki) enkä niitä ostaisi, vaikka kaikilla muilla olisi.

Vierailija
9/11 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saavat tietysti sellaisia, mistä itse tykkäävät/mitä haluavat. Mutta pelkkä "muillakin on" ei ole perustelu, jos vaatteille ei muuten ole mitään tarvetta.

Vierailija
10/11 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi ostan kun ei oo joka kuukausikaan toiveita.

Vierailija
11/11 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä haluavat, poika 16 ja jotkut merkit ovat tärkeitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi