Blondaajat?
Kuinka usein vaalennatte hiukset. Mä olen ennen vaalentanut 3-4kertaa vuodessa, mutta nyt keväällä olen vaalentanut jo kaksi kertaa ja taas pitäis vaalentaa kun juurikasvu näkyy jo ja tekee hiuksista likaisen näköiset. Ja samaa väriä olen käyttänyt koko ajan.
Kommentit (6)
yleensä parin viikon välein, mutta esim lomaillessa saatan olla kuukauden värjäämättä kun ei oo niin justiinsa vaikka juurikasvua onkin se sentti-pari.
kunnes hiukset katkesi siten, että oli sellainen katkenneiden hiusten kohta tuolla takapuolella hiuksissa.
Sen jälkeen blondasin kampaajalla kunnes päänahka paloi (oli herkistynyt vuosien käsittelyn seurauksena). Sen jälkeen en ole enää voinut blondata, koska päänahka ei kestä (kerran kokeiltu tuon palamisepisodin jälkeen).
Että blondauksessakin voi tulla raja vastaan.:)
enkä laita väriä niskapuolelle lainkaan
käytän vain 2-3 astetta vaalentavia sävyjä niin juurikasvu ei näytä liian pahalta
Tosin 2kk olisi parempi, mutta en viitsi etteivät mene niin huonoon kuntoon, ja kallistakin se on. En siis koskaan blondaa itse, kun oma hius on aivan tummanruskea, parempi antaa kampaajan tehdä se...
Mulla on pohjaväri melko vaalea, talvella sellainen maantienharmaa, eli riittää kun teen raitoja hiuksiin n. 3 - 4 kertaa vuodessa. Viime vuonna kävin ottamassa violetin värihuuhtelun hiuksiini, millä käännettiin keltaisuutta pois. Ajoittain käytän myös hopeashampoota.
raitoja ei koskaan tehdä tyvestä eikä jakauksen kohdalle, joten ei koskaan tyvikasvua