Miehen lapsi tulee kylään, haen kaupasta siideriä
Miehen 6 v tulee kylään yöksi, en vain jaksa sitä melua ja meuhkaamista. Haen siideriä kaupasta, laitan kuulokkeet korviin ja kuuntelen musiikkia ja luen kirjaa koko illan toisessa huoneessa.
Kommentit (17)
pitääkin. Lapsi tulee tapaamaan isäänsä, ei sinua. Sitä tarkoittaa tapaamisoikeus.
Liikkuminen on terveellisempää kuin kittaaminen.
Ei se lapsi sua tulekaan tapaamaan. Itsekin vietän ihan normaalia elämää silloin, kun miehen lapset ovat täällä käymässä. Jos olen huonolla tuulella ja haluan olla yksin, niin olen yksin. Ei siinä sen kummempaa.
..älä vaan hanki itse mukeloita...sitten se pahantahtoisten vanhempien lapsivihamielinen kierre alkaa..paitsi sulla jo nyt.. ja mielenterveystoimistot ovat ruuhkaisia..lapset sairastuvat.
Siitä tulee vain ongelmia. Parempi suhtautua lapseen kuin kaveriin ja pysytellä taka-alalla.
tulee aina päättymään eroon tai jollakin tavalla huonoihin väleihin.
Nostan hattua sellaisille etävanhemmille, jotka osaavat ottaa sen uuden puolisonsa mukaan niin, ettei aina tarvi tuntea itseään ulkopuoliseksi lapsen vieraillessa ja niille uusille puolisoille, jotka osaavat antaa tilaa lapselle ja hänen tarpeellensä viettää aikaa isänsä kanssa.
Tälläinen marttyyrimäinen yksinäisyyteen sulkeutuminen johtuu joko itsekyydestä tai siitä, että etävanhempi sulkee puolisonsa täysin ulkopuoliseksi.
siiderihumalassa viimeiset 14v, kun se miehen lapsi asuu meillä :D
jotka arvostelevat näitä etäisien uusien puolisoiden taitoja ja haluja olla lapsensa kanssa aikuisten oikeesti .. (tai siis kenen mielestä ollaan liika, kenen mielestä liian vähän jne)
Miettikää ite hommat loppuun asti ennenku meette tekee lapsia ja eroomaan. Sen jälkeen juotte omaa kuraa, turha tulla uutta "äitipuolta" siitä syyttämään.
Itse olen äitipuoli, ja minua on mieheni eksä kohdellut todella paskasti. Valitettavasti se näkyy erittäin selvästi suhteessani lapseen. En voi sietää häntä. Onneksi on meillä aika harvoin , ja yritän olla silloin reissussa jossai.
Jos olisi vaikea varhaisteini, niin hän valittaisi jo opettajalle, että äitipuoli juo siideriä ja siinä sitten joutuisit esittämään jo täydellistä äitipuolta.
äitipuolia tässä ketjussa :(
Niinkuin ero olisi lapsen syy tai lapsen syy olisi se jos vanhemmilla on huonot välit.
Sen muutaman kerran kun mun exä otti lapsiaan luokseen niin hänen uusi vaimonsa ei osallistunut lasten hoitoon mitenkään muuten kuin laittamalla uutta videota pesään jos mies oli pois kotoa.
Surullista :(
Itse olen äitipuoli, ja minua on mieheni eksä kohdellut todella paskasti. Valitettavasti se näkyy erittäin selvästi suhteessani lapseen. En voi sietää häntä. Onneksi on meillä aika harvoin , ja yritän olla silloin reissussa jossai.
kostat sitten lapselle sen kun sinun piti väkisin itsesi uusperhekuvioon lykätä. Elämä on valintoja.
koska olen nähnyt minkä ryöpyksen kohteeksi oma mieheni on joutunut isäpuolena.
Siis minkä ryöpytyksen kohteeksi mieheni on joutunut lapseni isäpuolena.
ryöpyryksen kuulu olla itsestäänselvää. Vai kuvittelevatko kaikki, jotka alkavat suhteeseen ihmisen kanssa jolla on lapsia, että he simsalabim vain istuvat kuin hanska käteen sinne perheeseen.
Uusperheessä on aina tehtävä töitä, jotta se toimii.
kostat sitten lapselle sen kun sinun piti väkisin itsesi uusperhekuvioon lykätä. Elämä on valintoja.
Ehkä on joutunut uusperhekuvioon rakkaudesta?
Mutta en voi sille inhon tunteelle mitään! Lapsi käyttäytyy kuten äitinsä, näyttää samalta kuin äitinsä ja puhuu viel ääidistään jatkuvasti.. en voi sietää häntä. Tuskin lapsi mitään siinä menettää etten minä häntä jaksa rakastaa, mutta ite vaan olen miettinut että jos joskus olisin tilanteessa että oman lapseni joutuisin laittamaan isän luo jossa asuu joku muu nainen, niin kohtelisin kyllä ko naista silkkihansikkain jotta hän jaksaisi minun nassikkani kanssa pelehtiä kohtuuden merkeissä.
Tilanne on mulle ok, yritän vain olla kuin lasta ei olisi olemassakaan, jos satun olemaan kotona samaan aikaan kuin hän. Lapsen äiti on sen sijaan ainoa ihminen jolle toivon kuolemaakin pahempaa kohtaloa.
Mitä sä palstalla teet??