Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!

Vierailija
19.02.2014 |

Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!

Mitä te tiedätte?

T. nolo av-mamma

Kommentit (1370)

Vierailija
1181/1370 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niitä postikortteja saa?????????
Oon tasolla 15. Help!!!

Vierailija
1182/1370 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä ihmeellä te ootte saanu varastoihin tilaa n 1000? Ite levelillä 46, varastotilaa 350 ja 375, tuntuu et omalla kohalla menee kokoajan niin, että just niitä kamoja mitä tarttis lisätilaan ei saa ikinä mistään.. Ei kyläläisiltä, ei lehdestä, ei arkuista, ja bonarit mitä tulee ku keräät viljaa jne on aina "vääriä" lankkuja ja muttereita...😣 Oon aina keränny niitä ikuisuuden, timanttejaki ropisee tuplasti nopeempaa, joten sit ostanu ne pari vikaa puuttuvaa naulaa niillä.
Oikeeta rahaa ei oo tarvinnu pahemmin tuhlata, musta timanttei kertyy oikeen mukavasti. (Ehkä 6e tuhlannu tylsyyttäni sinne) Alkuun käytin ne timantit saadakseni pitkät tuotantolinjastot, nyt lähinnä Tomppaan että saa sahoja jne kirveitä. Tomin aikaa en tuhlaa oikeestaan muuhun, joskus kun on tullut leveliä ja rahat loppunu kesken niin oon pistäny hakee sen timanttisormuksia ja myyny ne kojussa. Nopeeta rahaa 😊 Mulla on 4 koiraa ja pupu, niihin en oo käyttäny lainkaan timantteja, koska onhan ne aika turhakkeita.. Koiriaki oisin halunnu vaan 3 erilaista, mutta menin sitte näppäilyvirheenä ostaa jo sellasen mikä oli ennestään 😐 vähänkö v tutti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/1370 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postikorteilla tarkoittanee kiitoskortteja joita saa kun auttaa toisia laivatilauksissa tai virkistämällä muiden puita tai pensaita. 

Harmittaa kun tullut hankittua kissoja kun tarvii maitoa tuhlata niihin... 

Laivatilauksiin saa hyvin apuja kun laittaa lehteen mainoksen ja kojuun jonkin hyvän tärpin. Tosin mainos kantsii laittaa arkiseen tuotteeseen jottei sitä heti osteta. 

Vierailija
1184/1370 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten naapurustossa saa vaihdettua keskenään tuotteita? Itse en keksi muuta kuin laittaa tienvarsikojuun myyntiin ilman mainosta ja infota asiasta naapurustolle. Mutta sittenkin joku muu kuin tarvitsija on joskus ehtinyt vetää välistä..

Vierailija
1185/1370 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Postikorteilla tarkoittanee kiitoskortteja joita saa kun auttaa toisia laivatilauksissa tai virkistämällä muiden puita tai pensaita. 

Harmittaa kun tullut hankittua kissoja kun tarvii maitoa tuhlata niihin... 

Laivatilauksiin saa hyvin apuja kun laittaa lehteen mainoksen ja kojuun jonkin hyvän tärpin. Tosin mainos kantsii laittaa arkiseen tuotteeseen jottei sitä heti osteta. 

Hyvä vinkki noihin laivanlastaamisiin.. oon viimeaikoina huomannu että seuraajista / kavereista on usein hyötyä näissä jos ei omassa naapurustossa ole auttajia.. (Pitkään en seurannut ketään tai toisinpäin, ja kuuluin epäaktiiviseen naapurustoon kunnes tajusin mikä merkitys niillä on) Moni käy kurkkaamassa kylän samalla kun käy vilkasemassa seurattavien tienvarsikojut (kun ne on niin nopee siitä kojusta käydä klikkaamassa) :)

ja mitä noihin kissoihin tulee, niin musta pitäis saada poistaa noita elukoita tai siirtää takas varastoon. Nimim. itse ostin sen väärän koiran mistä jo valitinki ylläolevassa viestissä 😀 itekkää en neljää koiraa välittäis ruokkia

Vierailija
1186/1370 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten naapurustossa saa vaihdettua keskenään tuotteita? Itse en keksi muuta kuin laittaa tienvarsikojuun myyntiin ilman mainosta ja infota asiasta naapurustolle. Mutta sittenkin joku muu kuin tarvitsija on joskus ehtinyt vetää välistä..

Meillä lähinnä joku ruinaa jotain keskutelussa, ja jos jollain on tavaraa mitä toiselta uupuu niin hän käy keskusteluun kertomassa että laittaa ne kojuun myyntiin.. (ilman mainosta) Jos pyynnöstä on kulunut jo pidemmän aikaa, esim useempi tunti niin kannattaa eka kysästä vieläkö on tarvetta :) Toinen on voinu löytää jo etsimänsä/ lopettaa pelaamisen siltä päivältä. Sillon ne tavarat pääryy yleensä väärään osotteeseen . Näin meidän naapurustossa, muita tapoja en itsekkään tiedä 😊

Vierailija
1187/1370 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei
👋 miten saan elukoille ruokaa? varastot on täynnä muttem saa niitä käyttöön. T:epätoivoisesti koukussa.

Vierailija
1188/1370 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei
👋 miten saan elukoille ruokaa? varastot on täynnä muttem saa niitä käyttöön. T:epätoivoisesti koukussa.

tarkoittanee että on teettänyt eläin rehua valmiiksi muttei saa sitä kerättyä kun varasto täynnä? Silloin tyhjennettävä varastoa joko tienvarsi kojuun tai sitten käyttää varastossa olevia aineita jonkin tuotteen valmistukseen tai auttaa laivatilauksissa.

Vierailija
1189/1370 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ehkä vähän hölmö kysymys, mutta jutellaanko teidän naapurustoissa? 😅 oon aina kuulunu naapurustoon missä kukaan ei sano mitään, harvemmin pyytää ees mitään tuotetta..

Vierailija
1190/1370 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapurustossa pari tyyppiä juttelee ja pyytää tuotteita ja kiittääkin avusta. Ite tein sen virheen etten heti naapurustoon liityttyäni ehtiny moikata ja jotenkin myöhemmin nousi se kynnys liian korkeaksi osallistua keskusteluun. Tiedän, typerää! Autan kyl aina kun voin laivatilauksissa.

Vierailija
1191/1370 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhtykää vain viestimään. Ei siinä mitään kynnystä ole. Naapurusto tulee paljon mielekkäämmäksi, kun on keskusteluja. On myös kiva pyytää jotain tarviketta, jos sitä ei millään muuten meinaa tulla.

Vierailija
1192/1370 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiiviset pelaajat hoi! Meillä aktiivinen naapuruston ja etsimme uusia kunnolla Derbyä pelaavia jäseniä. Olemme edenneet ylimmälle tasolle liigassa eli mestareiden liigaan. Vaatimuksena naapuruston pääsylle on aktiivisuus Derbyssä eli kaikki tehtävät tehdään yli 300p tehtävillä sekä aktiivisuus keskustelussa ja naapuruston jäsenten auttaminen aina kun voi.

Laita hakemus. K-18. Naapuruston nimi on Apollo.

Vierailija
1193/1370 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole kiinnostunut liittymään Apollo naapuruston? :) tervetuloa hulvattomaan menoon mukaan! Suunnitteilla mm. risteily ensi keväälle!

Vierailija
1194/1370 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barn eli lato

Silo eli viljavarasto

Kannattaisko osaa ees vähän englantia?

Vierailija
1195/1370 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko av-mammoilla uusi naapurusto? Vanhasta lähes kaikki poistuneet. Golitzipuku täällä kyselee..

Vierailija
1196/1370 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kyllä minulta ainaskin on joku (tom tai greg) ostanut sitten.

Vierailija
1197/1370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Kuinka saan kanoille ruokaa?

t. yksi koukussa peliin :)

Vierailija
1198/1370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut näkevät lehtiilmoituksesi vaikka et itse näkisi. Ja on tavallaan montakin eri lehteä että kaikki ei shoppaile samassa

Vierailija
1199/1370 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen mielestä on typerää ja epäreilua, että lisätehtävä pitää ostaa timanteilla? Ja ylipäätään että timanteilla pitäisi ostaa kaikki hienot ja kuvat koristeet ja puhutaan kymmenistä timanteista?! Mielestäni tämä on ihan syvältä... Varsinkin kun timantteja ei juuri saa mistään. Monta vuottako pitäs timantteja kerätä että saa yhden koristeen :D

Vierailija
1200/1370 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko av-mammoilla uusi naapurusto? Vanhasta lähes kaikki poistuneet. Golitzipuku täällä kyselee..

Minne ne kaikki katosi? :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän