Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

käyttekö kaveripariskuntienne kanssa yhteissaunassa

Vierailija
22.04.2012 |

siis niin, että kaikki ovat alasti? - mä en, ja olen saanut kuulla olevani aika tiukkis, olenko? Naisten kesken on mielestäni ok mennä alasti.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman perheen kanssa kyllä.

Vierailija
22/80 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin edes saunotaan ja jos saunotaan, niin mennään naiset ja miehet erikseen tai pariskunnittain joskus harvoin.

Mä en tosiaankaan mene saunaan vieraiden miesten kanssa tällä ikää enää, vaikka mulla onkin ihan kohtuullinen kroppa. Mun mielestä se ei vaan ole sopivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena käytiin aina sekasaunassa, vaikkei pariskuntia oltukaan. Se oli silloin ihan luonnollista ja tuntui oikealta. Enää se ei vaan tuntuisi niin luontevalta, ehkä oma kroppa on muuttunut liikaa lasten jälkeen.

Vierailija
24/80 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saunominen kestää lähes koko päivän ja ollaan saunottu sekä naisten ja miesten kesken tai samaan aikaan, usein lapsetkin mukana. uimassa käydään myös aina alasti, ja ihan tavallisia ihmisiä ollaan. Ja varmasti kukaan ei kyttää kenenkään kroppaa.

Vierailija
25/80 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin puistattaa ja hävettää edes ajatella niitä aikoja! Onneksi emme ole enää tekemisissä..:(

Vierailija
26/80 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai olen montakin kertaa saunonut kaveriporukassa, johon on kuulunut sekä miehiä että naisia. Kaikki luonnollisesti alasti ja yhdessä. Ei se nyt ole kovinkaan kummoinen juttu. Kolleegani Lailan kanssa järjestimme työporukalle yhteiset läksiäiset ja illan aloitimme yhteissanomisella, esimerkiksi.

Vierailija
27/80 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaveriporukassa on tapana, että kaikki sekasaunovat yhdessä sukupuolesta riippumatta. Joskus meitä saattaa olla yli 20 ihmistä yhtä aikaa saunassa, silloin tosin joudutaan usein olemaan jo sylikkäin.

Vierailija
28/80 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutaan Keski-Euroopassa eikä asunnossa ole saunaa, kuten ei yleensä muillakaan, eikä sitä kaivatakaan. Mutta jos olisi, en todellakaan voisi kutsua vieraita saunomaan.

Saunaan mennään kylpylöissä.

Vierailija
29/80 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä näitä sekasaunojia on. Aikuisena ei ole eteen tullut yhtään pariskuntaa tai juhlaa, missä porukat olisi menneet alasti sekasaunoihin.

Ei edes työpaikan juhlissa.

Nuorena saunottiin joskus porukalla, mutta ei ole tullut edes aikuisena vastaan sellaista tilannetta, että olisi ollut mahdollista.

Täällä kun tuntuu, että kaikki saunoo työpaikan juhlissa porukalla ja kavereiden kans saunotaan joka viikonloppu. Mennään kavereiden luo kylään ja syöksytään porukalla saunaan tms.

Omassa elämässä ei ole koskaan tullut tuollaista mahdollisuutta edes eteen-

sekasaunoissa. Tosi harvat sitä kyllä oikeasti tekee.

Vierailija
30/80 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis niin, että kaikki ovat alasti? - mä en, ja olen saanut kuulla olevani aika tiukkis, olenko? Naisten kesken on mielestäni ok mennä alasti.

Miksi ei käytäisi? Alaston ihminen ei ole mikään "ihme" juttu. Jos ystävät on läheisiä niin miksi sellainen mitään merkitsisi?

Vierailija
31/80 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin puistattaa ja hävettää edes ajatella niitä aikoja! Onneksi emme ole enää tekemisissä..:(

Mitä hävettävää siinä on?

Vierailija
32/80 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena käytiin aina sekasaunassa, vaikkei pariskuntia oltukaan. Se oli silloin ihan luonnollista ja tuntui oikealta. Enää se ei vaan tuntuisi niin luontevalta, ehkä oma kroppa on muuttunut liikaa lasten jälkeen.

Oli vanha tai nuori. Mies tai nainen. Sillä ei ole mitään merkitystä.

Ainoastaan surkea itsetunto tekee siitä erilaista

Vierailija
33/80 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin junttia, niin noloa. tuollaista tekee vain ihmiset, joilla ei ole mitään käytöstapoja. ja juopot, joille on sama ketä siellä lauteilla on, pääasia että viinavcirtaa.

Vierailija
34/80 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä yleensäkään tykkää saunoa edes vähän tuntemattomampien naisten kanssa, tulee epämukava olo. Mieluiten saunon pelkästään oman miehen ja lasten kanssa.

Naisilla on niin surkea itsetunto? Koska mitään muuta tuo ei ole. Naisten pitäisi ottaa oppia miehistä. Harva heistä itseään häpeää

Vierailija
35/80 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin junttia, niin noloa. tuollaista tekee vain ihmiset, joilla ei ole mitään käytöstapoja. ja juopot, joille on sama ketä siellä lauteilla on, pääasia että viinavcirtaa.

Ihmisiä saunassa? Mitä junttia siinä on?

En minä ainakaan haluaisi viettää aikaa porukan aknssa joka jakaantuu saunaan mentäessä. Olisi aika surkea päivä. Toiset istuu saunassa ja toiset muualla. Sitten toisinpäin. Eli ollaan useita tunteja toisistaan erossa. Ei kuulosta kovin hyvältä yhdessä olemiselta

Vierailija
36/80 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin susta tiedon ylläpidolle. Sana rättipää on rasistinen ja loukkaava ilmaisu.

Vierailija
37/80 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten perhekunnittain. Ihan niinkuin saunakulttuuriin kuuluu. Ei ole tiukkista jos ei halua hillua alasti vieraiden vastakkaista sukupuolta olevien ihmisten kanssa. Olet ihan normaali.

Vaan juuri päinvastoin. Sitten ei pidä viettää aikaa kuin oman sukupuolen kanssa koska mitä järkeä olla vaikka illanvietossa porukalla kun osa porukasta istuu saunassa ja osa ei? Seuraavaksi tilanne on toisinpäin. Siinä se ilta meneekin.

Vierailija
38/80 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet ja naiset erikseen AINA. Ellei sitten olla vain perheen kesken.

Jos ihminen ei kestä olla toisen sukupuolen kanssa saunassa niin huonosti menee. Se on vain ihminen niin kuin sinä. Ei sinne mennä nussimaan eikä katselemaan toisten kroppia.

Vierailija
39/80 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa koen olevani aika vapaamielinen, mutta alastomuudessa on jotain mielestäni jotain pyhää. Kysymys on myös kunnioituksesta muita kohtaan. En ikinä riisuis itseäni alastomaksi toisen naisen miehen edessä. tässä taustalla on sellainen kuvio, että oltiin miehen kanssa kahden muun pariskunnan kanssa mökillä. Tunsimme kohtalaisen hyvin mökin omistajaparin, mutta toinen pari oli vieras. Sovittin jossain vaiheessa iltaa, että mennään saunomaan, mutta täydestä alastomuudesta ei ollut puhetta. Mulla ja miehellä oli uikkarit, mutta saunalla huomattiin muiden olevan ilkosillaan. Aluksi tuli pakokauhu, mutta pakkohan siinä oli saunaan mennä. jälkeenpäin juttelin tapauksesta eräälle ystävälle, jonka mielestä ihan suotta kummastelin. ap

Se on maailman luonnollisin asia.

Vierailija
40/80 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne mennä nussimaan eikä katselemaan toisten kroppia.