Miten minusta tuntuu, että melkein kaikki kiistävät katsovansa Salkkareita,
mutta kuitenkin se komeilee viikosta toiseen suosituimpien TV-ohjelmien listalla ihan kärkipäässä? Miten on mahdollista? Mistä ne katsojat oikein löytyvät?
Kommentit (30)
Mä katson Salkkareita, ikää 37. Koskaan en ole kiistänyt, päinvastoin, ilmoittanut olevani koukussa.
Ja kyllä, arvostan silti itseäni. En käsitä miten itsensä arvostaminen ja katsotut tv-ohjelmat liittyy toisiinsa.
sitten sain lapsen ja kaikki tv ohjelmat vain jäivät... sitten kun taas pystyin keskittymään televisioon, ei salkkarit enää kiinnostanut.
Tiedän perheitä joissa koko perhe sitä ohjelmaa katsoo, myös 7 vuotiaat. Ei se ole mikään lasten ohjelma, ei edes silloin alussa vaikka silloinhan se on kuulema nykyiseen tosi kesy. Kalle oli homo ja siinä oli hämmästelemistä kerrakseen :D
suosittu puheenaihe päiväkotien pihoilla.
kuin 7päivää ja AV-palsta ja vieraat naiset/miehet - en tunnusta.
minä tiedän monia, jotka seuraavat Salkkareita. Kaikenikäisiä ja kokoisia. Ehkä ap sinun tuttavapiiriisi ei vain ole sattunut sellaisia, jotka sitä seuraisivat.
mutta itse en todellakaan katso. Voihan olla, että digiboxi jää joskus 3-kanavalle kun telkku pannaan kiinni, kaipa sitten rekisteröidymme katsojiksi kumminkin.
Kyllä niitä katsojalukuja tutkitaan ihan eri tavalla. Ellei teillä sitten ole Finnpanelia kotona.
Mä luen Seiskaa joskus kampaajalla, mutta Salkkareita en katso.
mutta itse en todellakaan katso. Voihan olla, että digiboxi jää joskus 3-kanavalle kun telkku pannaan kiinni, kaipa sitten rekisteröidymme katsojiksi kumminkin.
olen kyllä katsonut Salkkareita n. 10 vuotta sitten enkä tuota asiaa kiistä.:)
Seiskaa en kiistä lukevani.:) Harvoin tulee kuitenkin luettua.
Kyllä niitä katsojalukuja tutkitaan ihan eri tavalla. Ellei teillä sitten ole Finnpanelia kotona.
Katsojaluvut otetaan erikseen seurantaan valittavista talouksista. Saavat sellaisen laitteen, joka rekisteröi, mitä kanavaa katsotaan. Myös jokaiselle talouden jäsenelle on oma koodinsa tms., jonka syöttää, kun alkaa katsella ja taas, kun lopettaa katselun. Eli ei koko perhettä automaattisesti lasketa katselijoiksi, jos perheen teini on ainoa, joka seuraa sarjaa.
Nyt televisio on kyllä ko. aikaan kolmosella, mutta eipä paljon kerkeä keskittyä, kun syöttää lapselle puuroa ja tekee muita iltajuttuja.
Hassua muuten, että meidän 8kk vauva kääntää katseensa heti telkkariin, kun Salkkareiden tunnari alkaa! Hymyilee vaan eikä puuron syönnistä meinaa tulla mitään. Muihin ohjelmatunnareihin ei reagoi noin. Olenkin miettinyt, että oisko vauva kuullut musiikin niin monesti vatsassa ollessaan ja aistinut minun rentoutuvan, kun kiinnittää noin voimakkaasti ja myönteisesti huomiota biisiin :)
kyllä ihmisiä jotka sitä katsoo. Itse seurasin sitä myös silloin alkuaikoina, mutta sitten vaan kyllästyin ja katsominen jäi.
On minun arkipäivieni aivot narikkaan hetkeni.
ovat joko teinejä tai wt-porukkaa.
En ole koskaan katsonut salkkareita enkä vuosiin roskakanavien muitakaan ohjelmia.
Seiska on niin tylsä, että kampaajalla valitsen mieluummin jonkun naistenlehden, joka on yleensä pari astetta kiintoisampaa luettavaa.
että koululaiset, yläkouluikäiset, katsovat salkkareita, ja ilmeisesti nuoremmatkin. Eli katsojaluvut voivat olla korkeita ihan siksikin, että perheen lapset avaavat silloin telkkarin.
minä tiedän monia keski-ikäisiä ja vanhempiakin ihmisiä, jotka seuraavat Salkkareita.
että emme katso Salkkareita emmekä lue Seiskaa. Voi toki olla, että vanhin lapsemme (9v.), jossain kavereilla on katsonut. Ja ei haittaa, siitä vaan!
Meillä ei ole telkkua, ollaan aikamoinen "ulkoilmaperhe". Mutta ihan rehellisesti sitä. En moralisoi ketään.
Itse en lue enkä katso, ennen tein kumpaakin. 80-vuotiaalle mummolleni tulee Seiska, ja teini-ikäiset lapseni katsovat omasta telkkaristaan Salkkareita.
itseään tai lapsiaa arvostava ei katso salkkareita eikä anna lastensakaan katsoa