Ärsytys: Mikä sinua ketuttaa/pännii/vituttaa NYT?
Kommentit (51)
muuttolaatikoita. minulla vaan olis kerranki vapaapäivä :)
Taas piti kiskoa perässä lenkillä.
Kun en jaksa tiskata. Oma aikaansaamattomuus vituttaa!
Hassuttelee vaatteilla yms :) Oikea asenne mukaan.
Se, että en saa päätettyä mitä opiskelisin vielä. Ensi syksynä pitäis gradu aloittaa, mutta tällä yhdistelmällä ei varmaan töitä kyllä tule saamaan. Huoh. Mitä mää teen?
jotka eivät meinaa mennä päiväunille. ja mies joka on tänään illankin töissä.
Laskupino vain kasvaa, eikä aurinkokaan paista.
Pakkaaminen on hauskaa! Muistelee mitä kaikkea muistoja liittyy tavaroihin....
yli-iloiset ja ylipostiiviset ihmiset, jotka aina ovat löytävinään jotain typerää huvia kaikesta.
Pakkaaminen on perseestä ja muuttaminen on sieltä perseestä tulevaa kusiripulipaskaa.
Jos pitäisi näytellä sketsissä, olisin suo tai mutavyöry
En saa mistään intoa tarttua kirjoittamiseen, pitäisi saada tekstiä aikaiseksi ja paljon. Pitäisi innostua ja inspiroitua tai vain tarttua hommiin stna eikä ulista.
Tässäpä laittelen tippoja tunnin välein. Nih.
Lisäksi oikeen hävettää, että näin palkkapäivää edeltävänä päivänä tilillä on 3 euroa!!!!! Enkä ole edes pienituloinen. Tsiis.
että mies on nyt niin saamaton, kun tulee töistä niin varmaan löhöttää loppuillan vaan sohvalla telkkarin edessä.
Raha-asiat pännii myös, onneksi koulu loppuu kohta ja pääsee töihin ja saa sitten maksettua velat pois.
Jos pitäisi näytellä sketsissä, olisin suo tai mutavyöry
Olipa muuten jotenkin kivasti ilmaistu :)
Itseäni vituttaa lähinnä tää yksinäisyys, ja kun ei ole mitään tekemistä. Ei mitään.
naapurissa harjoitteleva oopperalaulaja. Ammattilaisen keuhkot + paperinohut seinä = helvetti. Ja joo. Etenkin päiväuniaikaan.
että sain mussutusta pomolta asiasta, johon en todellakaan ole mitenkään osallinen enkä syypää.
Älkää kysykö miksi ei voida valittaa, niille joita asia koskee.
yli-iloiset ja ylipostiiviset ihmiset, jotka aina ovat löytävinään jotain typerää huvia kaikesta.
Pakkaaminen on perseestä ja muuttaminen on sieltä perseestä tulevaa kusiripulipaskaa.
anteeksi jos positiivinen asia mitättömiin asioihin ärsyttää sua.
anteeksi jos positiivinen asia mitättömiin asioihin ärsyttää sua.
ex-husband lähettelee kaverilleni törkeitä viestejä. Se vituttaa, paristakin syystä: a) miten se voi olla niin ääliö! ja b) ärsyttää kaverin puolesta kun sen puhelin saastuu moisesta paskasta.
niin ja olen lihonut talven aikana :((