Love Connection 9
No mitäpä mieltä??
Nyt näkyy!
Kommentit (603)
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 04:05"]
En tiedä oonko jollakin erityislaatuisella tavalla empaattinen (tähän asti en ole kyllä niin aatellut), mutta minulla ei olisi sydäntä antaa miehen nilkuttaa tollasella jalalla minnekään minun takiani. Meinaan siis tässä jaksossa tuota Eevan touhua, olisin ehdottanut että voidaanko jutella viereisessä huoneessa. Ja viime jaksossa Ann-Marie antoi Markuksen nilkuttaa sinne torniin niitä jyrkkiä ja korkeita portaita pitkin. Minua hirvitti katsoa, entä jos Markus olisi kompastunut ja kaatunut taaksepäin, pää osunut kiviportaisiin, selkä murtunut. Yyh, inhottaa ajatellakin. Joo, Markus on aikuinen mies, mutta joskus miehillä on tuollainen näyttämisenhalu, jota täytyy vähän suitsia ja pitää pikkasen paapoakin. ;)
[/quote]
Hehhe, Markus kiipeää kyllä vaikka torniin niiden keppiensä kanssa, mutta pari porrasta Eevan perässä sai jo vähän viisastelemaan. Toisaalta saattoi tuo olla pelkkä ystävälliseksi tarkoitettu piikkikin, sitähän noi pojat harrastaa.
Jäikö kellekään sellainen tunne, että Matti järjestään hämmentyi Ainon herjoista, koska ei heti tajunnut niitä. Tai ei ainakaan ehtinyt reagoida.Ainon seurassa ei tulis kyllä tylsää, mutta ymmärrän senkin, jos Mattia ei napannut.
Toisaalta multa meni vähän ohi ne jutut Tuulian hauskuudesta. En muista yhtään hauskaa kohtausta, mutta naurua piisasi. Oisko sitten niin paljon kipinöintiä ilmassa, niin kaikki on suloista ja naurattavaa :) Matti näytti kyllä aika myydyltä maailmanpyörässä kärttäessään Tuulialta merkkejä kiinnostuksesta. Olen kyllä onnellinen molempien puolesta, että valitsi Tuulian.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 02:41"]
Hanna on kyllä ihan poikkeuksellisen kaunis ihminen.
[/quote]
Onhan se kyllä suomalaisen silmään kaunis kuin Pocahontas, mutta jenkeissä maku on erilainen. Herttaiset ja "salaa" seksikkäät naapurintytöt ovat Doris Dayn päivistä lähtien olleet siellä savuavan kuumia - mitä nyt vakavampaan seurusteluun ja avioliittoon tulee - ja varsinkin kun Ann-Marie on sanavalmis, ei lienee epäselvää kuka on kuka. Ei ihme, että Hanna harmistuu kolmantena pyöränä olosta.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 02:41"]
Kyllä surettaa, että upeaakin upea Hanna jää rannalle. Ei ole Markus Hannan arvoinen. Ärsyttää vaan, että tehdään niin selväksi tässä vaiheessa, että M nappaa sen Ann-Marien. Hanna on kyllä ihan poikkeuksellisen kaunis ihminen.
[/quote]
Mutta todelliset kaunottaret (kuten Hanna) pelottavat miehiä. Sen sijaan naapurin tyttömäiset=pienet ja somat (kuten A-M) ovat miesten suosikkeja.
Mun suosikki Matin tytöistä on Enni (sellainen iloinen, puhelias karjalainen?), kiva, kun pääsi jatkoon, vaikka oli varmasti jo toivonsa menettänyt. Tuulia ilmeisesti viehättää Mattia ulkoisesti.
Henri ei valinnut nuorta Niinaa jatkoon läskien eikä pikkulasten perusteella.
Vanhemmalla Niinalla jotain häikkää ehken...sanoisinko henkisellä puolella.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 23:33"]
Pettymys on kyllä suuri, jos Sarin mukana on nuorempi Nina. Hannele toisi kuvioihin säpinää ja Henriinkin eloa!
[/quote]
Voi olla Hannele, mutta voi olla vanhempi Ninakin. Luulen nimittäin, että on hän elukoille hoidon järjestettyään varannut lentonsa itse ja bookannut hotellinkin ettei tarvitse fiininoloisen Sarin kanssa samoissa nurkissa pyöriä. No, enpä tiedä. Kyllä se enempi aitoa kauhua oli kuin rakkautta Ninan silmissä, silloin kun hän lentolipustaan kuuli. Joten jää nähtäväksi, mihin tai miten hän oikein Henriltä "katosi".
Hannelen muistan kyllä, sillä hän oli supernaisellinen ja äidillinen tyyppi, eikä millään lailla kaapinpaikan näyttäjän tyyppiä. Oli hyvin herttaisenoloinen ja Henriin rakastuneelta vaikuttanut aikuinen, joten varmaan vähän aikaa harkittuaan lähtee mielellään Kaliforniaan kyläilemään, jos sellainen tilaisuus tarjoutuu. Toisaalta hän taatusti pistää Henrin ripille, miksei häntä alunperin valittu neljän porukkaan, mutta Henrihän me jo tiedetäänkin;-) Ei muuta kuin uutta matoa koukkuun ja vesille!
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 09:39"]
Mun mielestä oli hulvatonta, kun Markus pakkasi laukkuunsa silityslaudan ja -raudan :D Eikös se Suomen reissua vartenkin "pakannut" ihan ihme tavaroita. Huumor'miehiä! ;)
[/quote]
Niin, mutta kun Suomessa kaikki on parempaa! Jopa silitysraudat ja -laudatkin!!!
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 23:01"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 21:34"]
Hehhe. AV jaksaa aina yllättää. Pelottavaa jos ette ymmärrä, että kaatuessaan portaissa ihminen voi invalidisoitua. Näin kävi esim. yhdelle toimittajalle, Pirjo Kauppiselle. Mitä väiteltävää tässä on?
[/quote]
Ei kukaan ole täällä väittänyt, etteikö portaissa voisi kaatua. Monessa muussakin paikassa voi. Kadullakin, keskellä suojatietä. Ja vieläpä kesken treffien, damn.
[/quote]
Niin, annan olla, tiedän kyllä, että jotkut haluavat elää extremesti asenteella, että jos jotain käy niin sitten käy, menoa ei haittaa ollenkaan pelko joutumisesta loppuelämäksi pyörätuoliin. Fine. En ehkä tule koskaan ymmärtämään sitä asennetta ja toin esille vastakkaisen näkökulman tähän ja miten olisin itse käyttäytynyt. The end of this conversation. :)
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 18:41"]
Minulla tuli silloin aiemminkin ja nytkin, että sen Henrin kaverin Scottin kasvonpiirteissä on samaa kuin kääpiöillä vai pitäisikö sanoa lyhytkasvuisilla. Esim. jos olette katsoneet Game of Thrones -sarjaa, niin tuli mieleen Scottista se Tyrion Lannister. En sano tätä pahalla, mukavannäköinen hän on.
[/quote]
miksihän vain henrille oli tuotu kaveri "jeesaamaan" ja arvioimaan morsmaikkuja??
[/quote]
Olisiko Scott tullut ihan omilla rahoillaan lomalle Suomeen? Treffailemaan suominaisia Henrin kanssa Mummotunneliin :)
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 18:41"]
Minulla tuli silloin aiemminkin ja nytkin, että sen Henrin kaverin Scottin kasvonpiirteissä on samaa kuin kääpiöillä vai pitäisikö sanoa lyhytkasvuisilla. Esim. jos olette katsoneet Game of Thrones -sarjaa, niin tuli mieleen Scottista se Tyrion Lannister. En sano tätä pahalla, mukavannäköinen hän on.
[/quote]
miksihän vain henrille oli tuotu kaveri "jeesaamaan" ja arvioimaan morsmaikkuja??
[/quote]
Olisiko Scott tullut ihan omilla rahoillaan lomalle Suomeen? Treffailemaan suominaisia Henrin kanssa Mummotunneliin :)
En halua olla ilkeä, mutta en nyt oikein ymmärrä, miksi Tuuliaa sanotaan kauniiksi. Muutamassa kommentista saanut sen käsityksen, että Tuulia on se hehkein kolmikosta. Mun mielestä kaikki yhtä sieviä.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 22:09"]
Matilla on muka ollu paljon älyllisiä suhteita? Jaa-a... Mut ymmärrän kyllä, että haluaa kokeilla jotain muuta, jos tuo on totta. Itsekin "älykkönä" päädyin lopulta yhteen ei-akateemisen kanssa. Se on hyvä, jos kumppani täydentää omia puutteita.
[/quote]
"Sinkku ja 26-vuotias. Matti myöntää, että hän on alkanut tuntea paineita pariutumisesta – etenkin, kun hän näkee ystäviensä menevän naimisiin ja saavan lapsia. Hän ei ole koskaan seurustellut paria kuukautta pidempään."
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 10:22"]
Henri ei valinnut nuorta Niinaa jatkoon läskien eikä pikkulasten perusteella.
Vanhemmalla Niinalla jotain häikkää ehken...sanoisinko henkisellä puolella.
[/quote]
En ota Ninan (koiranuittajan) mielenterveyteen kantaa, mutta aika "yllättäen" nuo ulkonäkökysymykset ratkaisevat ns. kemian. Ei auta edes kuiva huumori kuten "is it my hips, isn't it" . Nuorille miehille kilot eivät näytä olevan yhtä iso ongelma kuin vanhemmille, sillä pieni pyöreys muistuttaa nuoria elämänilosta - eikä sairaudesta, mikä jo ensimmäisenä pyörii nelikymppisillä mielessä. Katselin mm. Henrin kävelyä: sillä oli oikeasti polvi kipenä, eikä se koiranuittajankaan liikehdintä mitään ketterää ollut.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 10:59"]
"Sinkku ja 26-vuotias. Matti myöntää, että hän on alkanut tuntea paineita pariutumisesta – etenkin, kun hän näkee ystäviensä menevän naimisiin ja saavan lapsia. Hän ei ole koskaan seurustellut paria kuukautta pidempään."
[/quote]
Joo, Tuulia on näppärä paketti. Siinä tulee lapsikin kaupan päälle, eikä tarvitse nähdä vaivaa :-P
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 02:44"]
Minua jäi mietityttämään pari yksityiskohtaa: 1. Ymmärsinkö oikein, että Markuksella oma Helsingin-koti?? Yllättävää. 2. Miksi kioskimyyjä kysyi Markuksen nimeä? :D
[/quote]
Samoja juttuja ihmettelin!
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 09:42"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 23:48"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 23:28"]
Ohjelmassa oleva Nina (blondi) on tosielämässä todella kusipäinen kiusaaja ja seläntakana puhuja, olen ollut hänen kanssa samassa koiraharrastusryhmässä ja leirillämme hän haukkui ja teki minusta pilaa selän takana- todella törkeä ihminen.
[/quote]
Eipä ole vaikea kuvitella. Samalla tavallahan koiranuittaja-Nina jo haukkui kilpasisariaan Henrille lavatansseissa... Ovela tyyli.
[/quote]
Nina on siis seläntakanapuhuja. Ja kommentoijako ei ole?
[/quote]
Kommentoija oli loukkaantunut jostain, emme tosin tiedä mistä. Kusipääksi haukkumiseen riittää varmaan se, että kritisoi vaikka koirankäsittelytapaa kolmannelle osapuolelle. Olenko oikeassa?
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 09:23"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 02:44"]
Minua jäi mietityttämään pari yksityiskohtaa: 1. Ymmärsinkö oikein, että Markuksella oma Helsingin-koti?? Yllättävää. 2. Miksi kioskimyyjä kysyi Markuksen nimeä? :D
[/quote]
Siinähän talon ovessa oli joku vuokrakodit tms. eli eiköhän se ollut Markuksen (ja varmaan muidenkin miesten) majapaikka kuvausten aikana, ainakin siinä ulko-ovessa luki että Asunnot/Apartments. Ja tuossa ruokapaikassa kysytään tilauksen yhteydessä asiakkaan nimi, ja kun tilaus in valmis niin nimellä huudetaan, niin voi tulla hakemaan tilauksen :)
[/quote]
Joo, ovessa luki SATO. Asuivat varmaan kaikki siellä kuvausten aikaan. Ilmeisesti miehet ovat siis saaneet asua kesän stadin keskustassa eli eiköhän myös muita naisia ohjelman ulkopuolelta ole tullut katsastettua kesän aikana;)
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 10:49"]
En halua olla ilkeä, mutta en nyt oikein ymmärrä, miksi Tuuliaa sanotaan kauniiksi. Muutamassa kommentista saanut sen käsityksen, että Tuulia on se hehkein kolmikosta. Mun mielestä kaikki yhtä sieviä.
[/quote]
Makuasioista ei voi kiistellä, mutta ainakin tässä jaksossa Tuulia oli jollain lailla edukseen. Objektiivisestikin katsottuna voidaan häntä pitää sievänä ja Matille varsinkin erityisen sievänä: ehkä Matti näkee hänessä jotain lady dominaa;)
Ennikin herttainen ja nätti. Lisäksi hänellä on klassinen ja siisti pukeutumistyyli.
Aino varmasti saa ohjelman jälkeen miehiltä eri lailla huomiota. Punaiset housut oli hotit, tosin Matti ei sitä huomannut...
Se Australiaan lähtenyt tyttö ei ole mielestäni kummoisen näköinen. Sellainen ihan nätti tyttö, mutta ei mikään erikoinen. Vaikuttaa jotenkin nuivalta tyypiltä ja tosikkomaiselta.
Ann-Marie on todella kaunis ja varmasti niin ilman meikkiäkin. Hanna (siis se tumma tyttö) on kaunis, mutta suurimmaksi osaksi meikin ansiosta. Ilman meikkiä tuskin on kovin kummoinen.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 02:05"]
Markus on myytyä miestä mutta miten bättre folkia nappaa kalifornian kokkipoika jää nähtäväksi..
[/quote]
Eikös Markuksen äiti sanonut Ann-Mariesta tyttöjen videoita katsoessaan, että "hän puhuu vain ruotsia". Aika vähän tietää suomenruotsalaisista.