Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!

Vierailija
19.02.2014 |

Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!

Mitä te tiedätte?

T. nolo av-mamma

Kommentit (1370)

Vierailija
1221/1370 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin juuri supporttiin (taas kerran) viestiä, että naapurustoamme ei löydy edelleenkään naapurustojen hakutoiminnolla. Saas nähdä, kuinka käy.

Imetysfanaatikko

Vierailija
1222/1370 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro,

Nyt olen tehnyt sellaisen tempun, että erosin Av-originaali ryhmästä ja koitan päästä tähän uuteen aaveehen. Olen laittanut eilen pyynnön sinne, mutta minua ei ole ainakaan vielä hyväksytty. Tämän ajatus oli se, että golitsi ja trolli voisivat alkaa seuraaman mua, ja sitten eroan ja palaan kaverieni kautta takaisin av-mammaa kakkoseen jolloin seuraajani löytäisivät myös sinne.

Onko niin, että Golitsi ja Trolli eivät enää pelaa kun en ole naapurustoon päässyt? Löytyykö muita, jotka tähän AV-mamma alkuperäiseen haluaisi, nyt olen hetken villi ja vapaa ja jos golitsi ja trolli ei ole mukana niin perustan vaikka oman naapuruston, johon voitte tulla mua seuraamaan ja sitten hetken päästä mennään porukalla sinne oikeaan ja aitoon av-naapurustoon. NYT on se hetki, jolloin voisi päästä av-porukkaan taas.

terkuin kyykkis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/1370 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan Hay Dayta ja olen pelannut jo 3 vuotta on kuitenkin ollut jonkiverran taukoa, koska moti lähtenyt,jtn...

Oon vasta 36 levelillä... Mutta se ei haittaa! Tiedän Hay Daysta enemmän ku jotkut 40 levuset, koska en kerro.

Vinkki miten saa Nopeasti rahaa!

1. Valmista kaikkea kokoajan ja myy sitä sitten!

2. Kun sulla on sellasta mitä et tarvii myy se!

3. Osta viljoja (esim vehnnää) 1 kolikolla ja myy 10, saat voittoa 9 kolikkoa!

Vinkki miten saa suraajia, ja tykkäyksiä farmiin!

1. Pidä farmi siistinä. Poista kuivuneet puut välittömästi ja osta tilalle uusia.

2. Järjestä farmi. Koneet yhteen paikkaan, kasvit yhteen ja eläimet yhteen!

3. Myy jotain laajennus juttuja. Kun ne on ostettu älä ota rahoja heti pois vaan säilytä niitä, silloin ihmiset luulevat että olet vasta myynyt ne ja saat suosioa.

Muita vinkkejä.

1. Kerää rahaa ja älä käytä sitä paljoa. Kun pääset uuteen leveliin ja voit ostaa uuden koneen tai haluat ostaa jonkun lemmiki aitauksen voit ostaa sen heti.

2. Älä käytä lipukkeita vieheiden tekemiseen. Tee ilmaisia!

3. Osta lemmikkejä!

4. Tom ei etsi laajennustarvikkeita!

5. Kannattaa ostaa tom vaikka päiväksi jos siihen on varaa!

Terkuin, mini farmi

Vierailija
1224/1370 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niitä lahjakortteja saa jolla saa niitä kaatikoita sinisestä postilaatikosta??

Vierailija
1225/1370 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos auttaa apua pyytävää, saa lahjakortin.

Vierailija
1226/1370 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on se postilaatikko, esitteen / tilausjutun vieressä on kirjekuoria, kun painat kohtaa kerää kaikki saat ne. Saat niitä auttamalla toisia vaikka puissa ja pensaissa!

Vierailija
1227/1370 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kupongit siis 👆

Vierailija
1228/1370 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noi naapurustot toimii? Niillä siis jotain kisoja, derbyjä? Mites jos ei pysty olemaan farmilla usein tai pelaamaan kisoja loppuunasti? Onko koko naapuruston kisojen tulos huono silloin?

Vierailija
1229/1370 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyykkis kirjoitti:

Moro,

Nyt olen tehnyt sellaisen tempun, että erosin Av-originaali ryhmästä ja koitan päästä tähän uuteen aaveehen. Olen laittanut eilen pyynnön sinne, mutta minua ei ole ainakaan vielä hyväksytty.

Hyväksyin eilen, mutta olit varmaan kerennyt jo poistamaan, kun tuli ilmoitus että 'request expired'.

Golitzi

Vierailija
1230/1370 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma joku iso päivitys tulossa pian...

Vierailija
1231/1370 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kuulit. Vielä on joulu siellä.

Vierailija
1232/1370 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudessa päivityksessä ainakin joku uus farmin järjestely mahdollisuus. Voit seurata nykyisen viiden sijasta 10 farmia.

Haydays tulee sinne uutisiin (asetukset) sneak peakeja ennen päivitystä, joissa kerrotaan uusista jutuista.

Vierailija
1233/1370 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrättekö tuota tilojen vaihtamista? Minä en ymmärrä. Siis voiko se uusi tila näkyä sitten muille, jos haluaa? Siirtyykö alkuperäisen tilan kaikki tarkikkeet, koneet, puut.pensaat yms sen toisen tilan tarpeiksi ja säilyy silt alkuperäiselläkin tilalla?

Vierailija
1234/1370 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja säilyykö se alkuperäinen tila käytettävissä sellaisenaan, vaikka un uudella tilalla ottanut sen koneet, hedelmäpuut, pensaat ja eläimet myös käytyöön.

Vierailija
1235/1370 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli voinko ottaa tyhjän tilapohjan ja täyttää sen heti samoilla asioilla, jotka olen saavuttanut vanhalla tilallani ja silti säilyytää myös sen vanhan tilan alkuperäisenä? Ja sitten näkyä seuraajilleni itse vaihdellen kummalla tilalla vain? Eli tänään vanha, huomenna uusi ja ylihuomenna taas se vanha?

Entä se eka vaihtoehto? Eroaako se niistä seuraavista maksullisista vaihtoehdoista? Eli saako siis yhden vaihtotilan ilmaiseksi?

Ymmärrättekö te?

Vierailija
1236/1370 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla kans kokeilla tilanvaihtoa, kun olen jo niin korkealla tasolla. Jos kaikki sekoaakin?

Vierailija
1237/1370 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään tietoa?

Vierailija
1238/1370 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku?

Vierailija
1239/1370 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis tietoa kellään noistavuusista tiloista?

Vierailija
1240/1370 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

moro,kiinnostuin pelistä youtubesta vikaistuani.Pitääkö peliä pelatakseen olla facebookissa liittyneenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi