Lue keskustelun säännöt.
Miksi ruumiinlämpöni on aina asteen sadasosan tarkkuudella sama kun olen terve
23.04.2012 |
joskus huvikseni olen mittaillut ja aina saan saman tuloksen. Aika ihmeellinen kroppa, kun osaa pitää lämpötilan niin tasaisena. Mittarissakaan ei pitäisi olla vikaa kun kipeänä se näyttää eri lukemia ;)
Kommentit (3)
kun sadasosatkin mittaa?
Mulla heittää puoli astettakin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Se, mitä mittarissa lukee ei ole sen tarkkuus. käytännössä esim. korvamittarin mittaustarkkuus on pari kymmenystä ja sen päälle vielä isompi epävarmuus siitä, miten hyvin mittauksen saa osumaan tärykalvolle.
saattaa tosiaan olla, että näyttää puutaheinää
Se, mitä mittarissa lukee ei ole sen tarkkuus. käytännössä esim. korvamittarin mittaustarkkuus on pari kymmenystä ja sen päälle vielä isompi epävarmuus siitä, miten hyvin mittauksen saa osumaan tärykalvolle.