Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä pankki ajattelee, jos vie omalle tililleen

Vierailija
07.05.2012 |

käteistä? vaatiiko selvityksen mistä on tullut?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankin pitää siis selvittää rahan alkuperä, rahanpesun vuoksi. Minulla riitti, kun sanoin syyksi, että olen myynyt autoni, mikä oli ihan totta. Summa oli iso, kun vaihdoin kalliin auton työsuhdeautoon.

Vierailija
2/8 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos menet tallettamaan useamman kymmenen tuhatta jatkuvasti, voi se herättää ehkä ihmetystä. Ihan hyvin olet voinut myydä vaikka taulun tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noista käsittääkseni menee ilmoitus verottajalle. Joku pankissa työskentelevä voinee varmistaa?

Käteiskaupoissa esim. autoliikkeet ilmoittavat myös suuret käteisostot verottajalle.

Vierailija
4/8 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/8 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhansista kysytään, en tosin tiedä, missä se raja menee. Itse jouduin täyttämään lapun, kun talletin noin 5000€ (autonmyyntirahoja). Siihen piti kirjoitta, mistä rahat on tulleet ja tässä tapauksessa myös myydyn ajoneuvon rekkari ja ostajan nimi+yhteystiedot.

Vierailija
6/8 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on kyllä jo vuosia aikaa.

Muistan myös, ettei huonekaluliikkeessä meinattu huolia käteismaksua :O. Saatiin siis häälahjaksi rahaa, ihan seteleinä - ja mä en ajatellut sen kummemmin, kun lähdin sen rahapinkan kanssa ostoksille. Muutaman tonnin lasku, eikä ne meinanneet ottaa rahaa vastaan.

Otti ne sitten lopulta, kun mä sanoin, että otteko ihan tosissaan, että mun pitää mennä ensin pankkiin, tallettaa rahat ja tulla sitten takaisin maksamaan kortilla :O

Tätä se on nykyaikana. Kohta varmaan häviää kokonaan käteinen raha.

Vierailija
7/8 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

500 € on nappikauppaa, joka voi tulla mistä vaan. Ei kiinnosta. Joskus vein tonnin ja kysyin, tarvitsetteko jotain tietoa, täti nauroi ja sanoi, että toi on aika pieni raha.

Vierailija
8/8 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen 800e lahjaksi saatuja rahoja tilille, käski vain pistää selitteen siihen pankkisiirtolappuun. Pistin "joululahjat" ja asia oli sillä hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan