Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä exänsä kanssa viikonlopuksi mökille

Vierailija
23.04.2012 |

Miten suhtautuisitte?

Ovat eronneet 5 vuotta sitten ja ovat satunnaisesti yhteydessä. En ole pitänyt sitä pahana. Itse asiassa sanoin, että mökillä käyntikin on ok. En siis tajunnut, että koko viikonloppu (naisella ei ilmeisesti autoa), luulin, että vaan käy katsomassa remontoitua mökkiä.

Minusta tämä menee liian pitkälle. Kiristääkö piponi turhaan? Olemme seurustelleet 6kk ja ex tietää minusta. Itse en pääse mukaan, mutta mies ottaisi minutkin mukaan jos olisi mahdollista.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oman avomielisyyden korostamisella. Tuollainen on perseestä ja ei käy laatuun. Tämän myös saa sanoa ihan suoraan.

Vierailija
2/61 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paras kaveri on mun eksä, ja siihen ei ole nyksällä mussuttamista eikä varmasti lämpene suhde enää 10 vuoden jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä ei ole yhteisiä lapsia. Ex ei ole pitkään aikaan käynyt mökillä (jossa siis ennen kävi) ja haluaisi tulla katsomaan, miten paikka on muutunut. Alkoi myös pitää enemmän yhteyttä minusta kuultuaan. Olen suhtautunut yhteydenpitoon suopeasti tähän asti, koska se on kuitenkin ollut melko vähäistä.

En siis ole mustasukkainen ääliö, jos sanon, että viikonloppu mökillä ei ole ok.

Vierailija
4/61 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuttaisin vielä, että mustasukkaisuus on normaali tunne, ei ääliömäisyyttä. Sitä ei tarvitse hävetä. Jos mustasukkaisuudella on aihetta (ja tässä on), se kertoo että

a) välität miehestäsi

b) sinua ei nyt kohdella oikein

Minä en oikein ymmärrä mistä tämä loputtoman suvaitevaisuuden vaatimus on eksiytynyt normaaleihin ihmissuhteisiin.

Vierailija
5/61 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi pitää yhteyttä sinun puolisoosi enemmän kun kuuli olemmassaolostasi? Jos ymmärsin oikein, niin ole nyt varovainen, tämä kiinnostuminen johtuu luultavasti vaan siitä että exä onkin varattu.

En ymmärrä miksi heidän pitäisi mennä yhdessä sinne mökille, oli tilanne mikä hyvänsä, muistelemaan kenties hyviä vanhoja aikoja..

Heillä ei ole yhteisiä lapsia. Ex ei ole pitkään aikaan käynyt mökillä (jossa siis ennen kävi) ja haluaisi tulla katsomaan, miten paikka on muutunut. Alkoi myös pitää enemmän yhteyttä minusta kuultuaan. Olen suhtautunut yhteydenpitoon suopeasti tähän asti, koska se on kuitenkin ollut melko vähäistä. En siis ole mustasukkainen ääliö, jos sanon, että viikonloppu mökillä ei ole ok.

Vierailija
6/61 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajansa se on tällä mustasukkaisuuden vierastamisella ja oman avomielisyyden korostamisella. Tuollainen on perseestä ja ei käy laatuun. Tämän myös saa sanoa ihan suoraan.

No mitä teet aikuiselle jos haluaa mennä? Laitatko pallon nilkkaan, ammun jalan poikki tai jätät jos kumminkin menee?

Vierailija
7/61 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajansa se on tällä mustasukkaisuuden vierastamisella ja oman avomielisyyden korostamisella. Tuollainen on perseestä ja ei käy laatuun. Tämän myös saa sanoa ihan suoraan.

No mitä teet aikuiselle jos haluaa mennä? Laitatko pallon nilkkaan, ammun jalan poikki tai jätät jos kumminkin menee?

meidän suhde oli sitten siinä. Ei mua haittaa jos on väleissä exänsä kanssa, mutta johonkin raja pitää vetää ja minulle se olisi yöpymiset exän kanssa. Mustasukkainen en ole koskaan ollut kenestäkään.

Vierailija
8/61 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin laittaisin ukon valitsemaan, että joko ex tai minä. En missään nimessä hyväksyisi yhteisiä öitä exän kanssa mökillä.

Taitaa ex vaan yrittää vongata miestäsi takaisin. 100 % varmaan olisi se, että yrittäisi päästä miehesi kanssa lakonoihin mökillä.

Vierailija
9/61 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en päästäisi. Joku kyseli, että laittaisiko pallon jalkaan vai mitä. No ei palloa jalkaan, mutta valinnan voisi mies tehdä. Suoraan saa sanoa, että ei käy mikään viikonloppu mökillä. Käydä saa päiväseltään ja sit takas. Tai senkin voisi odottaa sellaiseen hetkeen, että ap pääsee mukaan. Onko sinne pakko mennä väenvängällä juuri silloin, kun ap ei pääse mukaan?

Mies saa tehdä valinnan, eksä vai nyksä. Mä en katselis tuollaista.

Vierailija
10/61 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vai ex vai molemmat yhdessä?

jos nainen ei sitä omista, en edes ymmärrä, miksi pitäisi tulla katsomaan, miltä näyttää nykyään.

Sallisin yhteydenpidon exään, koska ymmärrän, että jos pitkä yhteinen taival takana, on vaikea ihan kokonaan katkaista välejä. Yhteydenpidoksi katson vaikkapa soittelun tai kahvilla käymisen.

Raja menisi mullakin siinä, että yhdessä ei yövytä. Varsinkaan, kun ei ole lapsia, joiden takia se voisi joskus olla perusteltua.

Miten mökillä olisivat yhdessä kaksi pitkän parisuhteen yhdessä elänyttä? Kävisivätkö muka erikseen saunassa ja nukkuisivat erikseen? En usko...

Vierailija
11/61 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi pitää yhteyttä sinun puolisoosi enemmän kun kuuli olemmassaolostasi? Jos ymmärsin oikein, niin ole nyt varovainen, tämä kiinnostuminen johtuu luultavasti vaan siitä että exä onkin varattu.

En ymmärrä miksi heidän pitäisi mennä yhdessä sinne mökille, oli tilanne mikä hyvänsä, muistelemaan kenties hyviä vanhoja aikoja..

Heillä ei ole yhteisiä lapsia. Ex ei ole pitkään aikaan käynyt mökillä (jossa siis ennen kävi) ja haluaisi tulla katsomaan, miten paikka on muutunut. Alkoi myös pitää enemmän yhteyttä minusta kuultuaan. Olen suhtautunut yhteydenpitoon suopeasti tähän asti, koska se on kuitenkin ollut melko vähäistä. En siis ole mustasukkainen ääliö, jos sanon, että viikonloppu mökillä ei ole ok.

Erottiin exän kanssa ihan hyvissä väleissä ja kavereina. Yhteydenpidosta tuli kuitenkin luontevaa vasta kun molemmilla oli uudet kumppanit. Eli voi olla merkki siitäkin, että vanha suola ei enää varmasti janota. Toki voi olla muutakin.

Kantsii puhua miehen kanssa?

Vierailija
12/61 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin varmasti on kiinnostunut exästään nyt paljon enemmän ja haluaa lämmitellä suhdetta taas tai ainakin kokeilla onko hänellä vielä mahdollisuuksia häneen. Näinhän se hyvin usein tuntuu menevän. Joten en päästäisi miestä koko viikonlopuksi ja ainakin haluaisin puhua miehen kanssa tuosta hänen suhteestaan exään.

Vierailija
13/61 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joku mökkireissu ilman minua ei minusta olisi kivaa. Ellei sitten kyse ole reissusta, jolel tulee paljon muitakin kavereita mukaan, sen vielä jotenkin ymmärtäisin. Mutta muussa tapauksessa miehesi pitäisi minusta kauniisti kieltäytyä kutsusta, koska hän ei tahdo lähteä ilman sinua.

Vierailija
14/61 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi pitää yhteyttä sinun puolisoosi enemmän kun kuuli olemmassaolostasi? Jos ymmärsin oikein, niin ole nyt varovainen, tämä kiinnostuminen johtuu luultavasti vaan siitä että exä onkin varattu. En ymmärrä miksi heidän pitäisi mennä yhdessä sinne mökille, oli tilanne mikä hyvänsä, muistelemaan kenties hyviä vanhoja aikoja..

alkoi pitää yhteyttä sinun puolisoosi enemmän kun kuuli olemmassaolostasi? Jos ymmärsin oikein, niin ole nyt varovainen, tämä kiinnostuminen johtuu luultavasti vaan siitä että exä onkin varattu. En ymmärrä miksi heidän pitäisi mennä yhdessä sinne mökille, oli tilanne mikä hyvänsä, muistelemaan kenties hyviä vanhoja aikoja..

Erottiin exän kanssa ihan hyvissä väleissä ja kavereina. Yhteydenpidosta tuli kuitenkin luontevaa vasta kun molemmilla oli uudet kumppanit. Eli voi olla merkki siitäkin, että vanha suola ei enää varmasti janota. Toki voi olla muutakin. Kantsii puhua miehen kanssa?

MIKSI, MIKSI pitää yhteyttää exään jos ei ole yhteisiä lapsia ? Kun suhde loppuu niin kantapäät vastakkain ja that`s it ...

Vierailija
15/61 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiivistä yhteydenpitoa exiin EI TARVITSE sietää, ja kyllä sen voi sanoa ihan ääneen. Rajansa se on tällä "kaikki käy"-lässytykselläkin.

Vierailija
16/61 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kysyt vielä tosissasi?

NO EI TOSIAAN OLE OK. Tuossa nyt on jotain ihan muutakin. Miksi edes haluaa exän kanssa lähteä KOKO VIIKONLOPUKSI mökille?

Vierailija
17/61 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mökille vaikka miten paljon olisi siellä joskus aikaa viettänyt. Ihan tekosyy. Jos mies on niin kauhean herttainen, että mökkiä haluaa esitellä, onko se niin kaukana, ettei siellä voi päiväselti piipahtaa? Minäkin olen aikoinaan ex: n mökillä raatanut varamaan enemmän kuin kukaan perheenjäsen, mutta ei tulisi mieleenkään pyytää päästä käymään enää vaikkka paikkaa rakastinkin. Ollutta ja mennyttä.

Vierailija
18/61 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan ihmiset olla EXien kanssa kavereitakin? Käyvät kalassa jne kuten mies ja mies.

Vierailija
19/61 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viettää hänen kanssaan viikonloppuja ja öitä ihan vaan kaveruuden merkeissä, mutta et voi todellakaan olettaa etkä edellyttää, että uusi seurustelukumppanisi tämän hyväksyy mukisematta.

Kyllä se nyt vaan on niin, että useimmiten tuossa tilanteessa joudut valitsemaan sen eksäsi ystävyyden ja uuden suhteesi välillä.

Vierailija
20/61 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viettää hänen kanssaan viikonloppuja ja öitä ihan vaan kaveruuden merkeissä, mutta et voi todellakaan olettaa etkä edellyttää, että uusi seurustelukumppanisi tämän hyväksyy mukisematta. Kyllä se nyt vaan on niin, että useimmiten tuossa tilanteessa joudut valitsemaan sen eksäsi ystävyyden ja uuden suhteesi välillä.

Niin juuri, valitsemaan uuden suhteen ja hänen kaverivapauden kieltämisen väliltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän