Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Connection 9

Vierailija
13.12.2013 |

No mitäpä mieltä??

Nyt näkyy! 

Kommentit (603)

Vierailija
81/603 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sari sanoi siinä lopussa, että "Did you know that I did not come alone?" ja sit joku ilmestyy sen takaa. Suomennos oli siis väärin, suomentaja kuullut "along" eikä "alone". Et joku muukin sinne Amerikkaan meni Henrin perässä.

[/quote]

Taidat olla oikeassa. :-) Toiv. se oikeasti on sitten joku muu kuin se toinen Nina, niin olisi jotenkin jännempää. Itse en edes ole esim. mainittua Hannelea nähnyt, koska aloin katsomaan sarjaa vasta kun jokaisella oli neljä naista jäljellä.

Vierailija
82/603 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli paljon kiinnostavampi jakso kuin edellinen.

Markuksen valinnat olivat ihan selvät, mutta siltikin häkellytti, miten kuumana hän käy Ann-Marien perään. Tyttö itsekin vaikutti yllätyneeltä siitä.

Henrin valinnat eivät olleet yllätys nekään, mutta huomasittekos koiranuittaja-Ninan kehonkielen? Vaikka hän sanoi haluavansa Kaliforniaan, niin eleet kertoivat ihan toista. Hänhän suorastaan veti ylävartaloaan Henristä poispäin, ja jos tuo nainen olisi ollut hevonen, niin ilmeet olisivat viestineet että "mun harjaani et tuu ainakaan sukimaan!". No, lopussa tuli vihjeitä, että Nina voisikin jäädä lopulta kotiin, mutta saapa nähdä, onko tuotantotiimin vedätystä sekin.

Matti yllätti pudottamalla Ainon pois, mutta oikeastaan hän perustelikin näkökantansa varsin selvästi, eikä minulla ole siihen vastaansanomista. "Salatreffit" olivat karistaneet mysteeriä Ainon yltä, ja ehkä jonkin sortin uteliaisuus oli Matin puolelta tullut tyydytettyä. Enni yllätti minut todella, sillä hänestä löytyi nyt intohimoa, mikä ilmeisesti miellytti myös Mattia valinnasta päätellen. Visio siitä, että nämä kaksi voisivat vanheta yhdessä on askeleen lähempänä toteutumistaan...

Ai peijakas, mutta taas tuli olo, ettei malttaisi odottaa seuraavaa jaksoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/603 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 23:26"]Sari sanoi siinä lopussa, että "Did you know that I did not come alone?" ja sit joku ilmestyy sen takaa. Suomennos oli siis väärin, suomentaja kuullut "along" eikä "alone". Et joku muukin sinne Amerikkaan meni Henrin perässä.

[/quote]

Taidat olla oikeassa. :-) Toiv. se oikeasti on sitten joku muu kuin se toinen Nina, niin olisi jotenkin jännempää. Itse en edes ole esim. mainittua Hannelea nähnyt, koska aloin katsomaan sarjaa vasta kun jokaisella oli neljä naista jäljellä.

[/quote]

Kyllä sen on pakko olla Hannele. Muuten Se kohtaus, jossa H kertoi nuorelle Niinalle tekstanneensa Hannelelle jäisi ihan irtonaiseksi. Jaksokuvauksessakin puhutaan yllättävästi vieraasta..

Vierailija
84/603 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 23:27"]

Tämä oli paljon kiinnostavampi jakso kuin edellinen.

Markuksen valinnat olivat ihan selvät, mutta siltikin häkellytti, miten kuumana hän käy Ann-Marien perään. Tyttö itsekin vaikutti yllätyneeltä siitä.

Henrin valinnat eivät olleet yllätys nekään, mutta huomasittekos koiranuittaja-Ninan kehonkielen? Vaikka hän sanoi haluavansa Kaliforniaan, niin eleet kertoivat ihan toista. Hänhän suorastaan veti ylävartaloaan Henristä poispäin, ja jos tuo nainen olisi ollut hevonen, niin ilmeet olisivat viestineet että "mun harjaani et tuu ainakaan sukimaan!". No, lopussa tuli vihjeitä, että Nina voisikin jäädä lopulta kotiin, mutta saapa nähdä, onko tuotantotiimin vedätystä sekin.

Matti yllätti pudottamalla Ainon pois, mutta oikeastaan hän perustelikin näkökantansa varsin selvästi, eikä minulla ole siihen vastaansanomista. "Salatreffit" olivat karistaneet mysteeriä Ainon yltä, ja ehkä jonkin sortin uteliaisuus oli Matin puolelta tullut tyydytettyä. Enni yllätti minut todella, sillä hänestä löytyi nyt intohimoa, mikä ilmeisesti miellytti myös Mattia valinnasta päätellen. Visio siitä, että nämä kaksi voisivat vanheta yhdessä on askeleen lähempänä toteutumistaan...

Ai peijakas, mutta taas tuli olo, ettei malttaisi odottaa seuraavaa jaksoa!

[/quote]

Jospa Aino ja Matti olivat joutuneet ns intiimiin tilanteeseen ja Matti mennyt ensikertalaisena puihin tai reisille? Ei halua kokea sitä uudestaan.

Aino saa taatusti yhteydenottopyyntöjä koska on kerrassaan ihana iloinen huumorintajuinen älykkö.

Vierailija
85/603 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 20:43"]

Markus sanoi Ann-Marien treffailujaksossa, että Jenkeissä häntä olisi estetty, koska jos hän olisi telonut itsensä, hän olisi voinut nostaa syytteen. (Ei aivan sanatarkasti näin, mutta pointti oli tuo.) Eli ei odottanut ainakaan Ann-Marien häntä estävän. Halusi ilmeisesti tehdä vaikutuksen tyttöön.

[/quote]

No mulla on eri näkemys siitä odottiko Ann-Marien huolehtivan. Niin tai näin, varmaa on ettei ainakaan minun treffiseurani tai kaverini tule koskaan minun seurassani itseään telomaan tai invalidisoitumaan. :) Jos jotkut toiset välitä huolehtia muista, niin pidän sellaista kylmänä käytöksenä.

Vierailija
86/603 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä kiitellä tuotantoa siitä, että tässä todella on nähty vaivaa. Tapahtumia ei ole harjoiteltu etukäteen, esim. Eevan temppu tuli oikeasti yllätyksenä tytöille. Oli myös kiva huomata, että Markus ei halunnut pelleillä kirjeiden kanssa, vaan oli reilu ja sanoi heti, mitä aikoo tehdä.

Vierailija
87/603 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 20:53"]

Eikös siinä torniinkiipeämiskohdassa A-M kuitenkin jollain tavalla kysynyt, että oletko nyt ihan varma, että voidaan tehdä kyllä muutakin? Tai ainakin itse sain sen käsityksen, että se oli nimenomaan Markus joka sanoi, että minä haluan sinne torniin kiivetä, ja A-M ihmetteli sitä päätöstä.

[/quote]

Kyllä vähän epäröi, mutta minusta olisi pitänyt topakasti kieltäytyä ja sanoa, että minä en ainakaan lähde kanssasi tuonne.

Vierailija
88/603 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettymys on kyllä suuri, jos Sarin mukana on nuorempi Nina. Hannele toisi kuvioihin säpinää ja Henriinkin eloa!

Vierailija
89/603 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhassa Ninassa on kyllä jotain tosi outoa... vaikea sanoa tarkalleen, että mitä. En luottaisi. En työnantajana palkkaisi. Sari olisi ehkä paras Henrille - ehkä vain liiankin hyvä :). Markuksen naisista Hanna on tosi symppis, mutta Ann-Marie näyttää olevan Markuksen suosikki. Matti taas... ei siitä ota selvää :D! 

Vierailija
90/603 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että koiranuittaja-Ninalla on jotain psyykkisiä ongelmia. Antaa itsestään todella epätasapainoisen kuvan.

Vierailija
91/603 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranuittaja vaikutti luovuttaneelta. Ehkä ei Henri enää kiinnostanutkaan..

Vierailija
92/603 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy ihan ensi alkuun sanoa, että on ollut tosi ihana lukea kaikkien muidenkin ajatuksia sarjasta ja ihmisistä!

Henri oli tässä jaksossa aika neutraali. Valinnat olivat minusta aika selkeät koko ajan, ja toisaalta ei ole tullut tunnetta, että hänellä olisi isompia kipinöitä kenenkään kanssa. Ehkä nuorempi Nina oli tv:n välityksellä eniten sen oloinen, että heidän välillään voisi kemiat toimia, mutta toisaalta he varmastikin halusivat eri asioita. Henri ei ihan kamalan tosissaan vaikuta jutussa olevan? Vanhempi Nina taas... vaikea sanoa, että mikä osa vaikutelmasta on ihan vain huonoa kielitaitoa ja mikä osa taas muuta. Toisaalta täällä esitelty teoria, että olisi jo ehtinyt heilutella peittoa Henrin kanssa, voisi selittää ison osan käytöksestä. Varsinkin jos on sen jälkeen saanut tietää, että Henri on pussaillut  muidenkin kanssa, tai että Henri ei välttämättä ole yhtä vakavissaan kuin oli alunperin kuvitellut. Tai sitten hän vain on ailahtelevaa ihmistyyppiä. Ja se Henrin kirjekuoripelleily oli ärsyttävää, mutten tiedä, oliko se tuotannon vaiko hänen oma ideansa.

Matin kohdalla harmitti Ainon pudotus ensi alkuun ihan hirveän paljon. Sitten vähän mietittyäni tajusin, että ehkä heillä ei tosiaan ollut sitä kemiaa. Jos olivat jo tapailleet kameroiden ulkopuolellakin, niin ehkä siinä oli sitten Matille syntynyt jo näkemys, että kipinöitä ei ole. Ilmeisesti kuitenkin piti Ainon seurasta, koska sanoi, että toivoisi, että jossain vaiheessa voisivat taas keskustella. Aino vaan vaikutti minustakin niin ihanalta, kauniilta ja hauskalta, että hänelle toivoisi kaikkea mahdollista hyvää. Jos en olisi nainen ja hetero, niin olisin varmaan itse kiinnostunut:D Muutkin Matin naiset vaikuttavat kyllä kivoilta ja hauskoilta, joten saa nähdä. Ennin pukeutumista olen muuten koko sarjan ajan ihaillut:)

Markus yllätti taas jälleen kerran sympaattisuudellaan. Oli koko ajan kohtelias, esitti päätöksensä selkeästi ja pitkittelemättä ja huomioin jopa sen, että sanoi ihan nättejä asioita myös Suomesta. En tiedä, että ajatteliko niin oikeasti, mutta joka tapauksessa kohteliasta ja hyvätapaista. Markuksen päätös ei hirveästi yllättänyt, ja jännä nähdä, miten asiat jatkossa kehittyvät. Markus vaikutti ehkä aluksi eniten siltä, että on täysin pelimiehenä vaan liikkeellä, mutta nyt vaikuttaa eniten siltä, että jotain suhteenpoikasta voisi kehkeytyäkin.

Tuosta Eevasta täytyy muuten sanoa, että itse uskoisin, että tuo oli tuotantoyhtiön käsikirjoittamaa ainakin osittain. Ei siis Australiaan lähtö, mutta esimerkiksi lentolippumahdollisuus ja sen tuleminen esiin vasta ihan viime tingassa. Kuvaukset kuitenkin kestivät pitemmän aikaa, joten näitä asioita olisi varmasti voinut järjestellä vähemmänkin tiiviillä aikataululla. En saanut hänestä sellaista kuvaa, että olisi tahallaan muuttanut mieltään edestakaisin tai kuvitellut, että sillä tavalla saisi miehiltä jotain lisäpisteitä. (Ja vähän jopa mietin, että olisiko Markus ajatellut, että kun Ann-Marien kanssa oli klikannut, niin ei ottaisi sitten enää mukaan Eevaa, jonka kanssa olevasta yhteydestä muuten puhui, ettei antaisi vääriä toiveita enää.)

Vierailija
93/603 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne Henri ja Nina todella päätyi vällyjen väliin, ja Henri oli huono. Nina ei sitten oikein tiennyt miten hankkiutua miehestä eroon. Selittäisi tuon vielä normaaliakin oudomman käytöksen tässä jaksossa.

Mut ei kyllä tosiaan vaikuta miltään kovin tasapainoiselta ihmiseltä muutenkaan.

Vierailija
94/603 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 23:28"]

Ohjelmassa oleva Nina (blondi) on tosielämässä todella kusipäinen kiusaaja ja seläntakana puhuja, olen ollut hänen kanssa samassa koiraharrastusryhmässä ja leirillämme hän haukkui ja teki minusta pilaa selän takana- todella törkeä ihminen.

[/quote]

Eipä ole vaikea kuvitella. Samalla tavallahan koiranuittaja-Nina jo haukkui kilpasisariaan Henrille lavatansseissa... Ovela tyyli.

Vierailija
95/603 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin on tosi kivaa ja koukuttavaa lukea muiden mielipiteitä sarjasta. Olisi hauskaa katsoa teidän kaikkien kanssa sarjaa yhtäaikaa samassa tilassa! :D

Vierailija
96/603 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markus <3

Täytyy joka jakson jälkeen vaihtaa nimettömät!

Vierailija
97/603 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 21:02"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 20:43"]

Markus sanoi Ann-Marien treffailujaksossa, että Jenkeissä häntä olisi estetty, koska jos hän olisi telonut itsensä, hän olisi voinut nostaa syytteen. (Ei aivan sanatarkasti näin, mutta pointti oli tuo.) Eli ei odottanut ainakaan Ann-Marien häntä estävän. Halusi ilmeisesti tehdä vaikutuksen tyttöön.

[/quote]

No mulla on eri näkemys siitä odottiko Ann-Marien huolehtivan. Niin tai näin, varmaa on ettei ainakaan minun treffiseurani tai kaverini tule koskaan minun seurassani itseään telomaan tai invalidisoitumaan. :)

[/quote]

Eli sun kanssa ei sitten uskaltais mennä edes Lintsille, koska laitteisiinhan voi aina tulla vika.

Vierailija
98/603 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ohjelmaan osallistumisen ehtona ollut kielto osallistua näihin loputtomiin keskusteluihin nettipalstoilla? Itse en voisi olla seuraamatta ja ehkä kommentoimatta tällaisia ketjuja, jos tuommoiseen ohjelmaan olisin mukaan mennyt. Vai kuka tietää kuka näitä keskusteluja käy :)

Vierailija
99/603 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 21:18"]

Mustakin on tosi kivaa ja koukuttavaa lukea muiden mielipiteitä sarjasta. Olisi hauskaa katsoa teidän kaikkien kanssa sarjaa yhtäaikaa samassa tilassa! :D

[/quote]

Hei, tuossa on ideaa, tulkaa kaikki meille ens perjantaina!

Vierailija
100/603 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä taas katsojaa kiusataan kun noin jännät sneak peekit heitettiin. Ja tällä kertaa kaikilla jotain hämminkiä (hyvää tai vähän huonompaa) tiedossa. Kuinka tää voi olla näin koukuttava sarja!

Hyvä jakso kaikkinensa ja matistakin tuli esiin jotain uutta puolta. Tuulia on tosi ihanan oloinen tyttö, toivoisin että hänen kanssaa matilla alkaisi kipinöimään kunnolla :)

Kiva kuitenkin että perinteet pysy yllä ja saatiin se Huttusen Paavon mökki ruutuun - muistin virkistykseks.

Ja Markukselle on tilaa mun vierashuoneessa mikäli muuttaa Suomeen.

Ketju on lukittu.