Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäätkö kukista? Mikä on lempikukkasi?

Vierailija
23.04.2012 |

????????????????????????????????



Mä rakastan anemoneja.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja neilikoista

Vierailija
2/6 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevään kukista kirsikan ja omenan kukat. Kesällä kiehtovat unikot ja kerrotut pionit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi lähes joka vuodenaikaan on jotain hienoa tarjolla. Tokihan vuokot on näin keväällä kivoja, mutta kielot tulee myös pian, tähdikit, pähkämöt ,,,

Vierailija
4/6 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut en pysty keksimään lempikukkaa, se on aina se, joka on kyseisessä kimpussa tai metsänreunassa tai kukkapenkissä...

Vierailija
5/6 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemppareita ovat valkoiset liljat ja freesiat+ orkideat.



Ylipäänsä tykkään eniten valkoisista kukista, sen jälkeen lemppareita ovat vaaleanpunaiset ja sinivioletit. Keltaisista ja oransseista en niin välitä.

Vierailija
6/6 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemppareita ovat valkoiset liljat ja freesiat+ orkideat.

Ylipäänsä tykkään eniten valkoisista kukista, sen jälkeen lemppareita ovat vaaleanpunaiset ja sinivioletit. Keltaisista ja oransseista en niin välitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan