Tänään kulutin juoksulenkilläni 1674 kcal.
Kommentit (18)
pakkomielteiseltä ja katkeralta :(
ja pitempiä matkoja juoksevat miettivät muita asioita kuin kalorinkulutusta. Mutta väärässä olin.
kuuntelen musiikkia. Laitoin vaan tiedot tänne tiedoksenne, teille jotka syövät ja mässäävät ja istutte koneen vieressä lähes koko päivän. Olen armoton itseäni kohtaan ja töissä saavutan kaikki tavoitteet.
Matkaa kertyi 20 km, vauhti oli aika hidasta hölkkää joten aikaa kului 2,5 h, viimenen kilometri kävelyä.
Mä en mitenkään kyttää kaloreita, mutta mielenkiintosta seurata niitä ja asettaa itselleen tavoitteita liikunnan suhteen.
Mahtavaa on myös huomata tuloksia, joita suht rankalla liikunnalla tulee:)
nimim. kerrankin kesäkuntoon
puolestani kulutin 1587.6 kcal spinningissä. Tai näin ainakin EnergyNet arvioi.
Lauantaina uin 30min (1km) ja kävelin kauppaan 2,6km itseäni miellyttävällä vauhdilla, keskimäärin 5,1km/h. Tällä lyhyellä matkalla kului 166kcal.
Uintia en ole laskenut, netistä kai löytäisin arvion.
Sports Trackria käytän ja painan 92,8kg.
uinti: 392.68 kcal
kävely: 166 kcal
En kyllä hemmetti vieköön usko tuota uinnin kalorimäärää, mutta sama se, lähden sinne uudelleen tänään. T: pläski
Itse kulutan tunnin lenkillä n. 500 kcal...
Itse kulutan tunnin lenkillä n. 500 kcal...
Hyvä jos edes 350 menee tunnissa. Mutta olen aika pienikokoinen. Isompi ihminen kuluttaa enemmän.
Ap:n täytyisi olla valtavan kokoinen nainen tai sitten mies (ja silloinkin isohko).
En tosin muista paljonko mulla puolimaratonissa menee, mutta ei lähellekään tuollaisia lukemia.
Ei ole lukemat kohdillaan, ei. Kannattaisi ap ehkä panostaa vähän parempaan sykemittariin jos nuo lukemat oli siitä.
juossut tänään, penikkatauti estää.
Kävin kyllä kävelyllä n.8km (1t15min). Kyllä siinäkin ihan hyvin kulutti, tosin ei lähellekkään noin paljon kuin AP :)
en koskaan laske kaloreita, en kulutettuja enkä syötyjä. Tein tänään lyhyen palauttavan lenkin koska tällä viikolla on ollut muuten niin kova treeniohjelma. Ensi viikko onkin sitten kevennetty treeniviikko.
Saat meinaa juosta aikamoisen matkan jos yli tuhat kaloria polttaa. Jotenkaan en usko.
Saat meinaa juosta aikamoisen matkan jos yli tuhat kaloria polttaa. Jotenkaan en usko.
Kalorilaskuri laskee, että minä, kolmikymppinen, hieman pyylevä nainen kuluttaisin tunnin juoksulenkillä n. 800 kcl. Mutta siis reippaalla juoksulenkillä. Eli juoksitkos nyt sitten puolimaratonin vai kuinka päädyit tuohon lukemaan?:)
lenkin pituus oli 20.8 km, kesto 1:45:14, avg speed 11.8 km/h keskim./max syke 129/179 bpm
ja pitempiä matkoja juoksevat miettivät muita asioita kuin kalorinkulutusta. Mutta väärässä olin.
Juoksitko Päijänteen ympäri?
Keilalahti-Keilaniemi- Lehtisaari-Kuusisaari-Munkkiniemi-Meilahti- Tamminiemi- Taka-Töölö-Hietaniemi-Lapinlahti-Kamppi-Bulevardi
kuuntelen musiikkia.
Laitoin vaan tiedot tänne tiedoksenne, teille jotka syövät ja mässäävät ja istutte koneen vieressä lähes koko päivän.
Olen armoton itseäni kohtaan ja töissä saavutan kaikki tavoitteet.
Laitoin vaan tiedot tänne tiedoksenne, teille jotka syövät ja mässäävät ja istutte koneen vieressä lähes koko päivän.
Olen armoton itseäni kohtaan ja töissä saavutan kaikki tavoitteet.
Eilen oli juhlat, joten tänään lököiltiin, huomenna arki normaalisti. Ja olen tyytyväinen siihen, minkä verran harrastan liikuntaa (neljä kertaa viikossa plus hyötyliikuntapyöräily).
hyvä keskinopeus, alhainen syke, ja pitkä kesto lenkillä; en tod yllä itse tollaisiin numeroihin vielä. Hyvä juttu AP!