Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna kampaajalle, apua!!

Vierailija
15.06.2012 |

Mulla on ongelmalliset hiukset: kiharat, ohuet, hiustenlähtöä on ja lisäksi ne onnistuvat olemaan yhtä aikaa sekä karkeat että lasimaisen lentävät.Jos en suorista (ja vaikka suoristankin), hiukset eivät koskaan suostu laskeutumaan vaan leijuvat pörröisinä sinne tänne. Jos vedän ne kiinni, päänahka paistaa sieltä täältä. Pituutta on nyt puoleenväliin kaulaa, sivuilta ja edestä hiukset eivät suostu kasvamaan.

Olen vitkutellut kampaajalle menoa, koska en yksinkertaisesti tiedä, mitä teen näiden kanssa. Jos olisi yhtään enemmän pokkaa eikä tarvitsisi käydä töissä, pyytäisin ajamaan kaljuksi. Kun nyt hiusten pitää kuitenkin pysyä päässä, pyydän teitä ehdottamaan, mitä tekisin näille.

Se onni sentään tässä on, että kasvoni ovat sen muotoiset, että periaatteessa mikä tahansa malli käy. Mutta muuten - voi kauhistus!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattitaitoinen kampaaja kyllä tietää minkälainen on paras hiuksillesi. Mutta ehdottomasti ihan lyhyet, kun kerran kasvosi ja pääsi muoto sen sallii.

Vierailija
2/6 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattitaitoinen kampaaja kyllä tietää minkälainen on paras hiuksillesi. Mutta ehdottomasti ihan lyhyet, kun kerran kasvosi ja pääsi muoto sen sallii.

sitten kunnon kiharainen mummokampaus enkä saa edes lyhyenä suoristettua sitä mitenkään.

Mulla ei ole mitään toivoa näyttää ihmiseltä :(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että kampaajat ja toiset naiset vihaa sun pörröä ja ovat iskostaneet, että kihara tukka on kamala. Voin kertoa: kihara tukka on ihana ja seksikäs. Aloita tuosta. Pidä kiharat.

Seuraavaksi lopetat sen suoristamisen ja alat nauttia kiharoista niille sopivilla aineilla. Saat jäntevyyttä pehkoosi sopivilla aineilla ja olet vaan reippaasti naisellinen.

t: toinen kiharapää

ps. miehet tykkää kiharoista.:)

Vierailija
4/6 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että kampaajat ja toiset naiset vihaa sun pörröä ja ovat iskostaneet, että kihara tukka on kamala. Voin kertoa: kihara tukka on ihana ja seksikäs. Aloita tuosta. Pidä kiharat.

Seuraavaksi lopetat sen suoristamisen ja alat nauttia kiharoista niille sopivilla aineilla. Saat jäntevyyttä pehkoosi sopivilla aineilla ja olet vaan reippaasti naisellinen.

t: toinen kiharapää

ps. miehet tykkää kiharoista.:)

Koko lapsuuden ja nuoruuden ja osin aikuisenakin olen saanut kuulla suoranaista vittuilua ja naureskelua kiharoistani. Niissä vaan tuntuu ihmisten mielestä olevan jotain äärimmäisen huvittavaa. Ja tosiaan kampaajatkin ovat aina "vihanneet" niitä ja föönanneet ne raivolla suoraksi. En usko, että sen jälkeen olen kovin sinut niiden kanssa koskaan. Mutta kiitos ihanasta vastauksestasi :)

Lisäksi ongelma on tosiaan se, että ne eivät kasva esim. sivuilta kunnolla pitkiksi, joten vaihtoehdoiksi jää takatukkapainoitteinen leijunta tai sitten se mummomalli.

ap

Vierailija
5/6 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kunnon kiharainen mummokampaus enkä saa edes lyhyenä suoristettua sitä mitenkään.

Mulla ei ole mitään toivoa näyttää ihmiseltä :(

ap

ei toimi kiharan kanssa ellet ole sinut kiharuuden kanssa vaan haluat sitä häivyttää. Samoin rankat kerrostukset aiheuttavat sen että lyhyemmät kerrokset vetää kiharalle vaikka mikä olisi. Mun kokemus myös kiharatukkaisena on että aika tasapitkä riittävän pitkä (mulla vähintään lapaluihin asti) on toimivin. Siinä mitassa hiuksella alkaa olla painoa jo niin paljon ettei se ole liian kiharassa suoristamattakaan. Päinvastoin, se mikä olkapäämitassa näyttää sottaiselta kiharuudelta näyttää näin pitkässä upealta laineikkuudelta ja tosi paksulta tukalta :) Mulla tosin on hyvin paksu ja raskas hiuslaatu, kampaaja joskus on naureskellut että on kuin hevosen jouhia, joten se edesauttaa tuota pitkänä suoristumista.

Vierailija
6/6 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi netistä erilaisia kampauksia josta pidät. Tulosta niistä muutama sinua miellyttävä ja vie kampaajallesi. Sitten voitte keskustella sinun hiuslaadusta ja miten sinua miellyttävät kampaukset toimisivat sinulla.

Minä tein niin, käytin tätä linkkiä, jonka joku ystävällinen täällä vinkkasi:

http://www.hairfinder.com/index.htm

Löysin 2 kivaa mallia ja vein ne kampaajalle. Kampaaja sanoi toisen toimivan minulla paremmin ja se sitten leikattiin (+värjättiin hiukan). Olen ollut supertyytyväinen. Hiukset ovat lyhemmät, mutta tuntuvat "pidemmiltä" kuin aiemmin. Johtuu hyvästä leikkauksesta.

Luulen, että sulle vosi sopia lyhyt tai sitten sellainen n. leukaan asti oleva pituus. Esim ns. polkkamalleja on vaikka minkälaisia. Luulen, että hyvällä leikkauksella sininunkin hiukset lasketutuvat hyvin. Niin minullekin kävi, vaikken ollut uskonut. Ja minulla myös kihara tukka. Välillä annan sen olla kihara (varsinkin kostealla säällä), välillä föönaan suoraksi. Hyvä shampoo ja hoitoaine ovat tärkeitä. Minun kiharoilleni riittävän kosteuttavat aineet ovat elintärkeitä.

Tule kertomaan mitä kampaajalla tehtiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän