Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aito 70-luvun alapääpesun oraksen suihkumainos HUHHUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä huomaa miten silmämme ovat jo tottuneet kauniisiin kuvakäsiteltyihin malleihin. Mainoksen mies tuntuu epäesteettiseltä ja häkellyttää vaikka kyseessä on itse asiassa juuri sellainen ihminen joita me (suurin osa) oikeasti olemme.

Vierailija
22/27 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä huomaa miten silmämme ovat jo tottuneet kauniisiin kuvakäsiteltyihin malleihin. Mainoksen mies tuntuu epäesteettiseltä ja häkellyttää vaikka kyseessä on itse asiassa juuri sellainen ihminen joita me (suurin osa) oikeasti olemme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sitäpä voi miettiä minkä toiminnan jälkeen muniaan pitää lähteä suihkuttelemaan alasti ;)

Vierailija
24/27 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/27 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sitäpä voi miettiä minkä toiminnan jälkeen muniaan pitää lähteä suihkuttelemaan alasti ;)

Vierailija
26/27 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat hiukset....

Vierailija
27/27 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se 70- luvulla niin ihmeellinen uusi värkki ettei siitä ilman käyttöohjeita olisi tullut mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä