Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!
Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!
Mitä te tiedätte?
T. nolo av-mamma
Kommentit (1370)
Tietääkö joku että voiko näitä eläimiä myydä tai poistaa? Mulla on liikaa kanoja.
Ei pysty poistamaan eläimiä. Mutta tietääkö joku kuinka käy myynnissä oleville tavaroille, jos ne poistaa myynnistä..katoavatko kokonaan vai palautuuko omaan varastoon?
Jos ostan Tomin nyt yhdeksi päiväksi käyttöön, niin kai se on 24h eikä vain tämän loppupäivän?
Vai kannattaako ostaa vasta huomenna aamulla?
Tom on 24h, mutta kannattaa huomioida se kahden tunnin lepoaika jokaisen ostoksen välissä.
Ja Tomiin käytetyt timantit saa muuten keskimäärin takaisin, jos ostaa ison kasan lapioita, ja käyttää ne kaivokseen. Kaivoksesta tulee n. joka kolmannella yrityksellä malmin mukana timantti. Tai vielä suoremmin ne saa takaisin, kun ostaa timanttisormuksia, jotka voi sitten myydä autotilauksissa. (Jolloin niistä saa rahan ja xp:n lisäksi myös voucherin.)
Kantsii auttaa muita laivatilauksissa ja klikkailemalla nuutuneita pensaita ja puita. Näin oma farmisi näkyy viimeiset auttajat -välilehdellä monilla ja saa näkyvyyttä. Ja kun saa tarpeeksi kiitosviestejä joissa lahjakortti postilaatikkoon, voi saada sitä kautta timantteja tai muuta tarpeellista.
Myös onnenpyörää kantsii pyöräyttää päivittäin,ainakin sen ilmaisen pyöräytyksen. Ja gregiltä kantsii hakee halvat ostokset päivittäin. Seuraa myös naapuruston, seuraajien, kavereiden ja auttajien myytäviä tuotteita.
uusista kalasaaleista saa timantteja. menkää sinne kalakirjaan ja painakaa kaikkia "uusi"-merkillä olevia kalan kuvia!
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 11:01"]miten joillakin voi olla naapureita. toimiiko ne vain jos on iphone? minä pelaan adroidilla!
[/quote]
Oothan päivittänyt uusimman version? Siinä tulee tien viereen rakennus, jonka kunnostamisen jälkeen voi liittyä naapurustoihin.
Yx vielä mainitsematon pointti: Louhoksessa paras väline on lapio, koska sillä saa 4 malmia. Dynamiitilla 2 ja räjähteellä 3.
Tietääkö joku, voiko lahjakortteja saada vain max. 5/pv? Mä en oo saanut koskaan enempää vaikka auttelisin kuinka.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 03:10"]
MILLÄ PUHELIMELLA TOIMII!! NOKIAN KAUPASTA EI LÖYDY KOKO PELIÄ!!
JA NYT HERÄTITTE MINUSSA MIELENKIINNON!
MARKKINOINTIPELIÄKÖ TÄMÄ TAAS!
[/quote]
Joku vaivautu alapeukuttaan, muttei kertomaan, millä puhelimella toimii. 8)
Ainakin kolmesti päivässä saa pisteitä ja tavaraa per koppi/talli.
Montako aitausta lampaita ja vuohia pelin aikana voi saada?
Lampailla ja vuohilla kummallakin 3 aitausta.
Kiitos en taida olla niin pitkällä vielä sillä siinä on vain ränsistynyt rakennus!
Hyvä lapiovinkki kiitos! Onko lisää?
Mitä teen kun laiva pyytää jotain kolmionmuotoista kalaa (?) ja minulla ei ole vielä onkimislaituria. Ei ole tarpeeksi rahaa korjata kalastajanvenettä. Mitä teen? Annan laivan vaan mennä ja täytän ne mitä voin, vaan en sitä kalaa?
Yhden vinkin osaan kertoa vaikka en ole vielä kovin pitkällä. Jos kyllästyttää odottaa sanomalehden vaihtumista niin vaihda kieltä, saat heti uuden lehden. Plärää se, vaihda taas kieltä, tulee uusi lehti. Itse teen näin joskus vaikka 15 min ja löytyy vaikka mitä tavaraa :)
mitä kulta, hopea ja platinamalmilla pitää tehdä? olen laittanut vaan myyntiin kun ne vie tilaa.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 18:13"]
Mitä teen kun laiva pyytää jotain kolmionmuotoista kalaa (?) ja minulla ei ole vielä onkimislaituria. Ei ole tarpeeksi rahaa korjata kalastajanvenettä. Mitä teen? Annan laivan vaan mennä ja täytän ne mitä voin, vaan en sitä kalaa?
[/quote]
Jos mun laivatilauksissa on jotain mitä tiedän etten pysty täyttämään (esim maitotuotteet ja sokerit), niin lähetän laivan heti pois ja odotan että seuraava tulee taas 4h päästä.
Miksei kukaan osta pekonia ja paistettuja munia? Tai pekonia pelkästään? Ei ne ole pahoja vaan ihan tuoreita.
vinccei??????