Kuka "maailnaluokan kaunotar" on mielestäsi taviksen näköinen?
Kommentit (83)
En kursuisi ketjua kateus-ketjuksi, kertoo enemmänkin siitä että kauneus on katsojan silmissä :)
ainakin Kirsten Dunst, joka näytteli Spider man-leffoissa. Siis täytyy kyllä sanoa suoraan että ei minkään näköinen kasvoiltaan tai kropaltaan.
Sen sijaan mun mielestä taas monet latinot on todella kauniita ja hyväkroppaisia.
T: äityli
Olen Englanti-fani ja olen asunutkin siellä ja minulla on paljon britti-ystäviä, mutta kellekään heistä ei parane tätä ääneen sanoa: heidän palvomansa maailmanluokan kaunotar, sydänten kuningatar prinsessa Diana oli minun silmissä sangen arkipäiväisen näköinen nainen. Näyttävä kyllä, koska oli pitkä ja hoikka, vaatteet näyttivät hänen päällään hyvältä (siis ne harvat kledjut, jotka eivät edustaneet brittiläisen yläluokan ällöttävää tätilookia), mutta kasvoiltaan tavanomainen. Minusta hän menisi samaan kategoriaan tuon täällä useasti mainitun Cameron Diazin kanssa.
moni tässä mainistuista on minusta kaunis, ja olen varma että monen mielestä minun mainitsemani ovat kauniita :) Makuja on niin monia.
En kursuisi ketjua kateus-ketjuksi, kertoo enemmänkin siitä että kauneus on katsojan silmissä :)
Aniston on parantunut vanhetessaan. Hän ei ole varsinaisesti kaunis, mutta kiinnostavan, tyylikkään ja raikkaan näköinen. ja ne sen hiukset on kyllä ihanat! :D
Tässä ketjussa mainituista ei kyllä montaakaan ole edes hehkutettu maailmanluokan kaunottareksi.
Suomalaisista mun mielestä Kiira Korpi ja Maria Lund ei ole kauniita, vaikka niitä ainan hehkutetaan.
Ulkomaisista Halle Perry ja jessica Alba ei olle kummoisia.
Meikillä saa ihmeitä aikaiseksi. Tuskin kovinkaan moni julkkis on mikään suuri kaunotar ilman meikkiä.
Minusta kauniita ovat esim. Charlize Theron, Megan Fox
tässä hyvä linkki kauniista ihmisistä, monia tässäkin ketjussa mainittuja. Kuvat kyllä todella käsiteltyjä, mutta tosi kauniita :)
http://badhairday.typepad.com/bad_hair_day/2006/04/liv_tyler_bad_h.html
ja aika monesta kauniista naisesta löytyy myös tällainen taviskuva.
ja suomalaisista ainakin Klara Kivilahti ja Saimi Hoyer.
Olisi mielenkiintoista nähdä kaikki nämä ketjussa mainitut naiset saunapuhtaana ilman mitään meikkejä, kuka olisi oikeasti kaunis ja kuka todellakin tavis.
kuka tahansa meistä on kaunis, kun tulee hyvä kuvakulma ja otos.
Hän on ihana ja säteilevä ja hurmaava ja omissä häissään hänet oli kyllä todella onnistuttu meikkaamaan ja kampaamaan aivan älyttömän kauniiksi, mutta noin yleisesti mielestäni ilmaisu kaunotar ei oikein häneen istu...Kasvonpiirteet ja leuka eivät ole kauniit.
Scarlett Johansson, Halle Perry, Jessica Alba, Keira Knightley. Kaikki löytyy muuten tosta yllä olevasta linkistä :)
Adriana Lima on kaunis.
kuka tahansa meistä on kaunis, kun tulee hyvä kuvakulma ja otos.
Olen tuijottanut hänen kasvojaan, enkä vain saa kiinni siitä, mikä hänessä on niin ihastuttavaa.
Scarlett Johansson, Halle Perry, Jessica Alba, Keira Knightley. Kaikki löytyy muuten tosta yllä olevasta linkistä :)
Adriana Lima on kaunis.
te Vauvan naiset ootte aivan uskomattomia.
Olen tuijottanut hänen kasvojaan, enkä vain saa kiinni siitä, mikä hänessä on niin ihastuttavaa.
Adriana Lima on kaunis.
ei mitään symmetriaa. Ruma.
että Scarlet Johansson ei ole kaunis. Ei sitten millään. Ihan viehättävän näköinen hän on, mutta ei kyllä kaunis!
Anu Saagim, hevosennaama
Meg Ryan, peikko
onhan noita
Suomalaisista mun mielestä Kiira Korpi ja Maria Lund ei ole kauniita, vaikka niitä ainan hehkutetaan.
ei edes kovin nätti. Mua on aina ihmetyttänyt miten se on monien mielestä niin kaunis.
Kauneus on katsojan silmässä ;)
kauneimmat on luonnonkauniita.