Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jahas, 150 egen per hlö polttarit tulossa...

Vierailija
22.04.2012 |

...ja tuo summa EI sisällä omia ruokia tai juomia (menuehdotus tuli s-postilla ja halvin vaihtoehto oli 59 euroa).

En ole häissä ollut moneen vuoteen, onko tää ihan yleinenkin meininki nykyään?

Oma budjetti ei tästä kaadu, mutta mietin vaan, mitenköhän esim. kotihoidontuella olevat kaverit tällaisista klaaraavat...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele että polttareitten ja häiden jälkeen riitannutaan. Jättäisin väliin tuon hintaiset polttarit vaikka työssä käyvä ihminen olenkin.

Vierailija
2/10 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki maksaa ihan älyttömästi, eikä ajatella, että kaikilla ei ole varaa.

Meillä on aiak paljon vietetty polttareita kaveriporukassa talkoohengellä.

Kalleimmillaan polttarit maksanut 20e.

Ja lystiö on ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka rahaa olisikin. Kukaan kaveri ei ole minulle niin arvokas, että viitsisin tuolla summalla häntä paapoa.

Vierailija
4/10 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli polttarit, jotka sisälsi ruokaa ja juomista muualla kuin baareissa, pari päivää ja pari yötä, paljon kivaa ohjelmaa... 70 e/nassu.

Tämän yllä olevan puolison polttarit ilmoitettiin maksavan 250 e + majoitus. Yllättäen mies ei osallistunut...

Vierailija
5/10 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos ohjelmassa olisi asioita joita olisin pitkään halunnut kokea/tykkään tehdä, esim. kalliokiipeilyä, helikopterilento tms. minulle kivaa.

Mutta jos summa sisältää vain morsiamen viihdytystä ja kauneushoitoja...

Vierailija
6/10 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jouduin ilmoittamaan että en pysty osallistumaan, kun budjetti oli 100e/nuppi.

Ravaamista sinne sun tänne, kaupungista toiseen, piknikkiä, kauneushoitoja morsiammelle, omat juomat ja ruuat ei sisältynyt hintaan...

Ja niin, mul oli LA samana päivänä kun polttarit oli =D

No, enpä sitten osallistunut, ja yhtä läheinen kaveri on vaikken osallistunut polttareihin.

Vierailija
7/10 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei sisältänyt omia kuluja. En todellakaan osallistunut ja kaaso oli lähettämässä mulle laskua joka tapauksessa.

Kieltäydyin siitäkin.

Loppujen lopuksi en saanut edes kutsua häihin.

En ollut missään vaiheessa ollut kutsulistalls.

Kaaso otti yhteystietoni morsimen kännystä kun kävi ilmi ettei polttariin ollut osallistujia, hinnan takia.

Mä olen laittanut ehdottoman hinnnan 50 e per ilta + omat syömiset. Jos pitää maksaa kuljetuksis, majoituksia, olen sanonut ei.

Itse olen muutaman kerran polttariporukkaa majoittanut ja outoa on ollut kun kaaso on ehdottanut hotelli.

Vierailija
8/10 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jouduin ilmoittamaan että en pysty osallistumaan, kun budjetti oli 100e/nuppi.

Ravaamista sinne sun tänne, kaupungista toiseen, piknikkiä, kauneushoitoja morsiammelle, omat juomat ja ruuat ei sisältynyt hintaan...

Ja niin, mul oli LA samana päivänä kun polttarit oli =D

No, enpä sitten osallistunut, ja yhtä läheinen kaveri on vaikken osallistunut polttareihin.

Vierailija
9/10 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäis kyllä väliin täälläkin...

Tuon lisäksi sitten vielä kustantaisi kaiken häihin liittyvät jutut, niin melko ihanan kallista..

Vierailija
10/10 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä ei ole enää mitään suhteellisuudentajua eikä röyhkeydellä näytä olevan lainkaan rajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan