Miten pääsen miehestä eroon
Rakastuin ja otin asuntooni asumaan miehen mutta nyt neljän kuukauden kuluttua alan ymmärtää olevani todella kusessa. Siis pari ensimmäistä kk mies käyttäytyi hyvin ja luulin löytäneeni, jos nyt ei ihannemiestä, niin kelpo kumppanin kuitenkin.
Kaikki muuttui kun kieltäydyin kosinnasta vedoten lyhyeen seurusteluaikaan. Ensin oli maanittelua, uusia kosintoja, aina nolosti polvillaan ja juuri hellien hetkien jälkeen, jolloin on vaikea kieltäytyä. Tunsin oloni jo niin kiusalliseksi, että ehdotin miehelle muuttamista omaan asuntoon, tosin niin että seurustelu vielä jatkuisi hitaammissa merkeissä.
Seurasi syyllistämistä, minä olen muka jättämässä häntä heitteille, uhkailua tyyliin hajotan asunnon ja hankin sulle häädön jne. lisäksi järjetöntä haukkumista hulluksi ja huoraksi jne. kaikilla alatyylin ilmauksilla. käskin lähteä, tuloksetta. Uhkailujen takia soitin poliisille, mutta miten kävikään! Miestä ei voi viedä pois OMASTA kodistaan, ihan sama uhkailee tai ei. Mitä ihmettä teen? Joudunko todella syytteeseen heitteillejätöstä, jos vaihdatan lukot ja pistän tavarat ulos?
Ja muuten, tämä ei selvästikään ole ensimmäinen kerta kun mies näin tekee, olen onnistunut selvittämään tätä hänen omilta sukulaisiltaan, tosin eivät sitä olisi halunneet kertoa, mutta onneksi eivät sentään valehdelleet kun suoraan kysyin.
Kohtalotovereita?
Kommentit (22)
Eiköhän tämä asia ole jo selvinnyt tavalla tai toisella. :D
Näin se valitettavasti on. Voit hakea häätöä käräjiltä, syyksi riittää että avoliittonne on päättynyt. Se kestää.
Jos mies on aggressiivinen niin sitten sinne turvakotiin. Nämä hyypiöt tietävät oikeutensa tarkkaan.