Opiskelen koulussa, jossa puolet on mamuja. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (21)
vai onko sinut jo raiskattu mamujen toimesta? oliko asialla yksi vai useampi mamu? jäitkö henkiin? haukutaanko sinua huoraksi, kun annoit raiskata itsesi?onko sinua vastaan perustettu oma mamujen rape-facebook-ryhmä jossa sinua väkisinpantua panetetllaan?
Mä opetan mamuja. Ja luokassa on paljon miehiä. Hui.
mutta huoriteltu ja haukuttu kesken koulupäivän mamujen toimesta kylläkin.
Herättääkö se kysymyksiä?
herättää kysymyksen onko lapsesi jo raiskattu. jos ei, niin herää seuraava kysymys-milloinkahan se raiskataan?ja-hyväksytkö sinä sitten tilanteen, kun olet lapsesi alttiiksi sinne tarjolle laittanut?
On näin tapahtunut myös kantaväestön toimesta? Oletko kokenut tilanteen uhkaavana?
Minusta esim. huora-sanan käyttö (missä tilanteessa vain) erityisesti julkisesti vaikka opettajaa kohtaan osoittaa melkoista epäkunnioitusta ja olisin kyllä varovainen, koska askel fyysisen koskemattomuuden suuntaan on aika pieni.
mutta huoriteltu ja haukuttu kesken koulupäivän mamujen toimesta kylläkin.
"herättää kysymyksen onko lapsesi jo raiskattu. jos ei, niin herää seuraava kysymys-milloinkahan se raiskataan?ja-hyväksytkö sinä sitten tilanteen, kun olet lapsesi alttiiksi sinne tarjolle laittanut?"
Kyllä haluaisin kysä sinulta oletko lopettanut lääkkeittesi ottamisen ilman lääkärin lupaa?
ja myös tönineet käytävällä huorittelun yhteydessä. en tunne kyseisiä henkilöitä tai ole tehnyt heille mitään pahaa. kyllä, koin tilanteen uhkaavana.
"herättää kysymyksen onko lapsesi jo raiskattu. jos ei, niin herää seuraava kysymys-milloinkahan se raiskataan?ja-hyväksytkö sinä sitten tilanteen, kun olet lapsesi alttiiksi sinne tarjolle laittanut?"
Kyllä haluaisin kysä sinulta oletko lopettanut lääkkeittesi ottamisen ilman lääkärin lupaa?
olen vain lukenut lehdistä ja muusta mediasta saanut tietoa, että sellainen on niiden tapa.
Entä sinä itse?
ja myös tönineet käytävällä huorittelun yhteydessä. en tunne kyseisiä henkilöitä tai ole tehnyt heille mitään pahaa. kyllä, koin tilanteen uhkaavana.
miespuolisia mamuja. itse olen aivan tavallisen näköinen nuori nainen. naismamuista ei ole koskaan ollut ongelmia.
Lukisit muutakin kuin seiskaa ja perussuomalaisten blogeja. Ja minkä niiden tapoja. Koulussa on opettajia liki yli 10 eri maasta, Uusi-Seelannista Intiaan ja Hollantiin, ja toki Kanadasta ja Yhdysvalloista, sekä monesta muusta maasta. S
Jopa tuo täyttää rikoksen määreet ja olisi varmaan hyvä saattaa ko. henkilöille tietoon, että sellainen käytös ei kuulu standardeihin länsimaissa (tokkopa heidän kotimaassaankaan).
miespuolisia mamuja. itse olen aivan tavallisen näköinen nuori nainen. naismamuista ei ole koskaan ollut ongelmia.
Mutten uskaltanut kertoa ketkä olivat tekijät, sillä pelkäsin mitä tekevät minulle sen jälkeen.
yleistä siinä koulussa eli tiedätkö onko muitakin uhreja? Onko kyse ns. aikuisopiskelijosta (ei tosin siltä kuulosta)?
Mutten uskaltanut kertoa ketkä olivat tekijät, sillä pelkäsin mitä tekevät minulle sen jälkeen.
Kyse on aikuisopiskelijoista. En ole uskaltanut mennä tapauksen jälkeen kouluun 2 viikkoon.
mutta tuskin tilanteeseen mitään apuakaan saat. Onko alueellasi toista vastaavaa oppilaitosta, johon voisit hakea siirtoa?
Kyse on aikuisopiskelijoista. En ole uskaltanut mennä tapauksen jälkeen kouluun 2 viikkoon.
En tosin tiedä kyseisen oppilaitoksen mamutilanteesta.
kokeilla kuitenkin. Vaikka olisikin mamuja, eivät välttämättä käyttäydy kuten aikaisemmassa oppilaitoksessa.
En tosin tiedä kyseisen oppilaitoksen mamutilanteesta.
Siis ihan vaikka vastustuskykyisen tuberkuloosin? Tai sitten hepatiitin. Tai jonkun loisen?