Love Connection 9
Kommentit (603)
Kyllä minuakin harmittaa tuo Ainon putoaminen. Lempparinaiseni koko sarjasta, vaikka siis heteronainen olenkin!
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 02:41"]
Kyllä surettaa, että upeaakin upea Hanna jää rannalle. Ei ole Markus Hannan arvoinen. Ärsyttää vaan, että tehdään niin selväksi tässä vaiheessa, että M nappaa sen Ann-Marien. Hanna on kyllä ihan poikkeuksellisen kaunis ihminen.
[/quote]
Oletan että olet nainen. Jos olisit deittiohjelmassa, valitsisitko itse "voittajaksi" superkomean miehen, jota olisi kyllä kiva päivittäin katsella, mutta joka ei henkisellä tasolla sytyttäisi samalla tavalla kuin joku toinen ehdokas?
Mahtava jakso! Paavo Huttunenkin mainittiin. :D Itsekin oisin luullut että Matti valitsee Ainon, ja tosiaan oli kyllä aika yllättävä se kommentti niistä "aiemmista suhteista". Mutta mulla tuli mieleen että oisko kyseessä ollu muutamat treffit ja homma jäänyt pelkän kaveruuden tasolle, joka sopisi myös tuohon selitykseen että "mihin sellaset jutut johtaa" = ei paljon mihinkään lopulta. No jaa, eihän sitä tiedä. Mutta olin itsekin huomaavinani Matin katseessa ihastusta, vaikka sehän sanoi ettei oo oikeen ollu vielä kunnon kipinää kenenkään kanssa, eli otapa tosta nyt selvää. Olin positiivisesti yllättynyt siitä että Enni rohkeasti sano mitä ajatteli, ja mitä täälläkin tuntuu porukka ajattelevan. :D Ehkä se avoimuus puri Mattiin.
Henri ei ollu tässä jaksossa yhtä ällö kun aiemmin, poikkeuksena se kemiakommentti... :P En kyllä oikein pääse jyvälle siitä koira-Ninasta. Jotenkin tuli tunne että vaikka oli iloinen pääsystään reissuun niin ois ollu vähän vihanen Henrille? Tai ehkä keksin sen omasta päästä. Mutta silti jotenkin hämärä tapaus. Mullekin tuli mieleen että oisko se yllättäjä Nina kuitenkin. Mutta voihan se olla Hannelekin. Tuntuu vaan aika hepposelta lennättää Hannele Amerikkaan yhden tapaamisen ja parin tekstiviestin jälkeen, eihän ne tunne toisiaan melkein yhtään. Ellei sitten oo nähneetkin uudestaan kameroilta piilossa. Toki olis jännittävä käänne, ja Henrin kiinnostus naisia kohtaan on tuntunut muutenkin häilyvältä ja pinnalliselta, joten ei kai ois iso homma vähän 'tutustua' Hanneleenkin pikapikaa paremmin. :D
Multa meni vähän ohi se lopun insertti, siinä tuntu tapahtuvan niin paljon. (Ja ylläri oon hieman väsynyt näin keskellä yötä.) Jotain draamaa kuitenkin luvassa Hannan suhteen. Markus tuntuu kyllä valintansa tehneen. :) Tuliko sitä "I don't like to play games" -kohtaa ollenkaan? Jos tuli niin multa meni ohi... Ens jakso vaikuttaa joka tapausessa insertin perusteella todella mielenkiintoselta!
Hyvä se Markuksen kuitti Eevalle, en tiedä tajusiko Eeva sen piiloärtymyksen. Silloin kun Eeva raahasi Markuksen sinne ulos vammajalalla, niin uutispommin jälkeen Markus siihen, että kiitos, kiva että toit minut tänne asti ton takia. Eeva siihen että "you're are welcome". :D
LC on kyllä paras suomalainen realiy, mitä tähän mennessä on tehty! Eniten ihailen sitä, ettei oikean elämän oikkuja olla jätetty pois, kuten läheisen kuoleman takia kuvauksista pois jääntiä tai niitä "awkwardeja" hetkiäkään. Ohjelma ei vaikuta lainkaan käsikirjoitetulta, poikkeuksena ehkä eevan saisin-sittenkin-liput -selkkaus, mikä lisättiim mukaan tod.näk. vain saadakseen myös Markuksen kohdalle jännitysmomentti kahden tytön valintaan. Jokainen mukanaoleva nainen on oma persoonansa,ja ihailen heidän rohkeuttaan näytt erilaisia puolia itsessään televisiossa. Tämä reality ansaitsisi ehdottomasti enemmän näkyvyyttä!
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 15:19"]
Mä luulen, että Markus kertoo Hannalle että tunteet häntä kohtaan ovat enemmän kaverillisia, jolloin Hanna sanoo että tästä olisi pitänyt puhua jo aikasemmin (ennenkuin lennätettiin Kaliforniaan asti). Ja kyllähän sen huomaa, Ann-Marien kanssa puhuttiin tulevaisuudesta, mahdollisista opiskeluista Amerikasta, Hannan kanssa tulevaisuudesta ei puhuttu mitään.
[/quote]
Mistäs tiedät mistä Hannan kanssa on puhuttu, tarkoitat varmaan ettei katsojille näytetty.
Enni-raukka oli ihan turhautunut, oli suorastaan hätähuuto kun hän sanoi Matille, että olet mysteeri eikä tiedä mitä hän ajattelee. Eihän se saanut Mattia avautumaan. Selkeesti Enni oli vetänyt suojakuoren päälleen, vaikka ensin oli niin innokas. Sanoi siinä yhes kohtaa kameralle, että näytti jo ässänsä ja ne ei toimineet eikä nyt tiedä mitä tekisi. Vähän pahastunut tietty myös siitä, ettei Matti treffannut häntä ilman kameroita. Melkein kävi sääliksi, vaikka aiemmin en ole Enniä mitenkään erityisemmin fanittanut. Helpotus oli suuri hänellä, kun kuuli päässeensä jatkoon, vaikka tokaisikin uudestaan Matin olevan mysteerinen. Ja totesi kamerahaastattelussa että haluisi enemmän signaaleja...
En tiedä oonko jollakin erityislaatuisella tavalla empaattinen (tähän asti en ole kyllä niin aatellut), mutta minulla ei olisi sydäntä antaa miehen nilkuttaa tollasella jalalla minnekään minun takiani. Meinaan siis tässä jaksossa tuota Eevan touhua, olisin ehdottanut että voidaanko jutella viereisessä huoneessa. Ja viime jaksossa Ann-Marie antoi Markuksen nilkuttaa sinne torniin niitä jyrkkiä ja korkeita portaita pitkin. Minua hirvitti katsoa, entä jos Markus olisi kompastunut ja kaatunut taaksepäin, pää osunut kiviportaisiin, selkä murtunut. Yyh, inhottaa ajatellakin. Joo, Markus on aikuinen mies, mutta joskus miehillä on tuollainen näyttämisenhalu, jota täytyy vähän suitsia ja pitää pikkasen paapoakin. ;)
Millä perusteella Markukselle ja Hannalle tulee jotain riitaa, kun Markus vihjaa jotain siihen suuntaan, että hän jo luuli tehneensä oikean valinnan tms.? Eikö riita silloin tule A-M:n kanssa?
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 18:41"]
Minulla tuli silloin aiemminkin ja nytkin, että sen Henrin kaverin Scottin kasvonpiirteissä on samaa kuin kääpiöillä vai pitäisikö sanoa lyhytkasvuisilla. Esim. jos olette katsoneet Game of Thrones -sarjaa, niin tuli mieleen Scottista se Tyrion Lannister. En sano tätä pahalla, mukavannäköinen hän on.
[/quote]
miksihän vain henrille oli tuotu kaveri "jeesaamaan" ja arvioimaan morsmaikkuja??
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 03:19"]
Hyvä se Markuksen kuitti Eevalle, en tiedä tajusiko Eeva sen piiloärtymyksen. Silloin kun Eeva raahasi Markuksen sinne ulos vammajalalla, niin uutispommin jälkeen Markus siihen, että kiitos, kiva että toit minut tänne asti ton takia. Eeva siihen että "you're are welcome". :D
[/quote]
Totta, mutta se oli varmasti tuotantoyhtiön käsky. Ja naureskelihan Eevakin siihen malliin, että tajusi sen olevan hölmöä. Näin minä tilanteen silloin tulkitsin.
Ai niin ja tuohon nilkuttamiseen. You made your bed so lie in it. Mä olen vähän kova näköjään. Jos temppuilet tyhmyyksiä tehden, niin sitten pitää kestää seuraukset. Suloiseltahan Markus kuitenkin vaikuttaa. Aluksi en pitänyt hänestä ollenkaan, mutta mieli muuttunut matkan varrella. Henristä ja Matista taas pidin aluksi kovasti, mutta mielipide muuttunut heidän kohdallaan huonommaksi. Eli se on aivan totta - muutaman tapaamisen perusteella ei voi tuntea toista kunnolla. Mielenkiintoista seurata mitä Amerikassa tapahtuu.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 21:34"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 21:23"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 21:02"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 20:43"]
Markus sanoi Ann-Marien treffailujaksossa, että Jenkeissä häntä olisi estetty, koska jos hän olisi telonut itsensä, hän olisi voinut nostaa syytteen. (Ei aivan sanatarkasti näin, mutta pointti oli tuo.) Eli ei odottanut ainakaan Ann-Marien häntä estävän. Halusi ilmeisesti tehdä vaikutuksen tyttöön.
[/quote]
No mulla on eri näkemys siitä odottiko Ann-Marien huolehtivan. Niin tai näin, varmaa on ettei ainakaan minun treffiseurani tai kaverini tule koskaan minun seurassani itseään telomaan tai invalidisoitumaan. :)
[/quote]
Eli sun kanssa ei sitten uskaltais mennä edes Lintsille, koska laitteisiinhan voi aina tulla vika.
[/quote]
Hehhe. AV jaksaa aina yllättää. Pelottavaa jos ette ymmärrä, että kaatuessaan portaissa ihminen voi invalidisoitua. Näin kävi esim. yhdelle toimittajalle, Pirjo Kauppiselle. Mitä väiteltävää tässä on?
[/quote]
Ei kukaan ole täällä väittänyt, etteikö portaissa voisi kaatua. Monessa muussakin paikassa voi. Kadullakin, keskellä suojatietä. Ja vieläpä kesken treffien, damn.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 21:34"]
Hehhe. AV jaksaa aina yllättää. Pelottavaa jos ette ymmärrä, että kaatuessaan portaissa ihminen voi invalidisoitua. Näin kävi esim. yhdelle toimittajalle, Pirjo Kauppiselle. Mitä väiteltävää tässä on?
[/quote]
Te jotka alapeukutatte tätä, voisitteko perustella vastustuksenne? Olisi kiinnostavaa. Jos olette intohimoisia Ann-Marie-faneja, niin tiedoksi että olisin arvostellut kenen tahansa muunkin käyttäytymistä tuossa tilanteessa. Vaikka luultavasti olettekin provoja ja ruokin teitä vain lisää. :D
[/quote]
Voi ei pliis näitä "olet provo" -jankkaamisia tähän ketjuun, täysin turhaa.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 02:44"]
Minua jäi mietityttämään pari yksityiskohtaa: 1. Ymmärsinkö oikein, että Markuksella oma Helsingin-koti?? Yllättävää. 2. Miksi kioskimyyjä kysyi Markuksen nimeä? :D
[/quote]
Siinähän talon ovessa oli joku vuokrakodit tms. eli eiköhän se ollut Markuksen (ja varmaan muidenkin miesten) majapaikka kuvausten aikana, ainakin siinä ulko-ovessa luki että Asunnot/Apartments. Ja tuossa ruokapaikassa kysytään tilauksen yhteydessä asiakkaan nimi, ja kun tilaus in valmis niin nimellä huudetaan, niin voi tulla hakemaan tilauksen :)
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 21:07"]
No mitäpä mieltä??
Nyt näkyy!
[/quote]
Lc-ketju tähän ohjelmaan oli avattu jo puol ysiltä, mikset piti avata uusi?
Mun mielestä oli hulvatonta, kun Markus pakkasi laukkuunsa silityslaudan ja -raudan :D Eikös se Suomen reissua vartenkin "pakannut" ihan ihme tavaroita. Huumor'miehiä! ;)
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 23:14"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 22:50"]
Hannele lähtee jenkkeihin paistan pullaa ja palvelemaan Henriä! Ei ihme, että Sari unohtuu paardeissa. Hannele on sekoittanut Henrin pään.. Sari vaikuttaa muuten todella laskelmoivalta? Käyttää Henriä pääsylippuna takaisin jenkkeihin?
[/quote]
Sari sanoi siinä lopussa, että "Did you know that I did not come alone?" ja sit joku ilmestyy sen takaa. Suomennos oli siis väärin, suomentaja kuullut "along" eikä "alone". Et joku muukin sinne Amerikkaan meni Henrin perässä.
[/quote]
Outoa, suomentaja kuitenkin on nähnyt, mitä kuvassa seuraa, olisi tuon nyt luullut asiayhteydestä tietävän mitä Sari sanoi, vaikka olisi ensin vähän väärin kuullutkin?
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 23:48"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 23:28"]
Ohjelmassa oleva Nina (blondi) on tosielämässä todella kusipäinen kiusaaja ja seläntakana puhuja, olen ollut hänen kanssa samassa koiraharrastusryhmässä ja leirillämme hän haukkui ja teki minusta pilaa selän takana- todella törkeä ihminen.
[/quote]
Eipä ole vaikea kuvitella. Samalla tavallahan koiranuittaja-Nina jo haukkui kilpasisariaan Henrille lavatansseissa... Ovela tyyli.
[/quote]
Nina on siis seläntakanapuhuja. Ja kommentoijako ei ole?
Mä en kestä, vielä viikko seuraavaan jaksoon. Onkohan Henri vielä sinkku? Mielelläni ottaisin ja elättäisin Henrin ja sen pojat. Harmi, että saumat meni jo.