Miesystävä exänsä kanssa viikonlopuksi mökille
Miten suhtautuisitte?
Ovat eronneet 5 vuotta sitten ja ovat satunnaisesti yhteydessä. En ole pitänyt sitä pahana. Itse asiassa sanoin, että mökillä käyntikin on ok. En siis tajunnut, että koko viikonloppu (naisella ei ilmeisesti autoa), luulin, että vaan käy katsomassa remontoitua mökkiä.
Minusta tämä menee liian pitkälle. Kiristääkö piponi turhaan? Olemme seurustelleet 6kk ja ex tietää minusta. Itse en pääse mukaan, mutta mies ottaisi minutkin mukaan jos olisi mahdollista.
Kommentit (61)
mökillä niin onnea sen uuden parisuhteen etsinnässä.
jos mies olisi "ollut" bi joskus muinoin, nuorempana ja haluaisi mennä retkeilemään vähän kuin Broke back mountainissa :D
siltikö vain jättäisitte hyvän miehen.
Kun aloimme seurustella, alkoi eksä koko ajan ottaa yhteyttä mieheen - eikä todellakaan vain sellaisista asioista, jotka koskevat lapsia... Vaan suunnilleen jostain lampun vaihdoista ym. Ihan tajutonta.
Selkeät rajat vaan sille eksälle ja miehelle myös. Miten ne siellä mökillä sitten nukkuisi? Mistäs tiedät, ettei se eksä yritä iskeä miestäsi? Ei, ei ja vielä kerran ei.
Siis onko mulla nyt jotenkin poikkeava ajatusmaailma?? MIKSI, MIKSI pitää yhteyttää exään jos ei ole yhteisiä lapsia ? Kun suhde loppuu niin kantapäät vastakkain ja that`s it ...
En ymmärrä miksi se ex pitää olla eron jälkeen joka paikassa mukana, ja suurin piirtein se paras kaveri. Mitä järkeä sitten erota, jos exä roikkuu koko ajan kuvioissa mukana. Sitten kun uusi kumppani kyseenalaistaa tämän niin vedetään suurinpiirtein herne nenään exää myöten. Musta se kertoo sen, että kumpikin elättelee toiveita yhteen paluusta, mutta eivät voi sitä rehellisesti uusille kumppaneille kertoa. Sillon kun ollaan erottu niin ollaan erottu.
Se on sitten eri asia, jos on lapsia.
No ei todellakaan ole normaalia tai ok :)
arvaapas kumman kans mies on nykyään?
exän kanssa mökille viikonlopuksi niin, ettei todellakaan mitään seksuaalista tapahtuisi. Ei kertakaikkiaan missään tapauksessa. Eli ei välttämättä huolta. Se olis kuin kenen tahansa kaverin kanssa mökillä vietetty pari päivää.
Jos on läheiset ja lämpimät välit, niin silti tiettyjä rajoja pitää olla. Ovat kuitenkin joskus rakastaneet toisiaan, tehneet lapsia, ehkä seksi on aina sujunut hyvin... Ei. Ymmärrän kyläilyn ja illanvietonkin mutta en mitään mökkiviikonloppuja.
varsinkin jos exä olisi se oma ihana itsensä mitä oli seurustelun parhaina aikoina, ei sellainen kusipää jonka takia erottiin.
varsinkin jos exä olisi se oma ihana itsensä mitä oli seurustelun parhaina aikoina, ei sellainen kusipää jonka takia erottiin.
exänsä kanssa.
6
Onko se eksä joka tämmöistä ehdottelee vai haluaako miehesi tosiaan lähteä?
ittenne, että jos olisitte jostain syystä exänne kanssa hyvää pataa kavereina niin teidät laitettaisiin valinnan eteen ettei saisi olla tekemisissä vaikka enemmänkin sinä ja exä. Pitääkö olla niin vitun mustis, epäileväinen ja rajoittava tässä lyhyessä elämässä.
Jotku varmaan ajattelee sillä tavalla, että jos ei yhtään ole mustasukkainen ja kahlitseva niin sitten ei rakasta toista! Se vaan on niin, että mustasukkaisuus on alhainen ja halveksittavin ele ihmisessä.
olla näin avarakatseinen tällaisessa asiassa. Ilmoitat , että ei käy ja sillä siisti. Exällä oli hetkensä silloin vuosia sitten ja nyt eletään tässä päivässä. Suunnatkoon katseensa muualle. Höh!!!
exänsä kanssa. Ottavat lapsetkin mukaan. Minusta on hienoa, että välit ovat pysyneet hyvinä, vaikka erosivat yli 15 vuotta sitten.
Se vaan on niin, että mustasukkaisuus on alhainen ja halveksittavin ele ihmisessä.
normaalilla ihmisellä. Sairaalloinen mustasukkaisuus onkin sitten jo toinen juttu.
ittenne, että jos olisitte jostain syystä exänne kanssa hyvää pataa kavereina niin teidät laitettaisiin valinnan eteen ettei saisi olla tekemisissä vaikka enemmänkin sinä ja exä. Pitääkö olla niin vitun mustis, epäileväinen ja rajoittava tässä lyhyessä elämässä.
niin pysyköön molemmat sitten vapaina.
Jotenkin hullua olisi elää suhteessa, jossa koko ajan mustasukkaisena kyttäisi miestä ja epäilisi tämän tekevän jotain kivaa muiden kanssa. Minusta miehellä on oma elämänsä, josta minä olen osa, mutta en kaikki. Jos hän haluaa mennä mökille exän kanssa tai ilman tätä, ei se ole minulta pois. Ei mieskään estä minua lähtemästä oman exäni kanssa vaikka patikointiretkelle. Olisi kamalaa, jos joutuisi koko ajan elämään toisen tahdon mukaan.
laimeita teidän suhteet ex:iinne on olleet, kun vielä
eron jälkeenkin bondaatte?
Vai mitä? Miksi pitää ehdottomasti päästä exän kanssa kahdestaan jonnekin nukkumaan? Itseäni ei exien kanssa mökkireissut kiinnosta, eikä miestä omiensa, minusta tämä on luonnollisempaa kuin yöpyä exien kanssa kahdestaan jossain mökillä.