Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Connection 9

Vierailija
13.12.2013 |

No mitäpä mieltä??

Nyt näkyy! 

Kommentit (603)

Vierailija
181/603 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeva on aika outo enkä ole saanut kiinni hänen ajatuksenjuoksustaan. Hän tuntui etäiseltä ja vähän kovalta tyypiltä, ei ainakaan mikään tunteilija.

Vierailija
182/603 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 18:54"]

Kyl minäki tykkäsin Ainosta, hauska ja hassutteleva, fiksu ja koulutettu. Kuka nyt ei semmosesta tykkää? Ja se miten Aino otti tippumisensa, oli aidosti iloinen muiden puolesta. 

[/quote]

Samaa mieltä! Juuri noiden ominaisuuksien vuoksi ihmettelen, että Aino kutsui itseään ohjelmassa useampaan kertaa ikisinkuksi ja vanhaksi piiaksi. Miten on mahdollista, että hän on sellaiseksi jäänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/603 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jäi ihmetyttämään mikä siinä Henrin ja nuoremman Ninan suhteessa oli se ongelma. Ne lapsetko??

Vierailija
184/603 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jäi ihmetyttämään mikä siinä Henrin ja nuoremman Ninan suhteessa oli se ongelma. Ne lapsetko??

Vierailija
185/603 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
186/603 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä toi Hannan reaktio jatkoonpääsystä. Se oli deja vu aiemmista jatkoonpääsyhetkistä.

Vierailija
187/603 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykännyt siitä, että Nuutilla oli Hilfigerin t-paita päällä. :( Pettymys. En tykkää että mies käyttää jotain merkkituotteita, se on pinnallista.

Vierailija
188/603 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Hannassa on jonkin verran samaa näköä kuin Anne Mattilassa. Ainakin he voisivat olla siskoksia ulkonäkönsä puolesta.

Vierailija
189/603 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa sinänsä, että jenkkimiestä metsästävä koiranuittaja-Nina ei osaa tuon paremmin englantia eikä oikein pystynyt sen Scottinkaan kanssa juttelemaan. Mutta ehkä international language of love sitten riittää.

Vierailija
190/603 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 11:35"]

Ann-Marie on todella kaunis ja varmasti niin ilman meikkiäkin. Hanna (siis se tumma tyttö) on kaunis, mutta suurimmaksi osaksi meikin ansiosta. Ilman meikkiä tuskin on kovin kummoinen.

[/quote]

Ai, mä taas olen ajatellut, että A-M on ihan tavis ilman meikkiä ja Hanna vastaavasti on kaunis ilmankin.

Vierailija
191/603 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 17:38"]

Taidan sohaista ampiaispesää, mutta sanonpa nyt silti. En ymmärrä miksi kaikki täällä hehkuttavat Ainoa? Ei se mun mielestä mitenkään niin ihmeellinen ollut.

[/quote]

Minäpä kerron: ihmiset yleensä pitävät/viehättyvät samantyylisistä ihmisistä kuin mitä itse ovat. ;) Mielestäni Aino vaikuttaa todella älykkäältä, herttaiselta ja mukavalta, mutta tuo tietty tekopirteys ja hyvin selvä hermostuneisuus rassaavat. Nättikasvoinen hän toki on (ilman niitä laseja), mutta valjun värinen ja hieman sellainen homssu. Ja juu, tykätkää te muut täällä ihan rauhassa tuollaisesta "luonnonlapsi-lookista" ja haukkukaa pinnalliseksi pissikseksi. Näiden kahden väliin mahtuu kuitenkin aika monta variaatiota. :)

Enni ja Tuulia olivat paikkansa Kalifornian koneessa ansainneet. Mulle ei tuo päätös tullut mitenkään yllätyksenä.

Vierailija
192/603 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markuksen äitihän nimenomaan tuntee sympatiaa suomalaisia tyttöjä kohtaan, kun ilmoitti poikansa ohjelmaan. Ja Ann-Marie on suomalainen!

Puheliaana ihmisenä haluaa vain, että pystyy puhumaan äidinkieltään tulevan miniänsä kanssa. Siksi hänen suosikkinsa oli se puhelias Oulun tyttö, jonka Markus jo tiputti. Eivätkä kaikki suomenruotsalaiset osaa suomea, varsinkaan ruotsinkielisellä rannikolla. Ja silloin kun Markuksen äiti vuosikymmeniä sitten muutti Amerikkaan vielä harvempi osasi kunnolla suomea.

Onneksi tämän miniän kanssa Markuksen äiti pääsee puhumaan sitä hänelle tärkeää äidinkieltään, sillä Ann-Marie on täysin kaksikielinen. :)

Vierailija
193/603 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, ens jakson insertissähän Hanna sanoi jotain että näistä asioista olisi pitänyt jutella ennemmin tai myöhemmin. Mitähän lie tarkotti sillä.

Munkin mielestä Aino on kaunis ja ihastuttava, ja juurikin höpsö. Ehkä ne sen kiinnostuksen aiheet oli 'älyllisiä' mutta ei se mun mielestä käytöksellään älyään korostanu.

Tuulian ja Matin välisestä kemiasta... Nuo toiset naiset tuntui ajattelevan että heillä synkkaa hyvinkin ku naureskelee koko ajan. Musta taas tuntui että Matti ja Tuulia jutteli oikeesti vähemmän mistään kuin Matti ja muut, ja juttu jäi naureskeluksi kun tilanne oli jännittävä. Mutta pakko kai siinä jutussa jotain on olla kun Matti Tuulian valitsi. Tuuliakin on ihan nätti mielestäni ja mukavan oloinen, eipä sillä. Itse jotenkin pidin vaan melkein itsestäänselvyytenä että Matti valitsisi Ainon ja Ennin. (Vaikka tämän jakson alussa mietin että jättääkin ehkä Ennin.)

Oon kans samaa mieltä Eevasta, että varmaan jos olisi alunperin tiennyt mahdollisuudesta lentää Australiasta Kaliforniaan niin ei olis heittäytynyt pois kisasta. Mutta koska ei tiennyt, eikä ollut myöskään mitään varmuutta siitä että Markus edes valitsis sitä, päätyi sitten siihen ratkasuun että lähtee joka tapauksessa. En näkis tätä ailahtelevaisuutena, mutta ymmärrän myös Markusta siinä mielessä että totta kai on helpompi valita sellanen ihminen mukaan joka on pysynyt matkassa koko ajan, riippumatta olosuhteista.

Vierailija
194/603 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää keskusteluketjut on kyl puoli ruokaa, nams! :)

Vierailija
195/603 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä...Ninako ei menekään amerikkaa valloittamaan? Selvästi Sarikin sanoi ettei ole hänen matkakumppaninsa ja Henri sanoi hänen tyystin "kadonneen".  Sitten Sari sanoi, että huomasitko etten tullut yksin ja sitten naurua...mikä kumma sieltä oikein tuleekaan perässä. Voisiko olla, että Henrin vanhemmat tulevat mukana yllätysvisiitille? Jotenkin näkisin outona, että pudotettuja enää mukana raahattaisiin? 

Ja Markuskin sanoi ens jakson insertissä, että "hän hermostui täysin..luulin valinnnan jo olevan selvä" Eli mistähän luultavimmin Ann-Marie hermostuu? 

Vierailija
196/603 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 13:03"]Mikä ihmeen kuvio tämä koira-Ninan katoaminen ja ehkä jonkun toisen leidin saapuminen mahtaa olla? Jos se tulisi Henrille yllätyksenä, olisi se aika paksua. Ja jos se on Hannele, niin silloin juttelu yh-Ninalle Hannelen kanssa tekstittelystä on myös etukäteen sovittua. Mutta onko jo tuossa vaiheessa ollut tieto siitä, että koira-Ninan kiinnostus alkaa laimeta... olisiko se mahdollista? 

[/quote]

Uskoisin että kun on kuvattu tuota hannelen tekstari-keskustelua, ei ole ollut tietoa mistään Ninan jutuista. Se keskustelu on leikattu jaksoon vasta myöhemmin mukaan kun on selvinnyt että nina katoaa. Näin ikään kuin on jälkikäteen saatu luotua draaman kaari jo kuvatuista, aiemmin merkityksettömistä, tapahtumista.

Oli miten oli, ohjaajalle ja leikkaajalle hatun nosto työstään läpi sarjan! Välillä ihan ihmetyttää miten suomalaisessa ohjelmassa on näin koukuttavasti ja taitavasti leikattua materiaalia!

Vierailija
197/603 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 02:46"]

En tykännyt siitä, että Nuutilla oli Hilfigerin t-paita päällä. :( Pettymys. En tykkää että mies käyttää jotain merkkituotteita, se on pinnallista.

[/quote]

Kaikkein oudointa, että hänen annettiin käyttää sitä tv-ohjelman juontajana. Oliskohan mikä vaan mainospaita mennyt läpi yhtä lailla.

Vierailija
198/603 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 22:41"]

Millä perusteella Markukselle ja Hannalle tulee jotain riitaa, kun Markus vihjaa jotain siihen suuntaan, että hän jo luuli tehneensä oikean valinnan tms.? Eikö riita silloin tule A-M:n kanssa?

[/quote]

Todellakin! Tuossa on enemmän järkeä kuin siinä, että M. haikailisi kakkostyttö Eevaa, kun ei sillä ole väliä kuka se kakkonen on. Toisaalta mitä järkeä olisi leikata hannan kommentti perään "olisi pitänyt jutella asioista", jos se ei kerran liity M:n kommenttiin. Mistä Hannan mielestä olisi sitten pitänyt jutella, siitäkö että hän onkin oikeasti parempi valinta kuin A-M?

Toivottavasti tuo sinun arvauksesi pitää paikkansa.

Vierailija
199/603 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 03:14"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 17:38"]

Taidan sohaista ampiaispesää, mutta sanonpa nyt silti. En ymmärrä miksi kaikki täällä hehkuttavat Ainoa? Ei se mun mielestä mitenkään niin ihmeellinen ollut.

[/quote]

Minäpä kerron: ihmiset yleensä pitävät/viehättyvät samantyylisistä ihmisistä kuin mitä itse ovat. ;) Mielestäni Aino vaikuttaa todella älykkäältä, herttaiselta ja mukavalta, mutta tuo tietty tekopirteys ja hyvin selvä hermostuneisuus rassaavat. Nättikasvoinen hän toki on (ilman niitä laseja), mutta valjun värinen ja hieman sellainen homssu. Ja juu, tykätkää te muut täällä ihan rauhassa tuollaisesta "luonnonlapsi-lookista" ja haukkukaa pinnalliseksi pissikseksi. Näiden kahden väliin mahtuu kuitenkin aika monta variaatiota. :)

Enni ja Tuulia olivat paikkansa Kalifornian koneessa ansainneet. Mulle ei tuo päätös tullut mitenkään yllätyksenä.

[/quote]

Ainossa on paljon viihdepotentiaalia, enemmän kuin kessään muussa. Vähän samaa tyyliä kuin Good Wife punatukkaisessa uudessa asianajajanaisessa, siinä "oudossa". Tuo voi olla osasyy Ainon suosioon. Aino on raikas tuulahdus tuossa joukossa ja Ennissä on jotain samaa, ja luulen, että Matti taisi tehdä valinnan nimenomaan  Ennin ja Ainon välillä.

Toisaalta melkein-vanhapooika ei halunnut ruveta suhteeseen melkein-vanhanpiian kanssa, koska lopputuloksena olisi ollut kaksi entistä selkeämpää vanhapoikapiikaa; siihenhän Matti itsekin viittasi, kun sanoi, että tietää mihin intellectual relatioships johtaa.

Vierailija
200/603 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen jaksoa oli leikattu niin, että Matin kaikki kehumiset Ennistä oli otettu pois ja katsojalle luotiin sellainen kuva, että Matti pudottaisi Ennin.

Ketju on lukittu.