Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

XL Bloggaaja

Vierailija
25.04.2012 |

En pääse enää sen sivuille, valittaa vain ettei blogia löydy. Menikö se nyt lopettamaan bloginsa, kun tuota loanheittoa on ollut niin paljon?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minusta on IHANAA että on myös hänen kaltaisiaan bloggaajia! En ole syömishäiriöinen, mutta sen verran neuroottinen painoni suhteen että toivon enemmän hänen kaltaisiaan, ehkä sitten useampi on fiksumpi kuin minä eikä ota niin isoja paineita painosta.

Vierailija
2/24 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattais ottaa paineita painostaan eikä vetää villasella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5/24 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi on kyllä jo XXXL

Vierailija
6/24 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sievä blogi, hyvät aiheet.

Vierailija
8/24 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänellä on todella miellyttävä ääni.ja varmasti mukava ihminen.rohkeasti uskaltaa olla just sellainen kuin on! pisteet hänelle! :)

Vierailija
9/24 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ärsyttää että ihmiset markkinoi itseään painollaan. Onko se vaatekoko oikeesti se isoin asia mikä näillä ihmisillä on blogimaailmalle annettavanaan? Ehkä eniten ärsyttää More to Loven duo. Vaikka tiedän että moni tykkää lukea isompien tyttöjen juttuja, tulee vaan mieleen millainen poru siitä syntyisi jos joku laiheliini pistäiskin pystyyn blogin "XXS"

Vierailija
10/24 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän noita XXS blogejakin on

linkitä joku? ja siis ei mitään pro ana-sivuja vaan muuten hoikkuuden ympärillä pyöriviä blogeja...

Vierailija
11/24 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista/ jaksa kaivaa osoitetta.

Vierailija
12/24 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy vanhakin vielä välimuistin kautta.

Vierailija
13/24 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muaki kyl kiinnostaa toi uus osoite et voi tsiigailla tuleeks sinne jotain ratkiriemukasta josta joku ottaa nokkiinsa!

Vierailija
14/24 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mimmoseks se on muuttanu ton ulkoasun aiempi oli paljo parempi1

miten muute löysit ku google ei yhtää auttanu mua ku koetin ettii vai ooks jotain kaut joku lukija

Vierailija
15/24 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku nää nettihaukkujat. ja nyt ku oon lueskellu blogia ni toi nainenhan on ollut lehdessä ja stailattavanakin. ettei ois vaan jotkut tahot kateellisia moisesta?

Vierailija
16/24 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku nää nettihaukkujat. ja nyt ku oon lueskellu blogia ni toi nainenhan on ollut lehdessä ja stailattavanakin. ettei ois vaan jotkut tahot kateellisia moisesta?

Kaikkia bloggaajia täällä kritisoidaan, itse syyllistyn samaan. Ja ketään en kritisoi kateudesta, jos blogielämää haluaisin ja kadehtisin, perustaisin itse blogin.

Ja mitä stailauksiin tulee... kuka vain pääsee Pirkan sivuille tai jonnekin Anttilan malliksi.

Vierailija
17/24 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ottakaa tästä sitten yks malli. ja tietääkseni pipsa on ollut imagen ja sokoksen mallina

Vierailija
18/24 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkitin sen keskustelun sille.. niin vaihtopa heti bloginsa---

Vierailija
19/24 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

bloggaajahan sano ettei lopettanu tämän keskustelupalstahäiriköinnin takia

Vierailija
20/24 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ottakaa tästä sitten yks malli. ja tietääkseni pipsa on ollut imagen ja sokoksen mallina

noh, image on kyseenalainen lehti, tuskin oli missään hehkeissä muotikuvissa? sokoksen lehti ei sen kummempi kuin cittarin katalogi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi