Paras perheauto?
Auto pitäisi vaihtaa mutta mihin merkkiin ja malliin. Mikä teillä on? Onko tilaa riittävästi? Montako lasta on? Kiitos vastauksistanne.
Kommentit (8)
Mutta meillä on toisena autona Ford S-max ja olen ollut tosi tyytyväinen tiloihin. Meillä on 3 lasta, joista yksi enää turvaistuin-ikäinen. 3lätkäkassia mahtuu heittämällä takakonttiin.
A4, kaksi lasta, ok tiloilta ja tyyllikkyyttä on. Bensaturbon puolesta kulkupuoli kunnossa.
Palstan nimi on Aihe vapaa. Ilmeisesti sua kiinnostaa, kun avasit viestin. Kiitos junttikommentista. Ja kiitos kun luit tämän :)
A4, kaksi lasta, ok tiloilta ja tyyllikkyyttä on. Bensaturbon puolesta kulkupuoli kunnossa.
Hyvännäköinen on kyllä! Ja bensaturbo ihan ok! Kun kolmas lapsi syntyi oli pakko vaihtaa.
nissan primera, farmari. Ihan ok, mutta meillä on lapsia viisi, joten tilat ei todellakaan kohtaa meidän tarpeitamme. Pienemmälle perheelle olisivarmaan ihan toimiva, takakonttiin mahtuu kiitettävästi tavaraa, ja on hyvä ajettava pidemmilläkin matkoilla. Mulle oli lainassa Opel Astra caravan kun oma oli korjauksessa, ja niin uusi auto kuin olikin, niin tilaa oli huomatavasti vähemmän. Takapenkille ei mahtunut enää kolmatta kun kaksi istuu turvaistuimissa (no tiukkaa tekee primerassakin, mutta sinne kuitenkin mahtuu).
Ihan paras auto meillä on ollut Chrysler gr. Voyager. Ainoa miinus oli bensan kulutus (n. 10-12l/100km). Mä kuitenkin kolaroin tuon.. ja vaihdettiin siten pois.
jos lapsia on kaksi tai kolme. Mahtuu hyvin lapset ja kamppeet niin jalkatiloihin kuin takapaksiin.
Turbolla on kulutus vuoden ympäri noin 6,5 l/100 km. Kesällä ilman ilmastoinita siis lähempänä 6 litraa, kun taas talvella menee noin 7 litraa.
Auton ei tarvitse olla aina korkea (tila-autot) bensarosvo ollakseen tilava perheauto.
jos haluat siis AUTON eikä mitään japanilaista paskaa, ranskalaisista puhumattakaan.
Tilaa riittää, lapsia 2.
5 lasta
hyvin toimii