Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkasitko, kun lähdit synnyttämään?

Vierailija
22.04.2012 |

Synnytin esikoisen 5 kk sitten, ja minun mielestä oli erikoista, että jotkut äidit tuli synnyttään täydessä meikissä...

Itselläni tuli yöllä lähtö sairaalaan, niin eipä siinä paljon ehtinyt meikkaamista miettiä.

Entäs te?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä käyny suihkussa tai mitään muutakaan. Siinä vaiheessa kun supistukset ovat tulleet kunnolla niin on ollu jo kiire sairaalaan, ei siinä ole ehtiny meikkejä miettiä.

Vierailija
22/35 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsivesi meni viideltä aamulla. Sit lähdin suihkuun ja laittauduin ja seitsemän pintaan oltiin synnärillä. Lapsi syntyi 10 vaille kaksi iltapäivällä. Eikä ollut meikit pitkin naamaa. Ja joo, myös alapään karvat ja säärikarvat oli ajeltu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi heistä syntyi iltapvällä ja illalla, joten meikit oli jo valmiina, mutta viides syntyi aamulla klo 8 ja tunti aikaisemmin istuin vielä kotona meikkaamassa.

Meikkaan aina, kun poistun kotoa. En kertakaikkiaan pysty/kehtaa näyttäytyä naturellina.

Vierailija
24/35 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en meikkaa muutenkaan, niin oishan se vähän outoo ollu..

Vierailija
25/35 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lähdin aamulla käynnistykseen, vauva tosin syntyi vasta seuraavan päivän iltapäivällä ja olin ne meikit jo pessyt pois :D

Vierailija
26/35 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin lähdettii kiireessä synnärille ja mun tapoihin ei siihen aikaan muutenkaan kuulunut meikkaaminen. Kuvat tuosta synnytyksestä oli HIRVEITÄ.

Tokalla kerralla mulla oli aika käynnistykseen, joten aamulla ehdin meikata kevyesti. Meikkivoide, puuteri, poskipuna, huulikiilto, vähän vaaleaa luomiväriä. Sellainen raikas ja kevyt ehostus, kuviakin kehtaa katsoa...

Nyt kolmatta odotan ja todennäköisesti käynnistys tiedossa. Koska la on heinäkuussa, niin mennään varmaan mun kesämeikillä, eli aurinkopuuteria, rajaukset+ripsari ja vaalea luomiväri+huulikiilto.

Vierailija
27/35 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjailin varpaankynsieni lakat :D En lähtenyt kiireellä, lähdin sairaalaan vesien menon takia, mutta mulla ei ollut supistuksia. Mut otettiin osastolle käynnistykseen.

Vierailija
28/35 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksen jälkeen (aikana ei otettu) on hirveitä, mutta tuskinpa olisivat olleet meikattuina parempia. Oli kamala synnytys, olin tosi huonossa kunnossa sen jälkeen.

Vierailija
29/35 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä kovien supistusten ja oksentelun lomassa pärstää meikkailla...luulisi että koko sairaala nauraisi sellaisille!

Vierailija
30/35 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaiseen synnytykseen lähtiessä :)

En mitään täyttä settiä kuitenkaan. Ja hiuksiakin laitoin vähän.

Vierailija
31/35 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärvistelin yön kotona ja aamulla lähdettiin sairaalaan.Meikkasin miten kuten kammottavien suppareiden lomassa. Vauva syntyi sit kahden tunnin päästä.Ei se meikki kyllä mitään auttanut, näytin kamalalta kuitenkin:)

Vierailija
32/35 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ripsarin jätin pois, ettei leviäis pandasilmiksi. :)

Vierailija
33/35 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikannut. En käytä meikkiä muutenkaan. Minä sukeltelin altaassa kaiken hyvän lisäksi, joten eipä olisi meikki pysynytkään naamassa :D

Mutta sitä ihmettelen, kun joku tuossa kertoi meikanneensa lähtiessään ja olleensa freesin näköinen 1,5 vuorokautta myöhemmin. Kestääkö meikki nättinä niin kauan?

Vierailija
34/35 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin odottamaan kotona supistusten voimistumista niin hemmetin kauan että siinä ehti myös käydä kaupassa, siivota kämpän, leipoa, katsoa monta elokuvaa ja ties mitä. Olin liian kipeä että olisin pystynyt nukkumaan, siinä tilassa jopa tukan kähertäminen tuntui hyvältä ajanvietteeltä.

Vierailija
35/35 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka olette meikanneet: eikö meikit levinneet synnytyksessä?

Itse olisin varmasti näyttänyt kahta kauheammalta, jos olisin synnytykseen meikannut. Heti synnytyksen jälkeen otetuissa kuvissa olen kauttaaltaan hiestä märkä. Naama on punainen ja tukka valuu hikeä. Tuohon jos lisäisi valuneet meikit, niin tosi hyvältä näyttäisi. :D

Mutta vaikka en kuvissa ole kauneimmillani, niin mielestäni ne ovat upeita kuvia silti. Siinä näkee selvästi miten rankka rupeama on takana (yli tunti ponnistettu nelikiloista vauvaa), ja ihana vauva on turvallisesti sylissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi