Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!

Vierailija
19.02.2014 |

Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!

Mitä te tiedätte?

T. nolo av-mamma

Kommentit (1370)

Vierailija
1261/1370 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, kun jotlut tekee mesipensaista "aitoja" niiden lakastuttua. Ei ole kauniin näköisiä. Monella on valtavasti kuolleita mesipensaita.

Vierailija
1262/1370 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonne-petteri Vantaalta pelaa sitä. Kun kysyit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/1370 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taistelin aikani kuivien mesipensaitten kanssa, niitä oli vähintään tuo sata, mutta sitten käytin parin päivän Tomin (rengin) palvelut siihen, että otin sahoja ja kirveitä ja sain kaikki kuivat puut ja pensaat pois. Mesipensaita kannatta pitää vain kaksi; ne roottävät tuottamaan tarpeeksi hunajaa ja mehiläisvahaa.

Kirveitä ja sahoja tulee eläinten ruokkimisesta ja viljelystä bonuksena korkeammilla tasoilla niin paljon, että välillä pääsee myymäänkin, jos haluaa. Hedelmäpuita kannattaa istuttaa porrastetusti niin, että kerralla uusittavaksi tulee max 10-15.

Olen nyt tasolla 113 ja kirveitä on varastossa yli 100 ja sahojakin n. 80. Rahaa tulee ylemmillä tasoilla jopa liikaa (nyt yli 6 milj.)! Varastotilasta on toisinaan pulaa ja silloin myyn mm. Munia ja villaa matalalla hinnalla. Myöskin derby-tehtävissä kun kasvattaa suuria määriä viljaa on pakko välillä myydä eriä yhdellä kolikolla, että saa tilaa ja silloin joku alemmalla tasolla oleva pääsee hyötymään, mikä on tosi ok.

Hyvänmielen pelihän tämä on!

Vierailija
1264/1370 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa farmarit!

Olemme Pink Jubilee 🌟 FIN ja

etsimme aktiivisia jäseniä uuteen, juuri perustettuun naapurustoomme!

Tällä hetkellä jäsenemme ovat tasoilla 47-75.

Derbyämme aktiivisesti ja laajennamme varastoja yhdessä jokaiselle, jotta pystytään panostamaan myös tuotantoon. :)

Teemme tällä hetkellä +300 tehtäviä, tarkoituksenamme päästä palkinnoille.

Naapurustomme on K18.

Rohkeasti liittymään rentoon seuraan! ;)

Vierailija
1265/1370 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mammoilla omaa naapurustoa? Oon vasta levelillä 11 tosin. Täytyy vaihtaa farmin nimi sitten rämemajavaksi tai muuksi tunnistettavaksi. :)

Vierailija
1266/1370 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko kaikille teippejä ja maakirjoja aivan liian vähän? Mulle tosiaan tulee.

Rajamerkkejä taas pystyn jopa myymään.

Vierailija
1267/1370 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyykkis kirjoitti:

Moro,

Nyt olen tehnyt sellaisen tempun, että erosin Av-originaali ryhmästä ja koitan päästä tähän uuteen aaveehen. Olen laittanut eilen pyynnön sinne, mutta minua ei ole ainakaan vielä hyväksytty. Tämän ajatus oli se, että golitsi ja trolli voisivat alkaa seuraaman mua, ja sitten eroan ja palaan kaverieni kautta takaisin av-mammaa kakkoseen jolloin seuraajani löytäisivät myös sinne.

Onko niin, että Golitsi ja Trolli eivät enää pelaa kun en ole naapurustoon päässyt? Löytyykö muita, jotka tähän AV-mamma alkuperäiseen haluaisi, nyt olen hetken villi ja vapaa ja jos golitsi ja trolli ei ole mukana niin perustan vaikka oman naapuruston, johon voitte tulla mua seuraamaan ja sitten hetken päästä mennään porukalla sinne oikeaan ja aitoon av-naapurustoon. NYT on se hetki, jolloin voisi päästä av-porukkaan taas.

terkuin kyykkis

Heei, tää on pari kk vanha viesti, mutta minä haluaisin av-naapurustoon! Oon vasta tasolla 18, innostuin vklp jatkamaan pari vuotta sitten aloitettua farmia, kun näin tän ketjun. Löysin trollin ja golitzin aaveen, mutta ovatko enää aktiivisia siellä, että sinne pääsisi? Niin ja riittääkö av:mainen farminimi vai myös se nimimerkki, joka on mun tapauksessa mun game centerin nimimerkki?

Vierailija
1268/1370 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat, haluaisin mammanaapurustoon.

Vierailija
1269/1370 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku ottanu uusia tiloja käyttlln?

Vierailija
1270/1370 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lisää kommentoitavaa?

Vierailija
1271/1370 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uus aktiivinen liitto! Liittykää AHKERAT kilpurit liittoon! vaadittu taso 22. Nähdään siellä (:

Vierailija
1272/1370 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää nykyinen oman naapuruston lahjoituskanava kun uusi naapuruston väki pyytää kaikkea mahdollista ja sitten kun pystyvät osallistumaan derbyyn joko häipyvät naapurustosta kokonaan tai sitten vaan jättävät tehtävät tekemättä, mut palkinnot kelpaa kyllä.

Vierailija
1273/1370 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hay day ole sillä tavalla lasten peli, kaikki sitä voi käyttää!

(Itse olen "lapsi"

Vierailija
1274/1370 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku kertoa,miten saa niitä lippuja.Koska en tajunnu miten niitä sää!!!!????

Vierailija
1275/1370 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku kertoa,miten saa niitä lippuja.Koska en tajunnu miten niitä sää!!!!????

Vierailija
1276/1370 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lippuja saa laivatilauksista, kun lähetät täyteen lastatun laivan. Autotilauksista joissa on harkkoja tai koruja. Arkuista löytyy välillä lippuja.

Vierailija
1277/1370 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1278/1370 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin eilen Hay Day -keskusteluihin ja päätin kokeilla olisko vanhasta vielä kisaamaan. Olen nyt jossain randomporukassa, mutta mulla on hirveä ikävä AV-mammaa kakkoseen! Jos joku teistä mammoista näkee tämän viestin, etsikää mut kaverikirjan kautta ja lähettäkää mulle kutsu takaisin. Mun tunniste on #2G00CPVJ0

Jos/kun pääsen takaisin mammaryhmään, pääsee mun tunnisteen kautta sinne sitten lisää porukkaa :)

T. Vela

Vierailija
1279/1370 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevoskilpailut ovat minusta liian rankkoja. Pitäisi tehdä,yli kolmebsadan pisteen tehtäviä, jotta pärjäisi.

Keitä varten ne pienten pisteiden tehtävät siellä edes ovat, kun jos joku jäsen niitä tekee, ei ainakaan päästä palkinnoille.

Vierailija
1280/1370 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Derby olisi ihan hauska, jos pikkutehtävillä pärjäisi.

Mitä erikoispalkintoja olette saaneet derbystä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme