Uimahallissa tapahtui eilen :O
Olin eilen uimassa tytön 4v ja pojan 1v kanssa. Olin heidän kanssaan lastenaltaassa ja poislähtiessä olisin kaivannut apua. Altaan vieressä seisoi nuori nainen peilaillen itseään bikineissään ikkunalasista. Pyysin häneltä, että ottais yksivuotiaan syliin siksi aikaa, että auttaisin toisen lapsen pois altaasta.
Mitä tapahtui? Nainen vain käänsi pään pois, eikä sanonut edes mitään. Peilaili vain edelleen kroppaansa lasiseinästä, eikä elettäkään tehnyt auttaakseen.
Onneksi kauempana seisoi vanhempi mieshenkilö, kenelle huusin, että tulisitko auttamaan minua. Mies tuli heti paikalla.
Millainen nainen ei tule auttamaan toista naista vaan tylysti vain tuijottelee muualle. Olin kyllä todella tyrmistynyt.
Kommentit (27)
Näitä on nyt joka päivä täällä - näitä kirjoituksia siitä miten kukaan ei auta.
Joten tääkin on yksi niistä eli provo.
että ihan MYSTISESTI näihin ilmestyy se toinen osapuoli kommentoimaan "olin ilmeisesti se nainen, en vain halunnut auttaa", ja sitten se ap käy skitsofreenista yksinpuhelua itsensä kanssa ja kuvittelee luoneensa kiinnostavan topicin.
Itse luen näitä vain sääliäkseni mielenterveysongelmaista ap:ta ja nauraakseni hänen tyhmyydelleen.
Kyllä hävettää olla suomalainen kun ollaan näin juntteja. Totta kai äitiä olisi pitänyt auttaa. Nelivuotiaalle on vaikeaa nousta altaasta kun reunat on liukkaat.
Suomalaiset nuoret naiset ovat itsekkäitä. Antakaas kun omalle kohdalle kalahtaa niin sitten on toinen ääni kellossa.
Jokaikinen tietää, että lastenaltaasta tullaan kävelemällä pois.
Eikä huvita alkaa siinä kaikille selitellä terveysongelmiani.
Minulla tulee löysät housuun jos kumarrun ja ponnistan, joten en yksinkertaisesti pysty ottamaan lapsia syliin.
Jäisi uimahalliin menemättä, jos en selviäisi siitä ilman apua.
Jos sä haluat, että joku ottaa tämän tosissaan niin olisko kannattanut muokata edes vähän enemmän tuosta ratikkajutusta?
Vai ootko joku toinen, joka haluaa oman 15 minutes of famensa tuosta suositusta provosta tekemällä oman vastaavasi :D
Onko nolifempaa ja säälittävämpää kuin provoilla av:lla? On, matkia toisten provoja :D
eikä vaan tajunnut mitä sanoit.