Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ruumiinlämpöni on aina asteen sadasosan tarkkuudella sama kun olen terve

Vierailija
23.04.2012 |

joskus huvikseni olen mittaillut ja aina saan saman tuloksen. Aika ihmeellinen kroppa, kun osaa pitää lämpötilan niin tasaisena. Mittarissakaan ei pitäisi olla vikaa kun kipeänä se näyttää eri lukemia ;)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, mitä mittarissa lukee ei ole sen tarkkuus. käytännössä esim. korvamittarin mittaustarkkuus on pari kymmenystä ja sen päälle vielä isompi epävarmuus siitä, miten hyvin mittauksen saa osumaan tärykalvolle.

Vierailija
2/3 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sadasosatkin mittaa?

Mulla heittää puoli astettakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, mitä mittarissa lukee ei ole sen tarkkuus. käytännössä esim. korvamittarin mittaustarkkuus on pari kymmenystä ja sen päälle vielä isompi epävarmuus siitä, miten hyvin mittauksen saa osumaan tärykalvolle.

saattaa tosiaan olla, että näyttää puutaheinää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi