Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Connection 9

Vierailija
13.12.2013 |

No mitäpä mieltä??

Nyt näkyy! 

Kommentit (603)

Vierailija
101/603 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markukselle oma tv-ohjelma! Valovoimainen ja hulvaton komistus!

Ihanaa, kun on niin hullaantunut Anskusta.

Mä luulen et se koiran uittaja on

A. Lentokammoinen

B. Ei voi jättää koiriaan

C. Saati heppojaan

Ja jää siksi Hyvinge-cityyn.

Matilta jään odottamaan uutta kampausta ja ei-älyllisiä keskusteluja ei-älyllisten (Matin huomio) ehdokkaiden kera.

Vierailija
102/603 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 21:23"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 21:02"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 20:43"]

Markus sanoi Ann-Marien treffailujaksossa, että Jenkeissä häntä olisi estetty, koska jos hän olisi telonut itsensä, hän olisi voinut nostaa syytteen. (Ei aivan sanatarkasti näin, mutta pointti oli tuo.) Eli ei odottanut ainakaan Ann-Marien häntä estävän. Halusi ilmeisesti tehdä vaikutuksen tyttöön.

[/quote]

No mulla on eri näkemys siitä odottiko Ann-Marien huolehtivan. Niin tai näin, varmaa on ettei ainakaan minun treffiseurani tai kaverini tule koskaan minun seurassani itseään telomaan tai invalidisoitumaan. :)

[/quote]

Eli sun kanssa ei sitten uskaltais mennä edes Lintsille, koska laitteisiinhan voi aina tulla vika.

[/quote]

Hehhe. AV jaksaa aina yllättää. Pelottavaa jos ette ymmärrä, että kaatuessaan portaissa ihminen voi invalidisoitua. Näin kävi esim. yhdelle toimittajalle, Pirjo Kauppiselle. Mitä väiteltävää tässä on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/603 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matin olisi pitänyt ehdottomasti valita Aino jatkoon!

Vierailija
104/603 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ohjaelma kaikenkaikkiaan...LISÄÄÄÄ TÄLLAISTA..Minun miehenikin on ihastunut ohjelmaan...muuttaa heti ameriikkaan...;)

Vierailija
105/603 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että Matin kiinnostus Ainoon sammui osittain sen takia, että kun Aino vähän ihastui Mattiin, hänestä tuli kikatteleva ja jotenkin hölmön oloinen. On toki ihana tyttö ja varmasti myös älykäs, mutta ihastus sai hänet käyttäytymään jotenkin bimbomaisesti ja esim kiljahtelemaan ja puhuman korkealla äänellä. Ensimmäisissä jaksoissa Aino oli älykkäämmän oloinen ja jotenkin hallitsi itsensä paremmin. Loppujaksoissa oli selvästi tosi kiinnostunut ja epätoivoisenkin oloinen. Onneksi piti itsensä kasassa kun Matti ilmoitti päätöksensä, eikä menettänyt kasvojaan. Kaikkea hyvää hänelle.

Vierailija
106/603 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina on ehtinyt jo rakastua täysillä seuraavaan ja sitä seuraavaan. Niin käy jos tunteet menee kuin tuuliviiri.

Sarjassa on hyvä joukko erilaisia persoonia, joita on mielenkiintoista seurata.

Vierailija
107/603 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevanhan tuo Markus olisi normioloissa ottanut, hyvä tosin että nyt jätti rannalle. Omg-Hannan kanssa ei näytä olevan kohteliaisuutta kummempaa.. 

Vierailija
108/603 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille kommentaattoreille. Uusimman jakson katsominen oli aivan mahtavaa, kun oli sitä ennen kahlannut nämä eri jaksojen palstat läpi - myönnetään että kaikki. Nämä palstatkin alkavat koukuttaa itse sarjan lisäksi. Sitä samaa ihmettelen, mitä tässä itselle on tapahtumassa, miten voi yksi tv-sarja saada tällaista tunnetta aikaan. Kiitos vain tekijöille valtavan hyvästä esityöstä ja ilmeisen onnistuneesta Amerikan-poikien preppauksesta.

Vierailija
109/603 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markushan kyseli jo AM:lta, että voisitko tulla Kaliforniaan opiskelemaan... Joten on tosissaan tytön kanssa.

Voisiko se yllättävä vierailija olla kuitenkin tämä vaalea Nina? Kun ensin on hävinnyt kuvioista eikä ole lähetellyt sähköpostia, sitten yllättäen kuitenkin saapuu taas paikalle. Näin vain jälleen hämätään katsojia.

Matille tekee hyvää tuollainen Tuulia tai Ennikin, molemmat hauskoja ja rentoja. Saisivat Matin ajatukset muuallekin kuin kuolleisiin soluihin yms.

Aino oli aivan upea tyttö ja toivon, että hän löytäisi jonkun hyvän miehen itselleen tämän ohjelman kautta! Tekisi oikein mieli kysyä Ainolta, että ovatko miehet lähestyneet? :)

Vierailija
110/603 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas pommi! Tuulia on kyllä mun suosikki Matille ja kun Matin perhe tuntui Tuuliaa kannattavan heti ekassa jaksossa, uskon, että Matti menee sen mukaan. 

Markus taitaa olla jo päättänyt, mitä kuvakin kertoi. 

En voinut sietää Henriä aluksi. Mutta kyllä on mieli muuttunut. Lähtisin jopa käliforniaan. 

Ärsyttää vaan se tapa kuin nämä ilmoittavat naisille: "Congratulations, you made it." Ainakin itsestäni tuntuisi pahalta onnitella jotain ihmistä siitä, että "saa" hengailla kanssani lisää. 

Vierailija
111/603 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 00:13"]

Matin olisi pitänyt ehdottomasti valita Aino jatkoon!

[/quote]

Aino oli upea! Mutta Matti taisi haluta jonkun häntä vähemmän älykkään, niinkuin yritti sanoakin. Aino oli mun suosikki; älyttömän fiksu ja upea nuori nainen!

Vierailija
112/603 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Matti tehnyt jo valintaansa? Vieläkö mulla olisi tsaanssit?

Vierailija
113/603 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 21:34"]

Hehhe. AV jaksaa aina yllättää. Pelottavaa jos ette ymmärrä, että kaatuessaan portaissa ihminen voi invalidisoitua. Näin kävi esim. yhdelle toimittajalle, Pirjo Kauppiselle. Mitä väiteltävää tässä on?

[/quote]

Te jotka alapeukutatte tätä, voisitteko perustella vastustuksenne? Olisi kiinnostavaa. Jos olette intohimoisia Ann-Marie-faneja, niin tiedoksi että olisin arvostellut kenen tahansa muunkin käyttäytymistä tuossa tilanteessa. Vaikka luultavasti olettekin provoja ja ruokin teitä vain lisää. :D

Vierailija
114/603 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä veikkaan, että Henrin luo tulee se punahiuksinen nainen, jota Henrin kaverit pitivät hänelle videoiden perusteella parhaana, mutta hän ei päässytkään osallistumaan jostakin syystä Suomen kuvauksiin. :) 

Vierailija
115/603 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markus on myytyä miestä mutta miten bättre folkia nappaa kalifornian kokkipoika jää nähtäväksi..

Vierailija
116/603 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matin uusi kampaus näkyi siinä lopussa!!!

Vierailija
117/603 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matin uusi kampaus näkyy siinä lopussa!!

Vierailija
118/603 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä surettaa, että upeaakin upea Hanna jää rannalle. Ei ole Markus Hannan arvoinen. Ärsyttää vaan, että tehdään niin selväksi tässä vaiheessa, että M nappaa sen Ann-Marien. Hanna on kyllä ihan poikkeuksellisen kaunis ihminen.

Vierailija
119/603 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua jäi mietityttämään pari yksityiskohtaa: 1. Ymmärsinkö oikein, että Markuksella oma Helsingin-koti?? Yllättävää. 2. Miksi kioskimyyjä kysyi Markuksen nimeä? :D

Vierailija
120/603 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 02:41"]

Kyllä surettaa, että upeaakin upea Hanna jää rannalle. Ei ole Markus Hannan arvoinen. Ärsyttää vaan, että tehdään niin selväksi tässä vaiheessa, että M nappaa sen Ann-Marien. Hanna on kyllä ihan poikkeuksellisen kaunis ihminen.

[/quote]

Kaunis nainenhan Hanna on, mutta eihän suhdetta rakenneta sen pohjalta pelkästään miltä toinen näyttää. En tiedä millainen oikeasti on, mutta sarjan perusteella melko yksitoikkoisen oloinen.

Ketju on lukittu.