Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmas pyörä-kirjoittajasta:

Vierailija
22.04.2012 |

Ote tekstistä:

"No, en mä siltikään aio ottaa stressiä Mikon lasten muistin tai muistamattomuuden takia. Edelleenkin voisin väittää, ettei nille jääny päällimäisenä tuosta reissusta mieleen vieras nainen joka ihan neutraalisti puhu niiden isän kanssa.

Niinhän me tavattiin, mutta ne meidän yhteiset tutut eivät asu täällä päin. Muita yhteisiä meillä ei ole, eikä nekään yhteiset tutut ole edes kunnon tuttuja.

En aio alkaa enempää tuosta kuviosta selittelemään.

Ja jos jotain juttuja liikkeelle olisikin lähtenyt, niin mistä muka? "Mikko puhu Hoplopissa jonkun naisen kanssa. Ei ne yhdessä tulleet tai yhdessä lähteneet, mutta kyllä ne siellä toisilleen puhu. Voi kauheeta sentään, naimisissa oleva mies puhunut toisen naisen kanssa!!!:O"

Limainen iskemisyritys se oli, vaikka kuinka voissa paistaisi ja kääntelisi ja vääntelisi miten. Sitä se alusta loppuun asti oli, ole uskomatta jos haluat, mutta sen verran mulla on tilannetajua ja kykyä nähdä, minkälaiset taka-ajatukset tällä tyypillä oli".

TULKINTA:

Tuo ei missään nimessä ole 17-vuotiaan tekstiä.

1. Ensinnäkin - kukaan teini ei kirjoita " vaikka voissa paistaisi" - noin kirjoittaa nelikymppinen - tai vanhempi.

2. Tuota kyseistä tekstiä oli kommentoitu useaan kertaan ja blogin kirjoittajan KAIKKI omat vastaukset olivat olevinaan sarkastisia - ja aivan liian kyynisiä ollakseen nuoren kirjoittamia. Ja se kirjoitustyyli on muutenkin kuin omani; vanhahtava, ei teinityylinen. Tunnistan oman ikäiseni tavan

kirjoittaa.

Kuka vanhus viitsii kirjottaa tollasta?? Häiriintynyttä touhua.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla päätelmillä ei ole 17-vuotias?? Saako nauraa? :D Ensinnäkin, oma kirjoitustyylini on välillä "vanhahtava", niin kuin sanoit. 16-vuotias kun olin, harva uskoi minua ikäisekseni kirjoitustyylin perusteella. Mitä jos Candy vaan sattuu nyt olemaan äidinkielellisesti lahjakas, eikä 40-vuotias av-mamma, jonka elämä on niin tylsää, että pitää kirjoittaa tollaista tarinaa??

P.S. itsehän käytin "Vaikka voissa paistaisi"-sanontaa 12-vuotiaasta asti, revi siitä...

Vierailija
2/2 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on jaksanut käyttää tohon trollaukseen noin paljon aikaa ja vaivaa. Mutta ansaitsisi kyllä vuoden trolli-pokaalin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi