Miesystävä exänsä kanssa viikonlopuksi mökille
Miten suhtautuisitte?
Ovat eronneet 5 vuotta sitten ja ovat satunnaisesti yhteydessä. En ole pitänyt sitä pahana. Itse asiassa sanoin, että mökillä käyntikin on ok. En siis tajunnut, että koko viikonloppu (naisella ei ilmeisesti autoa), luulin, että vaan käy katsomassa remontoitua mökkiä.
Minusta tämä menee liian pitkälle. Kiristääkö piponi turhaan? Olemme seurustelleet 6kk ja ex tietää minusta. Itse en pääse mukaan, mutta mies ottaisi minutkin mukaan jos olisi mahdollista.
Kommentit (61)
ihmeessä on mentävä eksän kanssa mökille? Miksei ap pääse mukaan?
olla näin avarakatseinen tällaisessa asiassa. Ilmoitat , että ei käy ja sillä siisti. Exällä oli hetkensä silloin vuosia sitten ja nyt eletään tässä päivässä. Suunnatkoon katseensa muualle. Höh!!!
Minun mieheni oli eronnut vuosia ennen meidän yhteiselämää. Kun minä tulin kuvioihin, palasi myös exä kaikenmaailman yhteistekemisehdotuksineen ja avuntarpeineen. :D
Jos miehesi haluaa lähteä, niin anna mennä, mutta muista myös ilmoittaa, että on valintansa tehnyt. Ystävä voi olla exänkin kanssa, mutta joku raja nyt sentään. Fiksu nainen ymmärtäisi pysyä poissa ja jos kaveri haluaa olla, niin yrittäisi tutustua uuteen naiseen.
miksi mies menee exän kanssa? onko edes yhteisiä lapsia??
Lapsia exänsä kanssa?. Jos on, niin onko lapset menossa
mukaan mökille eli onko kyseessä ns. Perheloma lapsien takia vaiko menevätkö vain kaksistaan?
jos on asiaa, on puhelimet spostit ja tekstarit. ei se ole ehdoton raja, kahvilla voi käydä jos siihen joku syy on. minulle sopii näin.
juttusi on totaalisen ohi tuon miehen kanssa, Hän on valintansa tehnyt. Ainut on vain, että ottako tuo nainen hänet takaisin.
edes piipahtamaan. Juttu on ohi ja voin mökkini tarkastaa muidenkin kanssa. Hänen mökistään en ole kiinnostunut.
Kyse ei ole mökistä vaan kahdesta ihmisestä jotka haluavat viettää laatuaikaa rauhassa keskenään. Sallittakoon se heille. AP voi vetää omat johtopäätöksensä missä tässä kuviossa on hänen paikkansa.
viettää hänen kanssaan viikonloppuja ja öitä ihan vaan kaveruuden merkeissä, mutta et voi todellakaan olettaa etkä edellyttää, että uusi seurustelukumppanisi tämän hyväksyy mukisematta. Kyllä se nyt vaan on niin, että useimmiten tuossa tilanteessa joudut valitsemaan sen eksäsi ystävyyden ja uuden suhteesi välillä.
Niin juuri, valitsemaan uuden suhteen ja hänen kaverivapauden kieltämisen väliltä.
Vai mitä? Miksi pitää ehdottomasti päästä exän kanssa kahdestaan jonnekin nukkumaan? Itseäni ei exien kanssa mökkireissut kiinnosta, eikä miestä omiensa, minusta tämä on luonnollisempaa kuin yöpyä exien kanssa kahdestaan jossain mökillä.
Ja voin viettää viikonlopun kahdestaan mäkillä kaverini kanssa. Jos nykyiselläni on sanomista kaverisuhteisiini, saa hän rauhassa sanoa.
Ap:n tapauksessa asiaan vaikuttaa se, ovatko hänen miehensä ja miehen entinen oikeasti ystäviä keskenään vai kokevatko olevansa exiä.
Siis onko mulla nyt jotenkin poikkeava ajatusmaailma?? MIKSI, MIKSI pitää yhteyttää exään jos ei ole yhteisiä lapsia ? Kun suhde loppuu niin kantapäät vastakkain ja that`s it ...
En ymmärrä miksi se ex pitää olla eron jälkeen joka paikassa mukana, ja suurin piirtein se paras kaveri. Mitä järkeä sitten erota, jos exä roikkuu koko ajan kuvioissa mukana. Sitten kun uusi kumppani kyseenalaistaa tämän niin vedetään suurinpiirtein herne nenään exää myöten. Musta se kertoo sen, että kumpikin elättelee toiveita yhteen paluusta, mutta eivät voi sitä rehellisesti uusille kumppaneille kertoa. Sillon kun ollaan erottu niin ollaan erottu.
Se on sitten eri asia, jos on lapsia.
Ihmiset eroavat, koska eivät enää tunne romanttisia tunteita toisiaan kohtaan. Silti se on ihminen, joka on ollut läheinen ja tärkeä, jossa on ominaisuuksia joita arvostat ja teillä voi olla hyvinkin samanlainen ajatusmaailma. Eli kuulostaa hyvältä ystävältä.
Minä olen tekemisissä kaikkien exieni kanssa, enemmän tai vähemmän. Yhden kanssa olen läheinen ystävä. Ne ihmiset olen aikoinaan syystäkin valinnut lähelleni, heissä on edelleen se sama tallella vaikka kaikki seksuaaliset ja romanttiset tunteet ovat jo aikaa sitten kuolleet. Kokisin omituisena, jos mieheni yrittäisi jotenkin rajoittaa kaverisuhteitani.
Pidän myös hyvänä asiana, että mieheni on hyvissä väleissä (joskaan ei paljonkaan tekemisissä) exiensä kanssa. En pitäisi häntä kovinkaan fiksuna ja aikuisena, jos hän olisi katkaissut välit, panattelisi ja olisi katkera. Minusta aikuinen, järkevä ihminen ymmärtää, että romanttiset tunteet voivat kuolla, mutta se ei tarkoita, että toista pitäisi ruveta sen jälkeen vihaamaan tai vähintään katkaista välit.
Onneksi minä elän sellaisten ihmisten keskellä, joita pystyn kunnioittamaan ja joiden seurassa voin, ja haluankin olla, vielä senkin jälkeen kun suhde on loppunut.
En silti ikinä, koskaan, milloinkaan menisi esittämään nykyiselle kumppanilleni, että olen muuten menossa exäni kanssa viikonlopulla sinne meidän yhteiselle mökille, tiedätkös?
En tahdo asettaa rakastamaani ihmistä asemaan, jossa hänen mieltään ja sieluaan raastetaan. Ja varmemmaksi vakuudeksi, lainatakseni ammattilaista - ei ole olemassa jotakin korkeampaa olemisen tasoa, joka olisi mustasukkaisuudesta vapaa. Jos et ole kumppanistasi lainkaan mustasukkainen, se kertoi, että et välitä hänestä.
Mustasukkaisuus on täysin normaali tunne. Oleellista on, miten sen tunteen kanssa käyttäytyy.
En kuitenkaan katselisi parisuhdekumppania, joka olisi niin huomioonottamaton ja epäempaattinen minun tunteitani kohtaan, että tulisi esittämään yhteistä mökkiviikonloppua.
Minä olisin jo kantamassa miehen kamoja ulos.
kaksistaan yöpymään mihinkään (ei kiinnosta, eik ole tarvetta sellaiseen) enkä tekisi niin exänkään kanssa. En ymmärrä miksi pitäisi harrastaa jotain yökyläilyjä exän kanssa, mökin voi käydä tsekkaamassa päivällä jos tarvetta tsekkaamiseen on. Muut tehköön mitä lystäävät parisuhteissaan, minulle raja on tämä. Ja voin sanoa että mieheni riekkuu työn puolesta pitkin maailmaa, enkä hetkeäkään mieti mitä siellä tekee tai kenen kanssa, en kyttää menemisiä ja tulemisia, mutta tässä on minun rajani.
Mikä tarve miehelläsi on mennä ex:än kanssa mökille ??, nukkumaan vierekkäin samaan sänkyyn ?. Haloo !!!!!, nyt silmät auki.
Siis onko mulla nyt jotenkin poikkeava ajatusmaailma?? MIKSI, MIKSI pitää yhteyttää exään jos ei ole yhteisiä lapsia ? Kun suhde loppuu niin kantapäät vastakkain ja that`s it ...
En ymmärrä miksi se ex pitää olla eron jälkeen joka paikassa mukana, ja suurin piirtein se paras kaveri. Mitä järkeä sitten erota, jos exä roikkuu koko ajan kuvioissa mukana. Sitten kun uusi kumppani kyseenalaistaa tämän niin vedetään suurinpiirtein herne nenään exää myöten. Musta se kertoo sen, että kumpikin elättelee toiveita yhteen paluusta, mutta eivät voi sitä rehellisesti uusille kumppaneille kertoa. Sillon kun ollaan erottu niin ollaan erottu. Se on sitten eri asia, jos on lapsia.
Koska se voi olla paras kaveri..? Ihmiset eroavat, koska eivät enää tunne romanttisia tunteita toisiaan kohtaan. Silti se on ihminen, joka on ollut läheinen ja tärkeä, jossa on ominaisuuksia joita arvostat ja teillä voi olla hyvinkin samanlainen ajatusmaailma. Eli kuulostaa hyvältä ystävältä. Minä olen tekemisissä kaikkien exieni kanssa, enemmän tai vähemmän. Yhden kanssa olen läheinen ystävä. Ne ihmiset olen aikoinaan syystäkin valinnut lähelleni, heissä on edelleen se sama tallella vaikka kaikki seksuaaliset ja romanttiset tunteet ovat jo aikaa sitten kuolleet. Kokisin omituisena, jos mieheni yrittäisi jotenkin rajoittaa kaverisuhteitani. Pidän myös hyvänä asiana, että mieheni on hyvissä väleissä (joskaan ei paljonkaan tekemisissä) exiensä kanssa. En pitäisi häntä kovinkaan fiksuna ja aikuisena, jos hän olisi katkaissut välit, panattelisi ja olisi katkera. Minusta aikuinen, järkevä ihminen ymmärtää, että romanttiset tunteet voivat kuolla, mutta se ei tarkoita, että toista pitäisi ruveta sen jälkeen vihaamaan tai vähintään katkaista välit. Onneksi minä elän sellaisten ihmisten keskellä, joita pystyn kunnioittamaan ja joiden seurassa voin, ja haluankin olla, vielä senkin jälkeen kun suhde on loppunut.
Koska se voi olla paras kaveri..? Ihmiset eroavat, koska eivät enää tunne romanttisia tunteita toisiaan kohtaan. Silti se on ihminen, joka on ollut läheinen ja tärkeä, jossa on ominaisuuksia joita arvostat ja teillä voi olla hyvinkin samanlainen ajatusmaailma. Eli kuulostaa hyvältä ystävältä. Minä olen tekemisissä kaikkien exieni kanssa, enemmän tai vähemmän. Yhden kanssa olen läheinen ystävä. Ne ihmiset olen aikoinaan syystäkin valinnut lähelleni, heissä on edelleen se sama tallella vaikka kaikki seksuaaliset ja romanttiset tunteet ovat jo aikaa sitten kuolleet. Kokisin omituisena, jos mieheni yrittäisi jotenkin rajoittaa kaverisuhteitani. Pidän myös hyvänä asiana, että mieheni on hyvissä väleissä (joskaan ei paljonkaan tekemisissä) exiensä kanssa. En pitäisi häntä kovinkaan fiksuna ja aikuisena, jos hän olisi katkaissut välit, panattelisi ja olisi katkera. Minusta aikuinen, järkevä ihminen ymmärtää, että romanttiset tunteet voivat kuolla, mutta se ei tarkoita, että toista pitäisi ruveta sen jälkeen vihaamaan tai vähintään katkaista välit. Onneksi minä elän sellaisten ihmisten keskellä, joita pystyn kunnioittamaan ja joiden seurassa voin, ja haluankin olla, vielä senkin jälkeen kun suhde on loppunut.
mieltä exäsi uudet tyttöystävät ovat sinun roikkuessasi edelleen kuvioissa?
En silti ikinä, koskaan, milloinkaan menisi esittämään nykyiselle kumppanilleni, että olen muuten menossa exäni kanssa viikonlopulla sinne meidän yhteiselle mökille, tiedätkös? En tahdo asettaa rakastamaani ihmistä asemaan, jossa hänen mieltään ja sieluaan raastetaan. Ja varmemmaksi vakuudeksi, lainatakseni ammattilaista - ei ole olemassa jotakin korkeampaa olemisen tasoa, joka olisi mustasukkaisuudesta vapaa. Jos et ole kumppanistasi lainkaan mustasukkainen, se kertoi, että et välitä hänestä. Mustasukkaisuus on täysin normaali tunne. Oleellista on, miten sen tunteen kanssa käyttäytyy. En kuitenkaan katselisi parisuhdekumppania, joka olisi niin huomioonottamaton ja epäempaattinen minun tunteitani kohtaan, että tulisi esittämään yhteistä mökkiviikonloppua.
eikä mitään paskapuheita siitä, kuinka ollaan hyviä kavereita, ja voidaan mennä kaksistaan minne tahansa ilman niitä uusia kumppaneita.
Lämmintä päälle ja infrapunavideokamera mukaan. Kuvaat ikkunan läpi mitä siellä pimeässä puuhattan. Ota salama pois päältä!
En silti ikinä, koskaan, milloinkaan menisi esittämään nykyiselle kumppanilleni, että olen muuten menossa exäni kanssa viikonlopulla sinne meidän yhteiselle mökille, tiedätkös?
En tahdo asettaa rakastamaani ihmistä asemaan, jossa hänen mieltään ja sieluaan raastetaan. Ja varmemmaksi vakuudeksi, lainatakseni ammattilaista - ei ole olemassa jotakin korkeampaa olemisen tasoa, joka olisi mustasukkaisuudesta vapaa. Jos et ole kumppanistasi lainkaan mustasukkainen, se kertoi, että et välitä hänestä.
Mustasukkaisuus on täysin normaali tunne. Oleellista on, miten sen tunteen kanssa käyttäytyy.
En kuitenkaan katselisi parisuhdekumppania, joka olisi niin huomioonottamaton ja epäempaattinen minun tunteitani kohtaan, että tulisi esittämään yhteistä mökkiviikonloppua.
ammattilaisia on kuule ihan moneen junaan juu
mä mietin mitä te oikeen siellä mökillä tekisitte jos sinne pitäis mukaan tunkea - estäisitte jotain, mitä? vahtisitte, mitä?
kuten joku sanoi jo, olkaa nyt aikuisia ihmisiä ja antakaa toisille tilaa.
vapaus tuo vastuun ja tät's it.
toisen omistamisen halu on ihan sekopäistä mutta eihän se sinne jakeluun mahdu kun "se on normaalii se on normaalii.. sit se ei enää olis mun mies! nii kerta!"
[/quote]
ammattilaisia on kuule ihan moneen junaan juu mä mietin mitä te oikeen siellä mökillä tekisitte jos sinne pitäis mukaan tunkea - estäisitte jotain, mitä? vahtisitte, mitä? kuten joku sanoi jo, olkaa nyt aikuisia ihmisiä ja antakaa toisille tilaa. vapaus tuo vastuun ja tät's it. toisen omistamisen halu on ihan sekopäistä mutta eihän se sinne jakeluun mahdu kun "se on normaalii se on normaalii.. sit se ei enää olis mun mies! nii kerta!"
[/quote]
avokillesi, kun lähtee exän kanssa reissuun? Ihan tasapuolisuuden nimissä.
haluaisi exänsä kanssa mennä sänkyyn niin taatusti menisi, kieltäisin tai en. Ja menisivätkö mökille tai ei.
Kieltämällä ei mies jätä tekemättä mitään, mitä haluaa. Hassua olla noin mustis. Vapaus tuo vastuun.
Itse en edes päästäisi, koska eihän asia ole minun luvan takana. Jos haluaisi exänsä kanssa mennä niin menisi. Jos haluaisi exänsä takaisin, vaikka kieltäisin niin taatusti siihen ei kiellot auttaisi.
Ahdistavan mustasukkaista sakkia.