Uskotko jos 3200€/kk tienaava lähivanhempi väittää veroprosentikseen 30 tai enemmän?
Kommentit (17)
ja alaikäisiä lapsia 3. Normi toimistohommaa, jossa ei ajokilometrejä kerry.
on autoetu > nostaa veroprossaa. Mulla tällähetkellä 33%, brutto 3378€
jos ei ole mitään vähennyksiä.
Valtion tuloveroa pitää noista tuloista maksaa n. 8%. Kunnallisvero on korkeimmillaan n. 21 % ja siihen mahd. kirkollisvero 1-2 %.
Itse maksan 3500 € kuukausituloista 24 % veroa, joten kai mulla on hyvät vähennykset ja oikea asuinkunta?
Eli siitä 21% ja 8% valtiolle. Ok, katsotaan minkä prosentin kusipää on lastenvalvojan luona tänään käynyt satuilemassa.
ap
jos tiedät asuinkunnan jne.
Tosin voishan se veroprosentti olla vaikka 40%, saa sitten vaan huimat palautukset.
jos tiedät asuinkunnan jne. Tosin voishan se veroprosentti olla vaikka 40%, saa sitten vaan huimat palautukset.
pyytänyt ottamaan palkastaan korkeamman veroprosentin mukaan verot ja yrittää kusettaa lastenvalvojan luona että on muka pienemmät nettotulot mitä ne tulevat olemaan elatusmaksun määrittelyn jälkeen.
Soitin lastenvalvojalle ja saan keskiviikkona tietää minkä veroprosentin mukaan kusipää väittää palkkaansa verotettavan.
On kusipää ketkuillut ex-vaimonsa ja hänen yhteisten lastensa elarit aikoinaan minimiksi kun nosti veroprosenttiaan oikeuskäsittelyn ajaksi.
No helposti, itsellä on palkka 2700 ja automaattisesti lähetetyn verokortin prosentti on 25,5
Jos on, niin sitten voin uskoa. Jos ei ole, niin sitten etä valehtelee. Minulla on 4700 euron kuukausituloista veroprosentti 28 tai 29. Sen päälle tulee vajaa 6 prosenttia eläke- ja työttömyysvakuutusmaksuja. Ainoa vähennys minulla on ay-liikkeen jäsenmaksu.
pienentää käteen jäävää tuloa.
Laske vero.fi-veroprosenttilaskurilla prosentti.
En usko, että veroprossa ihan olisi 30, mutta toisaalta taas sitten ne eläkemaksut siihen päälle tekee noin 5% eli jos verokortissa lukee vaikka 30, niin todellisuudessa palkasta otetaan 35% pois.
saa 70% tuosta 3200 Eurosta käteen?? Siis veroprosentti 25% ja muut päälle? Se pitää taatusti paikkaansa. Hänen nettotulonsa tuolla brutolla on hyvin todennäköisesti noin 2200-2250 Euroa/kk.
ja prossa 28. Autoetu tosiaan nostaa ainakin 2-3%
antaa Helsingissä, evlut, ei vähennyksiä-> prosentti 23,5%
Lisäprosentti 39%
Eli äijällä on tulot menny rajan yli ja maksaa loppuvuoden isompaa.
antaa Helsingissä, evlut, ei vähennyksiä-> prosentti 23,5% Lisäprosentti 39% Eli äijällä on tulot menny rajan yli ja maksaa loppuvuoden isompaa.
Eli minimissään se on 29
ja veroja ja veroluoteisia maksuja + ay.-
-maksu on mennyt 916 e. En kuulu kirkkoon, ja asun Vantaalla.
Saa sitten jouluna palautuksia mukavasti.
Mun mies tienaa suunnilleen ton verran ja sen veroprosentti oli viime vuonna 34.