Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Lapsi 12 v haluaa lemmikikseen kanarialinnun tai jonkun muun vastaavan.
23.04.2012 |
Ei oikeen olla innostuttu asiasta, mutta koetetaan opiskella ja harkita tuota asiaa kovasti kaikilta mahdollisilta kannoilta. Kertokaa kaikkia mieleen tulevia asioita, hyviä tai huonoja, joita meidän nyt olisi mietittävä ja miten voisin perustella sitä, ettei meille ehkä sitä lintua muuta asumaan.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja kaikenlaiset muut lemmikit olen lapsille sallinut mutta lintua meille ei ikinä tule. Metelöivät auringonnoususta - laskuun. Sotkevat, pölyävät. Ja ovat loppujen lopuksi hyvin tylsiä lemmikkejä. Niitä ei voi silittää, ei helliä. Käsikesyksi saaminenkin vaatii jo oman hommansa.
Alue: Aihe vapaa
- paskantavat joka paikkaan kun niitä päästää vapaana lentämään
- alkavat mölyämisen aamulla aikaisin
- niistä tulee tympeää hajua asuntoon vaikka putsaisi häkkiä ihan tunnollisesti
- eikä niistä lopulta ole niin kauheasti seuraa
Meille ei enää ikinä kiitos, undulaatteja oli 2 aikoinaan.