Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!
Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!
Mitä te tiedätte?
T. nolo av-mamma
Kommentit (1370)
Vierailija kirjoitti:
Onko niitä vanhan av-naapuruston tyyppejä paljon ilman uutta? Minä olen yksi niistä vanhoista. Perustetaanko uusi?
Täällä ainakin yksi pelaaja valmiina liittymään!
Perhana kun on jo pari päivää puuttunut yksi ruuvi, jolla saisin lisää tilaa siiloon. Ei löydy mistään. Nauloja ja pultteja alkaa olla jo liikaakin.
Mä liittyisin kyllä kanssa! t. Golitzi
Nythän meitä olisi jo kolme. Perustaako teistä jompikumpi? Minulla tahtoo olla kaatumisherkkä tuo hd nykyään os:n päivityksen jälkeen. En tiedä onko sillä merkitystä naapuruston kannalta kylläkään. Sen voisi laittaa taas sellaiseksi, että tarvitsee
tarvitsee pyytää lupa ja vaikka se aaveemainen nimimerkkikin. Mitä mieltä olette?
T. trolli
Perustin nyt naapuruston nimeltä "aavee", kun haussa av-mammat ja muut ei nykyään sensuroinnin takia näy.. Mamma ilmeisesti jotain hävytöntä. 😂
Kissavaakunasta tunnistaa jos usea samanniminen naapurusto olemassa. Pääsyvaatimuksena alin mahdollinen eli taso 18 ja tietty aaveemainen nimimerkki. Vanhat ja uudet jäsenet tervetulleita!
Facebookissa ois ryhmä suomalaisille HD-pelaajille :)
Minä en useimmiten ala edes yrittää alkaa täyttää laivaa, kun on niin mahdottomia tehtäviä siinä. Ärsyttää. Laivat saisi olla helpompia. Olen tasolla 68.
Facebookissa ois HD-pelaajille nyt oma ryhmä, jossa voi myös jutustella, etsiä naapureita jne. :)
Liittykää toki ja lisätkää kaveritkin jotka pelaa, niin saadaan hyvä porukka kasaan! https://m.facebook.com/groups/970926669636516/
Vaadin saada helpompia laivoja. Sellaisia, jotka itsekin saa täyteen, mutta toki voi nopeuttaa naapuriavulla.
En ala mitään 3x2 omenahillolaivaa täyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vaadin saada helpompia laivoja. Sellaisia, jotka itsekin saa täyteen, mutta toki voi nopeuttaa naapuriavulla.
En ala mitään 3x2 omenahillolaivaa täyttää.
Itse pyydän laivassa aina kaikki avut, vaikka pystyisin itsekin täyttämään. Näin saa pidettyä hyvät varastot. Ei ole ongelmia laivojen täyttämisessä.
Voi Trolli ja Golitsi, harmi kun mamma on kielletty sana pelissä, muuten olisitte olleet tervetulleita av-mammaa kakkoseen. Meitä ei löydy edes haulla.
Terkuin imetysfanaatikko, entinen saksis
Vierailija kirjoitti:
Voi Trolli ja Golitsi, harmi kun mamma on kielletty sana pelissä, muuten olisitte olleet tervetulleita av-mammaa kakkoseen. Meitä ei löydy edes haulla.
Tuo on kyllä niin harmi. :(
Golitzi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Ja naapurustokutsuja voi laittaa vain omille fb-kavereilleen.
Terkuin imetysfanaatikko, entinen saksisTuo on kyllä niin harmi. :(
Vierailija kirjoitti:
Kah, siinäkö se syy ettei haku löytänyt. Mitähän lie mamma tarkoittaa. Mutta liityn tänään tuohon uuteen, kunhan vain koneelle pääsen.
T. Trolli
Golitsiiii, hyväksy mut mukaan :)
T. Trolli
Naapurustoista paras on Apollo. Vain tosipelaajille :) Let's rock the Derby!
Vierailija kirjoitti:
Golitsiiii, hyväksy mut mukaan :)
T. Trolli
Hyväksyin. :) Lisää väkeä kaivataan!
Trollin ja golitsin sais takas varmaan (ehkä) niin et etsii heidän naapuruston ja käy auttamassa jos onnistuu sillon ja sitä kautta he pääsee vierailemaan auttajan farmilla ja pystyvät lähettämään liittymispyynnön meille.. Tai kakkosvaihtoehtona alkaa seuraamaan heitä niin näkyy seuraajissa ja sit pääsee samaa reittiä eteenpäin.
T: wt-inssi
Oho ei toimikaan :(
T:wt-inssi
Juu ei toimi. Ainoa olis, jos olis jonkun facekavereita.
Imetysfanaatikko
Onko niitä vanhan av-naapuruston tyyppejä paljon ilman uutta? Minä olen yksi niistä vanhoista. Perustetaanko uusi?