Ärsytys: Mikä sinua ketuttaa/pännii/vituttaa NYT?
Kommentit (51)
joka on kestänyt jo 2 viikkoa. En jaksa tätä räkää enää... Argh!
Sekin vituttaa, että naama on jotenkin rupsahtaneen oloinen.
Opettaja vittuili. Opiskelukaveri vittuili.
Olen vakavasti sairas niin ei jaksa pienet asiat ketuttaa. tulee asioihin tärkeysjärjestys.
Pakkaaminen on hauskaa! Muistelee mitä kaikkea muistoja liittyy tavaroihin....
muuttolaatikoita. minulla vaan olis kerranki vapaapäivä :)
Hassuttelee vaatteilla yms :) Oikea asenne mukaan.
yli-iloiset ja ylipostiiviset ihmiset, jotka aina ovat löytävinään jotain typerää huvia kaikesta.
Pakkaaminen on perseestä ja muuttaminen on sieltä perseestä tulevaa kusiripulipaskaa.
anteeksi jos positiivinen asia mitättömiin asioihin ärsyttää sua.
Ensinnäkin se, että jos on vähintään ole syöpää, niin mikään ei saisi pänniä vaan kaiken pitäisi olla juhlaa ja toiseksi tuollainen tekoanteeksipyytely on todella ärsyttävää.
Sori, en tunne yhtään sääliä enkä myötätuntoa juuri nyt vakavasti sairaita kohtaan. Samanlaisia ihmisiä te ootte silti kuin "me muutkin".
ja viikonloppuna sitten ne jalassa vipelsin itselleni rakot kumpaankin jalkaan. Ei voi kävellä mihinkään kun rakot on jalkapohjissa.Että voi olla tyhmä ihminen.
Että tälanen tapaus.
yksi ylivilkas/ huonotapainen muksu saa harrasturyhmässä terrorisoida muiden hommat ja sillä on eri säännöt kuin muilla. Mäkin olen maksanut siitä harrastuksesta ja mun muksu ei enää suostu lähtemään sinne tuon yhden tyllerön takia.
muuttolaatikoita. minulla vaan olis kerranki vapaapäivä :)
Hassuttelee vaatteilla yms :) Oikea asenne mukaan.
hassuttelut sitten erikseen.
joka arvostelee kaikkia ja kaikkea. Ylihygieeninen loukkaavassa mittakaavassa. Esim. jos menemme kylään, hän passittaa käsipesulle, vaikka tulemme suoraan kotoa. Heillä ei ole pikkuvauvaa tai sairautta joka sitä vaatisi tms syytä.
etten saa miehelle sanottua, että haluan mennä tanssimaan. Siis oma nössöys on niin syvältä.
-oma saamattomuus
-ihmiset, jotka eivät kerää koirankakkoja
-kadonneet kaverit
-stressi
-kiire
-opiskelut jäljessä
-päätä särkee
-en löydä itselleni miestä.
ja se, että joudun olemaan palkattomassa työharjoittelussa, kun en muuta saa :-(
tää asuntomon kaaos uloskaa ei oo päässy,masentaa,vituttaa ihan urakalla kohta lapsi nukkuu ja taas koneella ja mies kertpoi onnellisesti että he kuulemma ottavat kuppii siel koulutuksessa,oon vittun sataprosenttisesti varma et se kusipää ei soita mulle kännissä,en jaksa kuunnella mitää kännääliöö.
Pieni kaaos kotona.
Ikiaikainen rahojen laskeminen... Huhh.
Lomien vähyys.
Ankea keli!
Itsestä johtumattomista seikoista aiheutunut tilapäinen rahattomuus, sairaslomaa vaatineet kipeät ennakoivat supistelut ja niistä aiheutuva jatkuva huono ja tukala olo, uhmakiukkuava lapsi ja tähän samaan syssyyn osuva maajussin kevätkiire, eli miestä ei kotona näy kun päivätöistään menee suoraan pellolle. Nämä nyt ainakin.. listaa voisin jatkaa enemmänkin kyllä. :D
Kaikki avautumaan ;)
olen aamulla suunitellut!
Se ärsyttää, opinnäytetyö. Huomenna pitäisi kansittaa se ja nään koko ajan työssä vaan lisää puutteita ja virheitä. Pitäs vielä lukea se läpi ja poistaa pahimmat, mutta oon jo NIIN kyllästyny lukemaan sitä samaa tekstiä uuestaan ja uuestaan...
Työkaveri -virkamies- rikkoo jääräpäisesti lakia ja saa aina puhuttua esimiehen pään sekaisin. Katsellaan ja selvitellään kuukaudesta toiseen.
pomon käytös on idioottia.