Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!
Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!
Mitä te tiedätte?
T. nolo av-mamma
Kommentit (1370)
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 11:33"]
Mikä on jesari?
[/quote]
Tarkoitin jeesusteippiä, sori.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 11:34"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 11:33"]
Mikä on jesari?
[/quote]
Tarkoitin jeesusteippiä, sori.
[/quote]
Siis ihan sitä (ilmastointi)teippiä mitä tarvitaan kun laajentaa latoa. Näin sitä tänään 2x lehdessä myynnissä, mutta enhän mä ehtinyt ostaa.
Mielestäni grilliä ja popparikonetta ei niin tarvitse. Jos haluaa myydä niitä tuotteita tilausautoon tai laivaan niin voi ostaa ne sanomalehdestä. Sieltä löytyy usein paistettuja munia ja pekonia, hampurilaisia ja varsinkin tavallista popkornia.
Possuista en minäkään niin hyödy. Niistähän saa vain sitä pekonia mitä laitetaan muna-pekoniateriaan tai hampurilaiseen tai pekonipiirakkaan. Mutta näitä kaikkia löytyy valmiina.
Minusta hyödyllisiä koneita on sokerimylly, meijeri, eläintenruokakone, leipomo, piirakkauuni ja kakku-uuni.
Eläimistä hyödyllisiä on minusta kanat ja lehmät. Muita en oikein tarvitsisi, sikoja ja lampaita siis, en niin tarvitse sillä niiden tuotteita voi ostaa usein valmiinakin.
Minä voin antaa (mielestäni) hyödyllisen vinkin kun kaipaa näitä lautoja, ruuveja, teippejä, nauloja.
Istuta peltoplänttisi täyteen vehnää. Se kasvaa nopeiten eli on paras.
Kun vehnä on kypsää, kerää se ja laita aina 10 kpl myyntiin ja hinnaksi kaikista alin eli 1 kolikko! Et ansaitse paljon mitään, se on totta, mutta haluatkin kerätä vain niitä ruuveja yms. Niitä tulee aina kun on kerännyt tietyn määrän viljaa, eli usein kun istutat koko pellon täyteen vehnää. Sitten kylvät taas uuden vehnän koko peltoon, kun on kypsää, myyt ne 10 kpl kolikolla. Nopeasti uudet vehnät jne.
Ihmiset ostavat aina ne pois, ei mene kauaa, ja saat tilaa uusille vehnille. Jos laitat korkean hinnan niin temppu ei toimi, kukaan ei osta ja kauppasi on täynnä viljaa etkä saa kerättyä sitä nopeasti kymmeniä kertoja mikä oli tarkoitus. Ja kun teet näin saat koko ajan uusia ruuveja, lautoja, muttereita yms hyödyllistä! Tee tätä vaikka puoli tuntia ja sitten voit kasvattaa taas porkkanoitakin ja muuta ja toisen kerran teet taas viljatempauksesi kun haluat kerätä ruuveja ja lautoja.
Kiitos. Käyn ostamassa sen sokerikoneen, just siitä ajattelin ettei sillä varmaan mitään tee. Poppareita on valmiina ostanut, samoin lettuja ja pekonia.
Hitto, kun on koukuttava peli :) Yks kaveri pelaa sitä (ainut kenet tiedän), ja sitten kun tätä ketjua innostuin lukemaan, niin ajattelin käydä katsomassa, ja tässä sitä ollaan..
Jos pelissä oikeasti haluaa edetä niin kaikkii koneet kannattaa ostaa. Kaupasta ei helposti löydy harvinaisempia grillituotteita kuten kalaburgereita tai vaikka voipoppareita. Ja kun tavarat tekee itse saa tähtiä, niillä taso nousee.
Miksi ei ostaisi koneita, menneen rahan tilalle tulee nopeasti uutta. Näin 85 tasolla ei rahalla ole enää mitään merkitystä kun sitä on yli 3 miljoonaa.
Sokeria on niin harvoin myynnissä ja sitä tarvitsee jos haluaa leipoa keksejä tai kakkuja että kannattaa ostaa sokerikone.
millä tasolla alkaa rikastua? olen tasolla 20 ja koko ajan on pulaa rahasta.
Kiitti nro 121. Kokeilen viljatemppua jos niitä tarvikkeita alkaisi tulvimaan :)
Ole hyvä. Tulee ihan varmasti tavaroita! Pellot täyteen viljaa ja heti halvalla myyntiin ja uudet viljat tilalle! :) Sama niin monta kertaa kuin jaksat. Mutta viljat heti myyntiin sillä ne vie paljon tilaa viljavarastossa.
Öö.. Pelin kannaltahan ne kaikki mahdolliset koneet kannattaa ostaa, ja niillä tehdä tuotteita. Samoin kannattaa lastata tasapuolisesti laivaa ja autoa. Eihän tuossa pelissä muuten olisi järkeä..
Niin mutta kun ei ole kauheasti vielä rahaa, niin pitää miettiä mitkä ovat tärkeimpiä investointeja, oon vasta 10 kentässä. En viiti puolia rahoista törsätä heti johonkin "tarpeettomaan". Millon sitä rahaa tulee niin paljon ettei tarvitse enää miettiä miten sen käyttää?
olen tasolla 56 ja nyt alkaa mennä hienosti. rahaa alkoi olla sopivasti tuossa 40 tason jälkeen ja ylläriarkkuja löytyy aina vain useammin. kaikki koneet kannattaa hankkia mutta minä olen pärjännyt mainiosti ilman lampaita ja vuohia.
koko perhe koukussa :) jokainen omalla tabbarilla pelaa. onko tämä nyt sitä laatuaikaa? :D
nyt kun uudessa päivityksessä tuli "naapurusto" mahdollisuus niin saatiin yhteys ja voidaan ujuttaa tarvikkeita toinen toisillemme. emme liittäneet pelejä FB-peliksi joka varmaan olisi helpottanut.
voisiko joku laittaa kirsikoita myyntiin, kiitos? :)
No ei sitä rahaa missään vaiheessa varmaan "liikaa" ole ja joka tasolla melkein tulee uutta ostettavaa, niin kannattaa ostaa järjestyksessä niitä, muuten peli vain junnaa..
Musta on vähän hassua että haluaa pelata tällaista "tasoheyppely-peliä" mutta siltikään ei halua pelata niin että etenisi :D
Kannattako ostaa grilliä? Entäs popparikone?Se sokerikone ilmeisesti kannattaa joku ainakin mainitsi siitä. Onko paha moka jos ei osta possuja/laidunta? Jesarista ois pulaa, ne menee heti kun niitä ilmestyy myyntiin. (Oon vasta tasolla 10). En raaskisi käyttää 8 timanttia, mutta kai se on kohta pakko että saa tilaa.