Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meikkasitko, kun lähdit synnyttämään?

Vierailija
22.04.2012 |

Synnytin esikoisen 5 kk sitten, ja minun mielestä oli erikoista, että jotkut äidit tuli synnyttään täydessä meikissä...

Itselläni tuli yöllä lähtö sairaalaan, niin eipä siinä paljon ehtinyt meikkaamista miettiä.

Entäs te?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä lähtö tuli illan suussa ja pesin meikit pois ennen lähtöä. Olin kyllä käynyt samalla viikolla laittamassa ripsien ja kulmien kestovärin.

Vierailija
2/35 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajoin säärikarvat ja taisin laittaa tukkaakin suihkussa käynnin jälkeen :).

Tilanne oli sikäli ehkä vähän erilainen, että lapsivedet meni yöllä ja sen jälkeen piti hetki odotella supistusten alkamista ja voimistumista, niin aikaa oli, muttei mitään tekemistä. Niinpä siis ehostin itteäni ja on muuten salista otetut kuvat eri kivan näkösiä, kun on laitettu mamma :D :D. Vähän naurattaa itteäkin jälkeenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli lähtö illalla suihkun jälkeen televisiota katsellessa kun vedet menivät, ka sipaisin naamaani vain vähän puuteria ja ripsaria ennen lähtöä. Mutta jos olisi tullut lähtötuntia aiemmin niin olisin ollut ns. "täysissä meikeissä" ennen suihkussakäyntiä enkä taatusti niitä olisi alkanut poiskaan pesemään.

Vierailija
4/35 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin sitten jouduin kipujen ja sotkun vuoksi läträämään monet kerrat suihkussa ja arvatkaapa oliko ne vedenkestävät ripsarit sellaisena kauniina tasaisena pandana silmien alla. Hirmu kauniita kuvia. Se oli kun synnytin toista lastani, enkä kolmatta saadessa enää meikannut. Nyt neljättä odottaessa pidän myös huolen että pesen naamani naturelliksi ENNEN sairaalaan lähtöä.

Vierailija
5/35 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin just viikkoa aikasemmin laittanut ripsien pidennykset, niin näytin ainakin jotenkin ihmiseltä (;

Vierailija
6/35 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla kuuden aikaan ruveta meikkaan.Suihkussa kävin enne lähtöö mut ei tullut edes mieleen että rupeen laittaan jotain tukkaa ja naamaa.

Vierailija
7/35 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on myös ripsienpidennykset, ja hyvä iho, niin en laittanut mitään meikkiä, vaikka aikaa kyllä olis ollut.

Vetasin vaan hiukset ponnarille ja maximekon päälle :) Muutenkin oli niin läkähdyttävän kuuma, että ei olis mulla sillon meikit pysyny.

Vierailija
8/35 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin vähän meikkivoidetta, vaikka yöllä lähdettiin. ajattelin että näyttäisin sitten vähäsen paremmalta, kun naama on aika laikukas ja kuivakka muuten. No ei olisi kannattanut.. en päässytkään pesemään naamaa sairaalassa kuin vasta parin päivän päästä, joten se meikkivoidehan paakkuuntui ja kerrostui ihan järkyttävän näköiseksi. iho meni sitten todella huonoon kuntoon..

Vierailija
9/35 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran tuli itkua tihrustettua että meikit olisi olleet poskilla. Eikä olisi huvittanut ruveta pesemään meikkejä heti synnytyksen jälkeen, suihkussakin sai käydä vain pikaisesti.

Vierailija
10/35 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme synnytystä ja en tosiaan meikannut ennen enkä jälkeen synnytyksen. Ihan luomuna mentiin, niinku synnytyskin :)

Vierailija
11/35 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku oli jo meikit naamanssa ku lähtö tuli. Niin nopea synnytys että en ehtinyt missään vaiheessa niitä poiskaan pesemään.. ihme kyllä, eivät olleet pitkin naamaa =)

Vierailija
12/35 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdin myös siivota talon, leipoa kakun, tehdä ruokaa lapsenvahdille ja lapsille ja käydä parin kilometrin rauhallisen kävelylenkin ennen kuin piti osastolle lähteä. Ei kaikille tule tulipalokiirettä. Mulla oli supistukset lähes loppuun saakka hyvin maltillisia eikä juuri ollenkaan kipeitä.

Vierailija
13/35 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdin myös siivota talon, leipoa kakun, tehdä ruokaa lapsenvahdille ja lapsille ja käydä parin kilometrin rauhallisen kävelylenkin ennen kuin piti osastolle lähteä. Ei kaikille tule tulipalokiirettä. Mulla oli supistukset lähes loppuun saakka hyvin maltillisia eikä juuri ollenkaan kipeitä.

Vierailija
14/35 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta todella kevyesti. Olin sen verran turhamainen että halusin näyttää hyvältä valokuvissa ;) Mutta mulla siis molemmilla kerroilla suunniteltu sektio joten en missään supistuksistuskissani joutunut ehostamaan.

Mulla oli siis tyyliin meikkivoide, poskipuna, kulmakarvat ja ripset laitettu. Eli ihan normaali meikki, en normaalistikaan käytä enempää.

Vierailija
15/35 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla kerroilla supistukset alkoi yöllä. Esikoista odottaessa en kyllä juuri jaksanut meikata muutenkaan. Iltaisin oli niin väsynyt, että meikkien poispeseminen tuntui ylivoimaiselta puuhalta.

Vierailija
16/35 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauheat supistukset, että hyvä kun niiden kanssa selvisi. Enkä olisi synnytyksen jälkeen jaksanut alkaa meikkejä pesemään pois.

Vierailija
17/35 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin just viikkoa aikasemmin laittanut ripsien pidennykset, niin näytin ainakin jotenkin ihmiseltä (;

ne pitkät ripsetkö ihmisen näköiseksi tekee :)

No onneks mulla on luonnostaan.

Vierailija
18/35 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menin aamulla sairaalaan aamun ruuhkajunassa, mukanani 24 tunnin virtsa isossa kanisterissa. Ja oli normaali arkimeikki päällä. Siltä reissulta en palannut kotiin ennen kuin vauva kainalossa.

Vierailija
19/35 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin kyllä siinä supistusten alettua suihkussa ja pesin hiukset, mutta meikkaaminen ei tullut edes mieleen.

Vierailija
20/35 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsivedet tuli illalla rv 35. Kävin suihkussa, ajoin sääri-, kainalo ja alapääkarvat, föönäsin tukan ja sipaisin vähän puuteria ja huuliliiltoa. Kulmat ja ripset kestovärjätty ja ripsissä pidennykset niin ihan ihmiseltä näytin. Pakkasin myös kaikessa rauhassa kassin ja ajettiin mäkkärin kautta sairaalaan. Siellä piti sitten odotella supistuksia ja 1,5 vrk myöhemmin lapsi syntyi. Näytin kuvissa freesiltä ja raikkaalta ;)