Lue keskustelun säännöt.
Ostin uunilenkkiä
19.11.2005 |
jossa oli kaksi pakkauksessa. Toisen käytin joku aika sitten, mutta toinen on vielä jälellä. Uskallanko syödä sitä, kun paketti on kuitenkin avattu jo yli viikko sitten?
Kommentit (2)
Näin toimittiin kinkkujen ja makkaroiden kanssa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
käytettiin kolmen päivän kuluessa tai heitettiin roskiin. Päiväys ei pidä, jos pakkaus avattu esim. viikko sitten. heitä pois.