Ärsytys: Mikä sinua ketuttaa/pännii/vituttaa NYT?
Kommentit (51)
joka on kestänyt jo 2 viikkoa. En jaksa tätä räkää enää... Argh!
Sekin vituttaa, että naama on jotenkin rupsahtaneen oloinen.
varmaan lohduta, mutta mä oon ollut nuhassa jo marraskuun alusta lähtien... Räkä valunut, aivastuksia tullut ja maha ollut silloin tällöin kipeenä jo kohta puoli vuotta... Lääkärikään ei löytänyt mitään vikaa :/
raskaana ollessa on tullut tätä unettomuutta. Aamulla olis herätys ennen seitsemää. Ottaa pattiin.
työnantaja yrittää kusettaa multa sairasloma-ajan palkan! Se ei suostu maksamaan koska mulla oli vain sairaanhoitajan todistus. Sen pitäisi riittää tesin mukaan koska sairauteni oli FLUNSSA!!! Tesissä vielä selkeesti lukee tyyliin:"lääkärintodistusta ei vaadita epidemialuontoisissa sairauksissa(esim. Oksennustauti, flunssa)"
perkele ku en millään jaksais nyt rypee riitelee tosta.. En ees tiiä miten tosta riitely pitäis alottaa... Älkää menkö sol:lle töihin, kusettaa vaan niin paljon ku rakosta riittää....
liikennevaloissa:/
Vaikka vuolaasti anteeksi pyytelikin.
jossa päivä alkaa kuuden,puol seittemän aikaan aamulla,en vaan oo aamuihminen >:(
Kotona sotku ja kaaos ja tuntuu, ettei siivoominen auta ollenkaan.
Repii hiuksista ja nipistelee kun pidän rinnalla vauvaa. Uhmaikäinen 2v siis..
Elämä on ihanaa! Toivon, että kaikki voisivat tuntea näin!
Tsemppiä päivään niille, jotka kamppailee kurjemmassa olotilassa. Kääntäkää katse positiivisiin asioihin :)
mies ei ikinä tee mielestään mitään väärin eikä kestä pienintäkään kritiikkiä vaan alkaa heti mököttää ja kiukutella kuin pikkulapsi.
Että seksiä ei saa kun joskus.
Että haluan silti olla uskollinen.
Huomena = tänään pitäis herätä kuudelta ja mennä sellaisiin töihin missä en ole ollut 4.5 vuoteen. Kai sitä sitten jonkin verran jännittää, kun uni ei tule silmään.