Mitä rumat pinkkitukkapullerot luulee kaunistautuvansa posliinilla tai tatuoinneilla?
Uimahallissa näkee sitte jos jonkinlaista viipottajaa. Kaikkein kummallisinta on se, että nykyään naisen kauneuden ja siisteyden hoitaminen kulminoituu kuin posliini se pillu on tai kuinka pitkät on tekoripset.
Siis mitä joka tyylitön läski jolla on musta-pinkki-teinitukka luulee hyötyvänsä ulkonäössä siitä että vielä ajaa pillunsa kaljuksi?
Ja sitten samaan hengenvetoon haukutaan hyväkroppaisetkin naturellit rumiksi ja epäsiisteiksi.
On muute siisteys ja kauneus kaukana kun kananpersetukkainen siiderivalas vetää röökiä Crocsit jalassa, vaikka olis pillu sileäksi raakattu niin ei paljon auta.
Kommentit (25)
Olen mies ja haluan naisen olevan siisti molemmista päistään. Jos minusta olisi kiinni, ei naisille kasvaisikaan muuta kuin hiuksia, kulmakarvoja ja ripsiä. Ja olen pyynnöstä valmis tekemään itse saman, jos mimmi niin haluaa.
Täällä palstalla tuntuu olevan todella paljon naisia, jotka eivät vain millään haluaisi pitää huolta itsestään ja olla sellaisia, mikä miellyttää miehiä. Ja sitten ollaan niin kauhean vihaisia sellaisille naisille, jotka pitävät itsensä sileänä & kunnossa ja tietenkin saavat miesten huomiota.
sama tyyppi, joka hokee tätä siiderivalas-sanaa? Vaikuttaa pakkomielteiseltä ja ikävältä ihmiseltä.
Olen mies ja haluan naisen olevan siisti molemmista päistään. Jos minusta olisi kiinni, ei naisille kasvaisikaan muuta kuin hiuksia, kulmakarvoja ja ripsiä. Ja olen pyynnöstä valmis tekemään itse saman, jos mimmi niin haluaa.
Täällä palstalla tuntuu olevan todella paljon naisia, jotka eivät vain millään haluaisi pitää huolta itsestään ja olla sellaisia, mikä miellyttää miehiä. Ja sitten ollaan niin kauhean vihaisia sellaisille naisille, jotka pitävät itsensä sileänä & kunnossa ja tietenkin saavat miesten huomiota.
miesten huomiota saadaan? Esittelemällä posliinipillua terassilla?
Entäs muuten ne miehet, jotka tykkää karvaisesta? Pitäiskö varmuuden vuoksi ajella toinen puoli posliiniksi ja jättää karvat toiseen puoliskoon, että varmasti miellyttää kaikkia?
Olen mies ja haluan naisen olevan siisti molemmista päistään. Jos minusta olisi kiinni, ei naisille kasvaisikaan muuta kuin hiuksia, kulmakarvoja ja ripsiä. Ja olen pyynnöstä valmis tekemään itse saman, jos mimmi niin haluaa. Täällä palstalla tuntuu olevan todella paljon naisia, jotka eivät vain millään haluaisi pitää huolta itsestään ja olla sellaisia, mikä miellyttää miehiä. Ja sitten ollaan niin kauhean vihaisia sellaisille naisille, jotka pitävät itsensä sileänä & kunnossa ja tietenkin saavat miesten huomiota.
Mikä vitun ongelma joillekin on tuo luonnollisuus JA VARSINKIN sen nimittäminen epäsiisteydeksi? Helvetin kumma juttu kun nainen raapii pillunsa terävehkeillä ihan nahaksi ja sitä sitten nimitetään siisteydeksi.
On se sääli kun nykyään miehet ovat mitäkin Nico-Pettereitä jotka eivät tiedä mitä tehdä jos naisella on musta tuhero emättimen edessä ja vierellä. Laskee pili eikä hommista tule mitään kun luonnollinen nainen ei vastaakaan median lietsomaa mielikuvaa.
itsensä sileänä & kunnossa ja tietenkin saavat miesten huomiota.
ihan mietityttämään tää "sileänä ja kunnossa". Että miten tää sileä ja kunnossa näkyy ulospäin jotta sillä saadaan miesten huomio? Siis vaikka baarissa? Leväytetään römpsä tiskille esille (juu, saa varmasti huomiota)?
itsensä sileänä & kunnossa ja tietenkin saavat miesten huomiota.
ihan mietityttämään tää "sileänä ja kunnossa". Että miten tää sileä ja kunnossa näkyy ulospäin jotta sillä saadaan miesten huomio? Siis vaikka baarissa? Leväytetään römpsä tiskille esille (juu, saa varmasti huomiota)?
tietty se, että baarin ovella poke ottais polaroidkuvan jokaisen naisen römpsästä jo ovella. Kuvan vois sitten kiinnittää rintapieleen tai vaikka kampaukseen, jotta kaikki miehet sitten tietäisivät, kelle kannattaa antaa huomiota ja kelle ei.
tai tuhero karvainen tai kynitty, niin empä ole nähnyt vielä ainoatakaan ihmistä, jota tatuointi kaunistaisi!
Olkoon tukka minkävärinen tahansa tai tuhero karvainen tai kynitty, niin empä ole nähnyt vielä ainoatakaan ihmistä, jota tatuointi kaunistaisi!
korvissani lausuttuna sellaisella narisevalla, ikävällä äänellä.
"Mikä vitun ongelma joillekin on tuo luonnollisuus JA VARSINKIN sen nimittäminen epäsiisteydeksi? Helvetin kumma juttu kun nainen raapii pillunsa terävehkeillä ihan nahaksi ja sitä sitten nimitetään siisteydeksi."
Sinulla on oikeus olla siistimättä itseäsi ja antaa kaiken rehottaa niin kuin Luontoäiti on säätänyt.
Samaan aikaan muista, että meillä miehillä on yhtäläinen oikeus olla antamatta sinulle ja virkasiskoillesi suuseksiä. Meillä on myös oikeus kieltäytyä kaikenlaisesta seksuaalisesta kanssakäymisestä sinun ja virkasiskojesi kanssa varsinkin, jos tarjolla on meidänkin mieltymyksemme huomioivaa sileää posliinia.
Miesten vika nykyaikana on se, että he vaativat naisilta aivan liian vähän. Ja jos vaatii naiselta esimerkiksi sitä posliinia, täytyy olla valmis ajelemaan itselleenkin sellainen: älä vaadi toiselta, mitä itselläsi ei ole.
Samaan aikaan muista, että meillä miehillä on yhtäläinen oikeus olla antamatta sinulle ja virkasiskoillesi suuseksiä. Meillä on myös oikeus kieltäytyä kaikenlaisesta seksuaalisesta kanssakäymisestä sinun ja virkasiskojesi kanssa varsinkin, jos tarjolla on meidänkin mieltymyksemme huomioivaa sileää posliinia.
että useimmat aikuiset miehet eivät vaadi (tai edes halua) naisilta tietynlaista kampausta alapäästä.
Ps. Se lainausnappi on siinä otsikkokentän alla.
Olen mies ja haluan naisen olevan siisti molemmista päistään. Jos minusta olisi kiinni, ei naisille kasvaisikaan muuta kuin hiuksia, kulmakarvoja ja ripsiä. Ja olen pyynnöstä valmis tekemään itse saman, jos mimmi niin haluaa. Täällä palstalla tuntuu olevan todella paljon naisia, jotka eivät vain millään haluaisi pitää huolta itsestään ja olla sellaisia, mikä miellyttää miehiä. Ja sitten ollaan niin kauhean vihaisia sellaisille naisille, jotka pitävät itsensä sileänä & kunnossa ja tietenkin saavat miesten huomiota.
lukutaidoton opettelee tunnistamaan muutaman sanan ulkonäöltä. Se osoittaa, että ihminen rajallisesta potentiaalistaan huolimatta yrittää ja tsemppaa, vaikkei todellisuudessa kuitenkaan muutu kauniiksi tai osaa lukea. Se on teko, jolla koetaan osallisuutta ja yhteisöllisyyttä.
tai tuhero karvainen tai kynitty, niin empä ole nähnyt vielä ainoatakaan ihmistä, jota tatuointi kaunistaisi!
Valtaosa naisista ei kehtaa kulkea julkisesti rehottavat kainalo- tai säärikarvat näkyen.
Samat daamit kehtaavat kuitenkin hyvin tarjota miehelleen rehottavaa jalkoväliään.
On siinä naisella logiikka kunnossa, kuten muinaisissa speden sketseissä.
En koskisi naiseen, joka rehottaa mistään.
t: mies.
Valtaosa naisista ei kehtaa kulkea julkisesti rehottavat kainalo- tai säärikarvat näkyen.
Samat daamit kehtaavat kuitenkin hyvin tarjota miehelleen rehottavaa jalkoväliään.
On siinä naisella logiikka kunnossa, kuten muinaisissa speden sketseissä.En koskisi naiseen, joka rehottaa mistään.
t: mies.
Ihania nää miehet, jotka itkee naisten sheivausten perään :D
Tän palstan juttuja hetken lukeneena oon tullut siihen tulokseen, että mulla on hemmetin harvinaislaatuinen ja ihana mies :D Hän kun tykkää karvoistani jne..
Jos oot noin nirso, sä jäät ilman
Itsestään kun pitää huolta ja on trimmikrommainen mies, niin ei kuule ole ollut milläänlailla ongelmaa löytää naisia, jotka huolehtivat pusikoistaan. Yleensä jos pusikkoon törmää, niin jo daamin yleisilmeestä huomaa, että ulkonäköön ei just kiinnitetä huomiota ja asennekin on vähän varautunut ja estoinen.
Et taida ihan olla tapetilla sinäkään, kuten tuosta asenteestasikin huomaa. Estoisen ja rajoittuneen daamin kanssa on se pusikko kyllä pienin ongelma seksileikeissä.
t; mies.
miesten huomiota saadaan? Esittelemällä posliinipillua terassilla?
Entäs muuten ne miehet, jotka tykkää karvaisesta? Pitäiskö varmuuden vuoksi ajella toinen puoli posliiniksi ja jättää karvat toiseen puoliskoon, että varmasti miellyttää kaikkia?
REps!
Itse olen juuri sellainen rumanaama jolla on pinkki tukka. Ja posliinipillukin vielä. Pitäisikö väkisin olla sen näköinen että kaikki heti huomaisivat ettei minulla mitkään kauniit kasvot ole?