Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!
Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!
Mitä te tiedätte?
T. nolo av-mamma
Kommentit (1370)
Onko kellään neuvoja tilojen vaihtamisista?
Luulen, että siinä voi tehdä esim. "teematiloja". Siis yhden tilan tai kaupungin tietynlaisella koristelulla ja sitten toiseen layoutiin vaikka Japani-teemaisen koristelun ja muutenkin erilaisen asettelun.
Toista layoutia voi hyödyntää myös siinä, että jos järjestelee uusiksi kaiken, ei tarvitse pelata "sotkun keskellä" vaan siirtyä vasta valmiiseen tilaan pelaamaan.
En ole varma. Youtubessa on videoita asiasta. En ole vielä katsonut niitä. Itse myös jo niin korkealla tasolla, etten uskalla riskeerata.
Chat toimii nyt paremmin kuin ennen.
Onkos mammoilla uudet tilat käytössä?
Ehdottakaa hyvää ja aktiivista naapurustoa!
Onko tällä hetkellä jotain toimivaa porukkaa?
Teiniäiti
Olen vasta suunnitellut farmin tiloja uusiksi. Se uusi muokkausosio on hyvä siihen. Sen tekeleen voi hylätä jos ei mee mielensä mukaan tai sitten ottaa käyttöön kun kaikki jutut paikallaan.
Eikö uudessa päivityksessä pitäny tulla jonkinlainen laivatilausten esikatselu tms.?
Kannattaa ottaa asetuksista se, että.timantyien tuhlaaminen vahingossa ei tapahdu. Tosin se ei auta kaikissa tilanteissa, mikä suututtaa. Mikseivät korjaa tuota virhettä?
Jos ottaa uuden farmiversion käyttöön, häviääkö vanha versio, vai voiko siihen palata.
Vierailija kirjoitti:
Jos ottaa uuden farmiversion käyttöön, häviääkö vanha versio, vai voiko siihen palata.
Ei tarvitse, se palaa edelliseen.
Kertokaa lisää farminvaihtokokenuksia!
En tajunnut, miten se palaa edelliseen?
Kertokaa lisää farmien vaihtelemisesta.
Ehdottakaa aikuisten aktiivisia naapurustoja
Aktiivisille derbyn pelaajille perustettu uusi naapurusto "pönden farmarit". Tervetuloa!
Mitä tehdä kaikille kuiville puille ja pensaille kun ei ole mitään millä niitä kaataa?
Onko vaan odotettava että kirveet ja sahat tulla tupsahtaa...? Mulla on noin 100kpl kuivana :D
Olen tasolla 69 . Jatkuva varaston täyttyminen laajennustavaroista harmittaa. Haluaisin keskitttä tuitantoon, muttei ne mahdu minnekään.
Ei tarvitse olla facebokissa.