Varovainen plussa? (kuva)
Kommentit (13)
Oli kahden paketti, toisen tein eilen. Siinä ei näkynyt yhtään mitään. Tuossa testissä taas näkyy ohut pystyviiva.
ap
Oli kahden paketti, toisen tein eilen. Siinä ei näkynyt yhtään mitään. Tuossa testissä taas näkyy ohut pystyviiva.
ap
mutta jos tuo pystyviiva on se raskaudesta kertova, niin ihan selvähän se on, ei noihin testeihin tule viivaa ollenkaan, jos ei raskaana ole. Mutta tee muutaman päivän päästä uusi, niin voit olla varma.
kapee kynäviiva on yleensä aina nega. Sit jos se yhtä paksu kun testiviiva mut vaikka ois kuinka haalee niin se on usein positiivinen. Eli negaa epäilen.
ainakin tullut samalla testillä alkuun semmoinen ohkainen.. mutta joo on tuo kyllä tosi haalea. Aiemmin olen myös tehnyt ihan puhtaita negatiivisia samalla testillä, ettei ole näkynyt viivan viivaa.
En tiedä, eipä taida auttaa kuin odottaa. :)
ap
Mä en ainakaan nää lainkaan mitään pystyviivaa siin vasemmanpuoleisessa ikkunassa.
livenä tuossa näkyy sellainen paksumpi viiva, mutta selkeämmin väriä on vain toisessa reunassa.
ap
Onko sun menkat jo kovin paljon myöhässä? Jos on, niin en odottaisi liikoja. Jos taas testailet kovin aikaisin, odottaisin pari päivää ja testaisin uudelleen.
Samasta testistä on täällä ollut kyselyitä. Tuo ohut viiva tulee usein testiin. Viivan pitäisi olla edes haaleasti saman paksuinen. Googlaamalla vaikka "Clearblue testi ohut viiva", löydät paljon samaa kyseleviä.
Tsemppiä!
Nyt on juuri kaksi viikkoa ehkäisemättömästä kerrasta, eikä menkkoja ole tullut. Jos on osunut, olen melko aikaisessa testeineni.
ja lisään vielä, että viiva tuli heti testin kastumisen jälkeen, tai ainakin melkein heti.
ap
Tule ap kertomaan sit miten kävi.
Osta uusi testi, jos et usko.